Ik moet echt effe leren om langer met mijn teams te blijven spelen en niet meteen weer op trade gooien na 1 verloren wedstrijd. Altijd als ik verlies maak ik een ander team, kweet niet waarom. Kheb ook maar 60k match coins terwijl vrienden van mij met slechtere teams al dik 200k match coins hebben, kben namelijk meer bezig met het maken en verkopen van team dan met het spelen zelf.
Vandaag ook paar potjes met een vriend gespeeld, ik kom met mn 200k Serie A (352) team en hij met zn 60k BPL team (41212), 2xgespeeld en 2x verloren, khad 1,5 maanden geleden ook tegen hem gespeeld en toen had ie precies hetzelfde team. Ik snap niet hoe hij zolang met het zelfde team kan blijven spelen, hij is onderhand al 200 wedstrijden verder met dat team, lijkt me echt on gelooflijk saai, mja hij was er wel ziek goed mee, hij kende echt alle ins en outs van zn spelers en tikte me helemaal weg.
Mijn vraag was eigenlijk: Hoelang spelen jullie met je team, ik hou het nooit echt lang vol maar het lijkt me wel beter om me te verdiepen in 1 team en daar echt goed mee te worden.
Laatst bewerkt: 19 jan 2012