De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 60]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Saaie wedstrijd zoals gewoonlijk.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Drogba kan beter naar West End gaan..

3. Seh

Seh Guest

Yes. :)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
  5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAAAAAAA, Drogba _O_

6. Seh

Seh Guest

Het zou wel echt awesome zijn, Chelsea Bayern als finale. _O_

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    jajaja onze grote broer op 1-0 :)

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijke pass op Ramires.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn er echt hier mensen blij voor Chelsea? Ik kom hier niet zo vaak dus weet de verhoudingen ook niet echt. Maar voor voetbal wil je toch Bayern/Real tegen Barcelona hebben? Zelf thuis hangt Chelsea voor de goal met een spits die beter aan So you think you can act? kan meedoen.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want ik heb haat aan Spaanse teams. En wil dus al helemaal geen Barca - Real finale. Moet er niet aan denken. :D Verder vind ik Chelsea ook maar een kut club, maar liever Chelsea dan Barca.

11. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vooral niet weer een Classico maar dan in de Allianz Arena. Stiekem hoop ik op Bayern-Chelsea en het lijkt me gewoon mooi als Chelsea van Barca wint.

12. Seh

Seh Guest

Een finale Bayern - Barca is al beslist in het voordeel van Barca als het begint, Real-Barca wordt ordinair schoppen. Dus moet Barca niet door! :+

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh mensen zijn dus gewoon Barca moe.
    Dus echt juichen voor Chelsea is het ook weer niet. ;)

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Chelsea en Vitesse hebben een speciale relatie, wij hebben ook meerdere spelers van Chelsea *) dus ja ik ben blij voor Chelsea :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Precies ;)

16. Seh

Seh Guest

Het is ook meer juichen tégen die Spaanse ploegen. Bayern is van zichzelf helemaal gezond, gezondste club van de wereld dacht ik qua eigen vermogen. Chelsea heeft het geld niet van zichzelf, maar het is ook geen geld van de Engelse overheid.

Terwijl ik bij Barca en Real gelijk moet denken aan dat de banken (en de overheid) daar garant staan voor hun schulden/geld. Dat is gewoon verneukt.
    En inderdaad een beetje Barca moe, dat verheerlijken word ik ook niet goed van. Zij springen ook alle kanten op als ze aangetikt worden, maar elke keer als het een ander is buiten Barca dan laten ze het 32552x in herhaling zien en bespreken ze het in de rust nog een keertje na. Meten met twee maten.

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag net die twee zure koppen van de Boer en Kieft bij Sport 1 en ik weet meteen weer waarom ik zo'n hekel aan barca hebt. Tuurlijk, ze spelen mooi voetbal. Maar de buitenwereld verwacht dat iedereen lekker naïef gaat aanvallen zodat Barca ze kapot kan spelen.. Als een tegenstander dat niet doet en afwacht, waardoor Barca niet zes keer kan scoren, zijn ze gelijk laf, zwak etc... Ik vind het juist leuk hoe een mindere team alles doet om van een betere team te winnen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als die gekke sjeik van Man City nou even Messi en Ronaldo koopt voor 500 miljoen per stuk dan zijn de spaanse clubs voor een deel uit de schulden en zijn ze meteen niet zo dominant meer qua voetbal en hoeven we ons er ook niet meer te irriteren...

win/win

Heeft iemand die kerel zijn e-mailadres?

(Mancini zorgt er vervolgens wel voor dat Man City niet te dominant word)

19. Seh

Seh Guest

:lol:
    Die twee kunnen niet bij elkaar in een team. Tenzij je daarachter met 4 verdedigende middenvelders en 4 verdedigers gaat spelen. :+

20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Commentator is wel een beetje pro-Barca heb ik het idee. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina