Is niet zo heel lastig. Op Grand Bazaar spawn je ( als Rus zijnde ) achter een vernielde bus. De US spawn is wat dat betreft beter, daar kom je niet zo één-twee-drie. Gisteren hadden we een squad tegen die dus ONZE vehicles had gejat en daar dus constant mee op de spawn aan het schieten was. De naam van degene die je killed zie je.. en als hij dan ook nog is ( met drie andere ) 29-0 staat weet je al genoeg Hoor inderdaad veel rare dingen over Foregrip Intraxz. Schijnt niet zo heel goed meer te werken. Ga het er vanavond is afhalen en Flash Suppressor gebruiken.
Ik speelde eerder als medic altijd met de famas maar daar raak ik nu ook echt helemaal niks meer mee.. heb er ook een foregrip opzitten. Maar eens aanpassen.
Welke scopes gebruiken jullie eigenlijk, ik speel opnieuw zonder. Voelt beter aan. Ben dit topic aan het lezen: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489674207807/2/ Dit verontrust me wel Snipers klagen wel dat ze niets meer kunnen raken. \o/ Oh ja en de MAV kun je nog altijd gebruiken om op gebouwen te komen. Laatst nog snipers tegengekomen op die ene donkere map (ben de naam vergeten).
Snipers klagen altijd, zo zijn ze nou eenmaal En die m320 nerfen vind ik ook niet erg Ik speel zelf eigenlijk altijd met Holo en tot ik die unlocked heb met reflex of andere red dot sight
Mortars kun je blijkbaar ook niet meer gebruiken in je spawn? Jammer want soms was er bij die spawn die het dichtste bij het hotel is in "Strike at Karkand" geen doorkomen aan en dan is het handig om even je mortar te nemen en iedereen van de daken te schieten en ook de vijandelijke voertuigen kapot te maken. Zodat je verder kon spelen.
Maar daar staat weer tegenover dat er op andere mappen misbruik van gemaakt werd (seine crossing bijv) door op een niet te raken plek in de spawn te gaan zitten en mortars op de vlaggen te spammen. Dus snap wel dat ze er iets aan gedaan hebben. En als er een voertuig in je weg staat kun je ook gewoon een RPG pakken
Over Seine Crossing heb ik nog geklaagd in dit topic. Daar is het inderdaad heel irritant, ik kon gewoon niet buitenkomen op dat ene afgesloten pleintje.
even een tip voor jou: ga naar server browser -> search en zoek op 'DICE' of op 'SERVER1' (1 niet vergeten), dan krijg je EA en DICE servers. EDIT: vergeet niet de owner te checken
juist ddat heeft het helemaal verpest.. heb ik een rondje ah1 10 -0 word ik gebanned. vraag ik waarom; because yur a nub... jammer DICE
Dan ga je toch niet in private servers? Of speel je even verder tot je een paar admins hebt gevonden die wel normaal kunnen doen en zet je die servers in je favorieten Niet elke server-admin is een kleuter die niet tegen zijn of haar verlies kan
Die private rommel mogen ze lekker wegstoppen in een aparte lijst inplaats van die hele zooi ertussen te gooien, het is zoeken zoeken en nog eens zoeken... geweldig is het niet.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Er moeten veel meer filter opties op zowel Quick match als de Server browser