1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Natuurlijk is proteine niet overbodig. Maar hoe vaak zie je 14 jarige die al zo gemotiveerd zijn om ook al een goed voedingschema te hebben en er ook aan te houden.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Niet breed en gespierd..? Sorry hoor, maar je ziet toch wel duidelijk aan zijn armen dat ie vrij muscled is. De rest is beetje droog.
     
  3. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sorry ben ook niet onder de indruk, denk dat ie niet zoveel eet.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Inderdaad. Ik geloof toch echt dat er wat mis is met de ogen van de overige personen hier. De kerel op die foto is flink gespierd. Als je zo droog staat en dan nog met zoveel massa op de proppen komt ben je behoorlijk toegewijd en heb je ws ook de nodige genen die het mogelijk maken.

    Af en toe wordt het hier al een beetje zo'n standaard fitness-forum, want als dit soort foto's het predikaat 'enge ecto' krijgen.... ;)
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    En zijn lats zijn ook wel dik in orde zo te zien! En sowieso in 1,5 jaar, doet ie goed hoor.
     
  6. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet helemaal met je eens, ik denk niet dat er veel toewijding voor nodig is om er zo uit te komen zien. Hij ziet er wel droog uit wat zorgt voor definitie maar om nou van 'massa' te spreken. Maargoed het blijft natuurlijk super subjectief ;)
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Kevf: enge ecto is meer omdat ik het gewoon niet mooi vind dat iemand zo droog staat. Gespierd is hij zeker wel (zie armen en rug).
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ga toch net iets te lang mee om te zeggen dat dit gewoon niet waar is. Op mijn sportschool doen zat mensen mee aan wedstrijden. Van naturel tot en met het 'echte' werk.

    als je bij de junioren naturel kijkt moet je echt niet gaan denken aan grote gasten maar meer aan dit formaat

    [yt]D8-EJi31I38[/yt]

    @Dyonko: 'ecto-morf' heeft compleet niks te maken met hoe droog je staat.

    http://www.muscleandstrength.com/articles/body-types-ectomorph-mesomorph-endomorph.html

    deze jongen valt qua bouw zo te zien gewoon in mesomorph
     
  9. Brutal1tYz

    Brutal1tYz Active Member

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, misschien ben ik dan gwn een uitzondering maar na 1,5 jaar zag ik er heel wat indrukwekkender uit dan deze jongeman. Ook denk ik dat jij niet weet hoe het is om elke dag 4500 schone kcals naar binnen te proppen om echt groot te worden binnen aanzienlijk korte tijd, dat waar echte toewijding voor nodig is. Voor een meso vind ik hem dus in 1,5 jaar tijd niet uitzonderlijk.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Je hebt het wel tegen KefV he.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    net nieuw in het topic zeker? Volgende keer misschien iets minder snel met je aannames ;)

    maar kom maar op met de foto's! Ben oprecht benieuwd.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zal wellicht aan mijn beeld van gespierd liggen maar ook die gasten uit dat filmpjes vind ik niet bijzonder veel spieren hebben, alleen ook gewoon heel erg droog. Vind dat persoonlijk ook niet eens echt mooi ofzo.

    Met echt gespierd bedoel ik meer deze richting
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nu zijn dit natuurlijk wel echt grote exemplaren, maar geloof dat de richting die ik bedoel wel duidelijk is.
    Overigens, een artikel van Overheem waarbij ik wel even suuuuurreeee... dacht.
    http://sibatmedia.wordpress.com/2012/04/10/ufc-star-alistair-overeem-responds-to-doping-charges/

    Ben wel erg benieuwd naar dat artikel dan waar hij z'n trainings regime uitlegt.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Dus jij ziet liever mensen die er zo:
    [​IMG]

    uitzien, ipv dit:
    [​IMG]
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees nog maar eens goed wat ik geschreven heb.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik denk dat iemand die 1,5 jaar bezig is en er dan zo uit ziet, wel prima opweg is hoor. Er zijn dingen op aan te merken, zoals zijn abs en traps, maar dat kan ook komen door de slechte foto!
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekker enorm overdreven voorbeelden, alsof je niet meteen normaal groot kan zijn Gdzr.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik snap je respons niet helemaal. Ik zeg helemaal nergens dat die gasten uit het filmpje ontzettend gespierd zijn, maar dat is de look van een junior naturel bodybuilder. Ik probeer er alleen mee aan te geven dat mensen die een tijdje bodybuilden een vertekend beeld beginnen te krijgen, helemaal op boards en dat dat hier ook begint te komen.

    Dat je vervolgens 2 gasten post die overduidelijk dik aan de anabolen zitten onderstreept dat nog eens. En ja Overeem is een groot gebruiker ;)

    Ook de onderste kerel die Gdzr post is een gebruiker dat zie je zo. Zo groot word je gewoon niet zonder gear. Vergeet niet hoe ongelooflijk veel massa je verlies als je op 2-4% staat.

    Leuk om de lat zo hoog te leggen dat wel, maar blijf realistisch (of ga gebruiken, maar dat terzijde ;))

    edit: dit blijft er over van een naturel die droog traint

    http://www.muscleandstrength.com/natural/athletes/jereff-clady.html
     
  18. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nog steeds geen whey, maar houd me wel aan een voedingschema. En ik kan toch zeggen dat ik soms wel harder groet dan van die lui die shakes naar binnen gooien en verder niet goed eten. Ik denk dat ik dat pas ga gebruiken als ik echt vast kom te zitten qua progressie.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    en zo is het eigenlijk ook bedoelt. Niet van ik ga fitnessen en gebruik shakes dus groei als een paard.
     
  20. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor wel eens mensen die creatine en shakes gebruiken. En zeggen ze niet echt super veel resultaat te merken. Opper je iets als voedingschema/goed eten. Maar daar hebben ze dan geen zin in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina