1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoe gaat dat in zijn werk als je dan admin/mod bent. Hoe weet je dan wie waar spawn killed etc.?
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je een foregrip misschien? Met een foregrip raak je namelijk geen hol meer.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is niet zo heel lastig.

    Op Grand Bazaar spawn je ( als Rus zijnde ) achter een vernielde bus. De US spawn is wat dat betreft beter, daar kom je niet zo één-twee-drie. Gisteren hadden we een squad tegen die dus ONZE vehicles had gejat en daar dus constant mee op de spawn aan het schieten was. De naam van degene die je killed zie je.. en als hij dan ook nog is ( met drie andere ) 29-0 staat weet je al genoeg :)

    Hoor inderdaad veel rare dingen over Foregrip Intraxz. Schijnt niet zo heel goed meer te werken. Ga het er vanavond is afhalen en Flash Suppressor gebruiken.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hoezo, wat is de reden?
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Is dat zo? Die gebruik is standaard wel op alle engineer wapens. Vanavond eens zonder proberen
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde eerder als medic altijd met de famas maar daar raak ik nu ook echt helemaal niks meer mee.. heb er ook een foregrip opzitten.

    Maar eens aanpassen.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij veel wapens schiet je niet meer accuraat. Je kan beter de heavy barrel gebruiken.
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Welke scopes gebruiken jullie eigenlijk, ik speel opnieuw zonder. Voelt beter aan.

    Ben dit topic aan het lezen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489674207807/2/

    Dit verontrust me wel :D

    Snipers klagen wel dat ze niets meer kunnen raken. \o/



    Oh ja en de MAV kun je nog altijd gebruiken om op gebouwen te komen. Laatst nog snipers tegengekomen op die ene donkere map (ben de naam vergeten).
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Snipers klagen altijd, zo zijn ze nou eenmaal :+ En die m320 nerfen vind ik ook niet erg

    Ik speel zelf eigenlijk altijd met Holo en tot ik die unlocked heb met reflex of andere red dot sight
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Mortars kun je blijkbaar ook niet meer gebruiken in je spawn?

    Jammer want soms was er bij die spawn die het dichtste bij het hotel is in "Strike at Karkand" geen doorkomen aan en dan is het handig om even je mortar te nemen en iedereen van de daken te schieten en ook de vijandelijke voertuigen kapot te maken. Zodat je verder kon spelen.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar daar staat weer tegenover dat er op andere mappen misbruik van gemaakt werd (seine crossing bijv) door op een niet te raken plek in de spawn te gaan zitten en mortars op de vlaggen te spammen.

    Dus snap wel dat ze er iets aan gedaan hebben. En als er een voertuig in je weg staat kun je ook gewoon een RPG pakken
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Over Seine Crossing heb ik nog geklaagd in dit topic. :D Daar is het inderdaad heel irritant, ik kon gewoon niet buitenkomen op dat ene afgesloten pleintje.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    even een tip voor jou:

    ga naar server browser -> search en zoek op 'DICE' of op 'SERVER1' (1 niet vergeten), dan krijg je EA en DICE servers.

    EDIT: vergeet niet de owner te checken ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  14. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, gebruik nu liever de heavy barrel dan foregrip.
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe lang duurde het bij jullie voordat je rank 36 was? Ik wil mijn revolver/magnum hebben :'-(.
     
  16. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    juist ddat heeft het helemaal verpest..

    heb ik een rondje ah1 10 -0 word ik gebanned. vraag ik waarom; because yur a nub... jammer DICE
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan ga je toch niet in private servers? Of speel je even verder tot je een paar admins hebt gevonden die wel normaal kunnen doen en zet je die servers in je favorieten :) Niet elke server-admin is een kleuter die niet tegen zijn of haar verlies kan
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Die private rommel mogen ze lekker wegstoppen in een aparte lijst inplaats van die hele zooi ertussen te gooien, het is zoeken zoeken en nog eens zoeken... geweldig is het niet.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat ben ik dan wel weer met je eens.

    Er moeten veel meer filter opties op zowel Quick match als de Server browser
     
  20. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    pardon!!! de transport helicopter is niet meer te locken met jets en andere helis?!???!!??!
     

Deel Deze Pagina