[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles gehad, ikzelf speel altijd het lekkerst met een normaal team uit 1 competitie.
    Dit BVVA team speelt op dit moment echt masterlijk en heb je echt voor 90 K ofzo.Kan je Benzema vervangen voor IF(vind ik niet nodig, want de normale versie is al master) versie.Pique is ook een must...man wat is die verdedigend goed zeg!!
    _O_:

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#9wTvKOpTbcBtF
     
  2. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks!

    Ja ik heb zoals 300.000 anderen al meerdere keren een BPL team gehad en serie A... maar ik vind persoonlijk de spitsen niet echt super in BVVA. Alleen benzema is goed (en betaalbaar) Wie heb jij als 2e spits dan ?


    Edit: Aah ik zie het al ;)
     
  3. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jij Danny, jij hebt als naam "The Nitwits", kan je die naam ook nog veranderen ?
     
  4. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind Villa op de LM prima spelen hoor! Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb IF Benzema verkocht want ik kan daar echt niet mee spelen. Sommige vinden hem geweldig maar bij mij schoot hij erg veel naast. Heb nu 3 BBVA teams en mijn Cheap Bragoudje die nooit meer weg gaat! Hier mijn BBVA teams: (Met wat BPL spelers)

    A: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#ei484FdWbcBuX
    B: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dVHKECLnbcBuZ
    C: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#c9WOxsadbcBu0

    Ik was altijd een serie A fan met die snelle verdedigers en leuke spitsen maar de BBVA vind ik nu ook wel leuk. Wilde Casillas ook gewoon in m'n A team en Ramos IF is nou ook niet echt een langzame CB ;)
     
  5. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke teams man ;) Ik heb ook nog een Brazil goud team ;) Ik ga nu een BVVA maken denk.. twijfel alleen tussen 4-3-3, 4-4-2 of 4-1-2-1-2...
     
  6. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat is wat je zelf fijn vind spelen. Ik kan niet met 442 spelen. Met 41212 kan je altijd de bal kwijt en heb je van alles wat. Vleugels, CDM, CAM enz.. Ik speel geen andere opstelling meer. Maar als je een BBVA maakt is 433 ook een goede optie ja. Er zijn veel goede CM's. Silva (BPL), Alonso, Kaka, Ozil, Sahin, Fabregas, Xavi, Iniesta enz.. En je kan Villa dan op LW zetten en op RW kan Di maria, Reyes, Sanchez enz..
    De keuze is reuze.

    Ik wil eigenlijk alleen nog een x met IF Suarez spelen. Dat lijkt me echt een monster! Vind de gewone al fijn. Zou dan wel IF Ramos moeten verkopen maar dan zet ik Pepe wel op zijn plek in m'n A. Iemand ervaring Met Suarez IF?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    geen flauw idee...enne Nilmar is ook baas hoor!!
     
  8. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker!! Die zou ook wel leuk zijn met IF Falcao in de spits denk ik. :9
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb Benzema IF ook en hij is de coins inderdaad niet echt waard. Beide zijn beesten!
     
  10. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht dat benzema IF ook gigantisch gaat dalen, ik wacht dus nog even :)
     
  11. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog coins nodig? PM me voor info
     
  12. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik moet echt effe leren om langer met mijn teams te blijven spelen en niet meteen weer op trade gooien na 1 verloren wedstrijd. Altijd als ik verlies maak ik een ander team, kweet niet waarom. Kheb ook maar 60k match coins terwijl vrienden van mij met slechtere teams al dik 200k match coins hebben, kben namelijk meer bezig met het maken en verkopen van team dan met het spelen zelf.

    Vandaag ook paar potjes met een vriend gespeeld, ik kom met mn 200k Serie A (352) team en hij met zn 60k BPL team (41212), 2xgespeeld en 2x verloren, khad 1,5 maanden geleden ook tegen hem gespeeld en toen had ie precies hetzelfde team. Ik snap niet hoe hij zolang met het zelfde team kan blijven spelen, hij is onderhand al 200 wedstrijden verder met dat team, lijkt me echt on gelooflijk saai, mja hij was er wel ziek goed mee, hij kende echt alle ins en outs van zn spelers en tikte me helemaal weg.

    Mijn vraag was eigenlijk: Hoelang spelen jullie met je team, ik hou het nooit echt lang vol maar het lijkt me wel beter om me te verdiepen in 1 team en daar echt goed mee te worden.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Lees nu al van drie man dat if benz z'n coins niet waard is. Maar z'n stats zien er toch echt lekker uit.

    Maar hij gaat er nu voor meer dan 2 ton uit toch?
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zeg dat hij het niet waard is omdat hij een superheld is! Maar normale is ook al zo goed. Maar er zal best eens een situatie komen dat hij het wel doet waar NIF benzema zou falen en zwart kaartje blijft mooier!

    Team bouwen gaat wel al weer prima. Anderhalve week geleden me coins verkocht zodat ik alleen nog IF Boatang en me eredivisie team had (IF GUIDETTI) en nu is me voorhoede al weer IF Benzema, IF Reus (cheap!) en SIF Podolski. Coins maken gaat weer rap.
     
  15. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Is IF Boateng zijn geld wel waard? Ik weet niet wat voor team ik ga maken. Ik denk een Serie A..

    En dan morgen weer een andere :)
     
  16. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik speel nu eigenlijk bijna al me wedstrijden (1000+) met dit team ongeveer. af en toe komt er nog wel en spelertje bij of gaat er een af maar hij is ongeveer het zelfde gebleven ;p

    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#irhuYJmdbcBFz

    de wissels zijn dan me tweede team maar ik wissel ze soms ook wat af. allemaal engelse competitie op de spits van me 2e team na, die zijn frans. vind de teams beide erg fijn spelen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zeker weten van wel. Maar IF Benzema ook!!!!! Hij is een fucking held! Zijn NIF is al godlike maar zijn IF ziet er ook nog eens cooler uit!
     
  18. dead eyes

    dead eyes Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    even vraagje, best of the best is nu bijna afgelopen, dus ga ik nu waarschijnlijk best of the rest spelen. maar hoe hoog mag het gemiddelde zijn voor een 3 sterren team zijn?
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Er was tijdje terug een 4 sterren Toernooi en daar mocht je gemiddelde max 76/77 zijn, dus reken maar uit ;)

    EDIT: Pfff Daarnet met me Serie A team stond ik 4-2 voor tegen iemand met een BPL team met 86 Rating ofzo, eerste keer dat ik Boateng(CDM) op CDM had en dat was gelijk ook de laatste keer, die gast heeft gewoon 3 penalties veroorzaakt waardoor ik uiteindelijk 4-5 heb verloren. 2 van de keren was het btw op Drogba, hij kan de Bal niet afpakken dus gaat ie maar als een malloot schoppen en spelers keihard omduwen.

    Laatste keer dat ik een spelers die oorspronkelijk op CAM hoort op CDM zet.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
  20. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Wat zijn jullie meningen over Nene SIF. Hij zit nu rond de 160k. Er zijn er nu ook erg veel op de markt.. denken jullie dat deze nog erg gaat dalen? Zijn IF was al 100k dus 160k lijkt mij een redelijke prijs voor een SIF. Ik zit erg te twijfelen of ik hem moet halen namelijk..

    Ik maak nu trouwens een Brazil squad met alleen maar shiny's golds of SIF versies van een speler. Ik heb nu Ramires SIF op de cm, wie is een andere goede cm voor die positie? Ik speel 442.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina