Ik wil 4231 gaan spelen, omdat ik 4312 niet echt fijn meer vind. Moet ik dan een snelle, beweeglijke spits als aguero hebben of een als drogba, die wat statischer is?
Gisteren in de eerste wedstrijd 4 assists van Cabral en 4 van Verhoek. Daardoor 8 goals gemaakt met Bassie Dost. Wat een aanvalstrio. Al die voorzetten van hun schiet of kopt Dost er wel in. Bovendien kan je met Verhoek vanuit alle standen die bal voor slingeren en kan Cabral een lekkere actie maken. Drenthe hoef ik voorlopig niet. Eerder Elm IF ofzo. Alhoewel ik die wel langzaam vind. Hij draait niet fijn. Iemand andere toevoegingen voor mijn silver eredivisieteam? http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gntNSk9pbcVyR
GVD...speel ik vanacht de finale van dat 1900 online toernooi(nadat ik de halve finale met moeite in de 85ste minuut door Podolski met mn Nieuwe team had gewonnen met 1-0) win ik die finale met 6-1 3x schurle en 3 x podolski...wedstrijd afgelopen.....bots it seems there is an error in the connection...blablabla....log ik net in staat er dat ik gequit bent?....wtf?...kut EA!
Hoe kan ik het beste starten met FUT ? Ik heb nu het bronzen team nog intakt, en een zilveren pack gekocht met 11 spelers + trainer. Wat kan ik nu het beste doen? De hele mikmak verkopen? Want de bronzen spelers raak ik denk ik amper kwijt..
Mijn Heldenduo is Benzema en Nilmar.In 50 wedstrijden samen goed voor 160 goals! Met daarachter op CM kaka die er ook 25 in heeft inliggen in 50 wedstrijden
Ik heb een heldentrio: Nani - Liedson - Hulk (met achter Hulk een speler van Porto voor optimale chem). Verder vond ik mijn Bundesliga voorhoede: Ribery - Gomez - Farfan ook baas! Nu overgestapt op een silver team met Cabral - Dost - Verhoek. Speelt ook erg fijn.
Ik heb ook een Silver nederlands team(wolfswinkel en Fernandez in de spits, samen goed voor 55 goals in 18 wedstrijden met een 3 mans middenveld met Overtoom,Fer en Anita samen goed voor 22 goals in 18 wedstrijden en ik speel alleen online met dit team,30 a 40 procent van de wedstrijden tegen gouden teams) en een Silver Brasilian team. En sinds gisteren een Gold Bundesliga team met SIF Podolski en Schurle UP in de spits
Ik heb net 3 UP Belhanda's gekocht, 1 voor 2,5k, 1 voor 2,4k en 1 voor 1,4k. Wel aardige dealtjes denk ik zo.
Vandaag ook weer een paar deals erbij. 86 IF Nene voor 28k ( verkocht voor 36k). Ook nog goede silvers erbij. Dennis Oliech van Auxerre gekocht voor 300 !!! coins. ( verkocht voor 5k) en ook nog guerron voor 500 coins.
YES Siem de Jong! dat word weer een toevoeging in mijn eredivisie team. Zwaanswijk is dat wat voor nl zilver?
Wat een ruk team, alleen Alex da tank.. en pirlo.. Maar wtf waarom messi weer zwart kaartje?! Hij is normaal al fkcing goed, speelt ie weer een goeie wedstrijd gelijk weer een zwart kaartje.. AL het 5de messi zwart?