1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scarluuk, 7 sep 2011.

  1. Remco

    Remco Guest

    "Deze interview onder andere."

    :cool:
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik op vergelijk.nl kijk is de goedkoopste prijs voor een reserve accu van mijn D3100 €56,-
    Is hij echt overal zo duur of moet ik ergens anders zijn?
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Dat zijn de betere teams! :p

    Je kunt altijd nog wel bijschuiven Fiasco (en Luukie). Met z'n 6'en gaat ook nog wel. Wel 2 auto's in de groep nodig (ik ga maar weer verder met zoeken).

    Ik lees alleen dat we na afloop willen meeten in du Eind en tussendoor ook nog willen lunchen met de hele bunch? Want ervaring verteld me dat je vaak behoorlijk laat terug komt van een trip, en het is sowieso niet chill op pad te gaan met een hele planning. 'We zien wel' is imo veel relaxter. Ik zie nu al voor me dat de ene groep naar huis wilt en de andere net lekker nachtfoto's aan het maken is ofzo.

    Maarja. Ik zie wel :+

    Berrie, ff uit m'n hoofd had ik 53 euro voor een orginele accu betaald.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja idd. We kijken die week ervoor ook wel nog hoe en wat. Het is nog 5-6 weken oid :p
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    'We zien wel hoelaat we klaar zijn en waar we stranden' lijkt me een betere instelling inderdaad JeePee :)
     
  6. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de SB-910 binnengekregen. Wat een ding :) Gaat goed van pas komen.
     
  7. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Lunchen in de middag lijkt me niet heel praktisch, want ik ga dan op zoek naar goede locaties en dan ben je toch wel een hele dag zoet denk ik plus die zullen dan behoorlijk ver uit elkaar liggen denk ik.
    En wat doen we in de avond dan? alle tassen bij Tom pleuren en ergens in de stad eten ofzo? :+
    Maar als dit de teams zijn dan is het nog de vraag wat voor locaties willen de teams? (Ik ben voor Industrie, ik wil namelijk erg graag naar Zeche! zie spoiler voor 2 voorbeeld foto's :D)
    En wat wil het andere team? Een leuk ziekenhuisje ofzo? (want Tom is niet echt een industrie fan toch? :+)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Vette locatie hoor!
     
  9. Remco

    Remco Guest

    You know it! :D

    Ik heb ook wel een auto denk ik :)

    @Luuk: het maakt mij echt geen flikker uit. Als er maar bloemetjes zijn. Bloemenfotografie <3
     
  10. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Het schijnt dat ze in Terre rouge prachtige bloemen hebben! misschien iets voor jou groepje?
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij maakt het ook niks uit. Het lijkt mij allang leuk om überhaupt mee te gaan. Kan veel leren van jullie denk ik :)
     
  12. Remco

    Remco Guest

    Vooral van Tom! Die maakt de mooiste urbex foto's. Hij post ze alleen nooit.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wil ik Tom op de voet volgen ;) Nee zonder gein: ik kan van de meesten hier veel leren op het fotografiegebied :)
     
  14. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.589
    Mag ik dan ruilen met Merijn? Dan zit ik bij nusti
     
  15. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit soort foto's maak ik de laatste tijd erg veel.....en dat is heel leuk, maar ik wil heel graag weer eens op pad....

    Mijn jongste krijgt tanden en papa wil foto's maken en dan heb je wel iets nodig om op te kauwen...
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2012
  16. JeePee

    JeePee Guest

    En zon. Zonnefotografie is net een tandje vetter namelijk :)

    Over de foto's van Polen: ik zoek ze van het weekend uit! Als je zaterdag niks hebt gekregen, stuur me ff een reminder!
     
  17. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Kakka puppa, die locatie boeit me niet, ik maak meer foto's van jullie en het eten dan die hele locatie bij elkaar. xx
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Zie beneden?

    Je komt gewoon :cool:

    Team 1: (Industrie)
    - Luuk
    - Merijn
    - Bas
    - Leslie
    - Nusti (wat is je echte naam?)

    Team 2: (Bloemetjes!)
    - Tom
    - Jeepee
    - Mireille
    - Peter
    - Remco
    - Luukie009 (luuk neem ik aan? :+)

    Hoe laat meeten? 0700 in Eindje Gramma? :+

    In de avond tassen bij Tom gooien en een hapje eten?

    Stappen wordt het niet voor mij, volgende ochtend moet ik namelijk in Utrecht aan de bak :)
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Stappen wordt het voor mij ook niet, moet ook nog terug naar Almelo ;) Of ik moet crashen bij mijn ouders in Andel :) Denk dat dat het gaat worden.

    Wat is Eindhoven Gramma :p?
     
  20. Remco

    Remco Guest

    Als Mireille graag bij nusti wil, dan is dat toch prima? Het is nu toch 6 om 5, dus dat maakt niet uit. Kunnen wij altijd nog Fii meenemen :)

    edit: Nog even een herhaling van mijn eerdere post. Kom op Luuk, je kan het! Reageer! Ik weet dat je het kunt!

    Even iets anders: Boys, ik wil graag een fotoboekje maken van onze fantastische trip naar Polen. Dus ik wil even een selectie van je mooiste én je grappigste foto's van die week! Ik doe het even via xbw, omdat Luuk hier nog weleens kijkt en zelfs reageert. :eek:

    Uiteraard bestel ik het boekje 5 keer, zodat we 'm allemaal hebben ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2012

Deel Deze Pagina