1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 6 feb 2012.

  1. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 4231 gaan spelen, omdat ik 4312 niet echt fijn meer vind. Moet ik dan een snelle, beweeglijke spits als aguero hebben of een als drogba, die wat statischer is?
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gisteren in de eerste wedstrijd 4 assists van Cabral en 4 van Verhoek. Daardoor 8 goals gemaakt met Bassie Dost. Wat een aanvalstrio. Al die voorzetten van hun schiet of kopt Dost er wel in. Bovendien kan je met Verhoek vanuit alle standen die bal voor slingeren en kan Cabral een lekkere actie maken. Drenthe hoef ik voorlopig niet. Eerder Elm IF ofzo. Alhoewel ik die wel langzaam vind. Hij draait niet fijn.

    Iemand andere toevoegingen voor mijn silver eredivisieteam?
    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gntNSk9pbcVyR
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  3. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD...speel ik vanacht de finale van dat 1900 online toernooi(nadat ik de halve finale met moeite in de 85ste minuut door Podolski met mn Nieuwe team had gewonnen met 1-0) win ik die finale met 6-1 3x schurle en 3 x podolski...wedstrijd afgelopen.....bots it seems there is an error in the connection...blablabla....log ik net in staat er dat ik gequit bent?....wtf?...kut EA!
     
  4. holland

    holland Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog coins nodig pm maar
     
  5. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan ik het beste starten met FUT ? Ik heb nu het bronzen team nog intakt, en een zilveren pack gekocht met 11 spelers + trainer. Wat kan ik nu het beste doen? De hele mikmak verkopen? Want de bronzen spelers raak ik denk ik amper kwijt..
     
  6. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is st: Aguero cf: Silva toch een heldenduo, nu samen 19 goals in 5 wedstrijden.
     
  7. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Heldenduo is Benzema en Nilmar.In 50 wedstrijden samen goed voor 160 goals!_O_
    Met daarachter op CM kaka die er ook 25 in heeft inliggen in 50 wedstrijden
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb een heldentrio: Nani - Liedson - Hulk (met achter Hulk een speler van Porto voor optimale chem). Verder vond ik mijn Bundesliga voorhoede: Ribery - Gomez - Farfan ook baas!

    Nu overgestapt op een silver team met Cabral - Dost - Verhoek. Speelt ook erg fijn.
     
  9. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Silver nederlands team(wolfswinkel en Fernandez in de spits, samen goed voor 55 goals in 18 wedstrijden met een 3 mans middenveld met Overtoom,Fer en Anita samen goed voor 22 goals in 18 wedstrijden en ik speel alleen online met dit team,30 a 40 procent van de wedstrijden tegen gouden teams) en een Silver Brasilian team.
    En sinds gisteren een Gold Bundesliga team met SIF Podolski en Schurle UP in de spits
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mijn silver middenveld is hetzelfde als dat van jou. Alhoewel ik soms ook Rasmus Elm opstel.
     
  11. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net 3 UP Belhanda's gekocht, 1 voor 2,5k, 1 voor 2,4k en 1 voor 1,4k.
    Wel aardige dealtjes denk ik zo. :)
     
  12. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ervaring met Giovinco IF als CM?
    Belhanda UP is 1600 gemiddeld (staat op Ultimatedb)
     
  13. Dylantijs6

    Dylantijs6 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Op Futhead staat 18k. Maarja, ik speel toch op de PC en daar is het de goedkoopste op de markt. :)
     
  14. Guido3bier

    Guido3bier Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder zelfs nog..
     
  15. Mark_PSV

    Mark_PSV Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook weer een paar deals erbij. 86 IF Nene voor 28k ( verkocht voor 36k). Ook nog goede silvers erbij. Dennis Oliech van Auxerre gekocht voor 300 !!! coins. ( verkocht voor 5k) en ook nog guerron voor 500 coins.
     
  16. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Buy now gekocht?
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De meeste steals op de market doe ik door 's ochtends te bieden en bijna nooit via buy now.
     
  18. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  19. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    YES Siem de Jong! dat word weer een toevoeging in mijn eredivisie team.
    Zwaanswijk is dat wat voor nl zilver?
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  20. xRoyalNL

    xRoyalNL Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ruk team, alleen Alex da tank.. en pirlo.. Maar wtf waarom messi weer zwart kaartje?! Hij is normaal al fkcing goed, speelt ie weer een goeie wedstrijd gelijk weer een zwart kaartje.. AL het 5de messi zwart?
     

Deel Deze Pagina