[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel ik in het begin mijn twijfels had vond ik toch een zeer goede ep, vooral het gevecht tussen Buffy en Anya was zeer goed. Alleen had het voor het drama effect beter geweest als Anya dan ook was gedood door D´Hoffryn. Verder waren de reclameonderbrekingen weer zwaar irritant, vooral die bij de Willow/Spiderdemon scene. De grote vraag blijft echter....waar de hell blijft The One?

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    The One komt wel hoor.. is beetje.. dingetjes aan het regelen ofzo :eek:

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Gister de finale gezien van Buffy (7x22)... *snik* Vanmiddag al voor de tweede keer gekeken. Hij is echt goed! Wat een afloop! Ook zielig overigens...

4. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    :'-( En met iedere nieuwe aflevering komen we dichter bij het gevreesde einde.

Jezus, wat was de ep van gisteren waanzinnig. Eindelijk heeft The One zich geopenbaard en hoe. Schitterend gewoon hoe de ep was opgedeeld in verschillende verhaallijnen, Lachen met Buffy en die vampier en zijn psychologie analyses :) , ontroering bij Willow die dacht dat ze contact had met Tara :'-( , spanning bij Dawn en de klopgeest :eek: en Spike die weer een bad ass vampier is geworden }:].

5. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Wat loopt Nederland achter zeg... :cool:

6. Uber_Vamp

Uber_Vamp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The One Evil

De openbaring van The One pas in de ep "Conversations With Death People"????

The One was al te eerder in het seizoen te zien, in de eerste aflevering om precies te zijn. Aan het einde van deze ep morphed hij van Warren naar Glory naar Adam naar the Major (whatever) naar Drusilla naar The Master en uiteindelijk naar Buffy afsluitend met de woorden "It's about Power".

Wat ze gaan doen met de serie is idd nog niet helemaal duidelijk.
    Er gaan geruchten dat Holly Vallance (ook zangeres) de rol van Buffy over gaat nemen, de andere geruchten zijn dat Dawn de rol gaat overnemen of dat de serie helemaal stopt.
    Het einde van seizoen 7 is eigenlijk helemaal open, het kan doorgaan of stoppen.

You Deside..........!!!!

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt afkicken, eerst was het elke week de nieuwste ep uit Amerika downloaden, maar nu de serie voorbij is gaat dat niet meer. En ik begin ze nu toch echt te missen.

Ik ben ondertussen druk op zoek naar de goedkoopste mogelijkheid om de hele serie op DVD aan te kunnen schaffen.

Waar is Buffy hier in Nederland op dit moment eigenlijk gestopt?

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben oude herinneringen aan het ophalen en heb van de week de musical episode 'Once More, With Feeling' nog eens binnengehaald. Nu weet ik weer wat ik al sinds mei mis... de serie. In mei was in Amerika de finale en het is echt jammer dat ze er nu definitief mee opgehouden zijn. Ondanks het feit dat Xander en Spike (al vraag ik me af hoe Spike terug kan komen) terugkeren in Angel is het toch gedaan met Buffy.

Anyway, morgen half 7 weer school dus ik zoek m'n bed maar op. :)

9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt angel weer op tv?

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    charmed begint vrijdag weer dus zullen angel en buffy ook binnenkort wel weer beginnen. Maar pleaz Mike geef niet dat soort informatie want ik wil het niet weten!

11. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    ze zeggen in het najaar, en laat die er nou bijna zijn:p
    ik wil wel weer weten, hoe het verder gaat met angel8)

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verklap verder niks... :cool:

13. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    was charmed nu al weer begonnen, niks van gemerkt...:{ hoe laat begon het en welke zender?>

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Charmed was afgelopen vrijdag al weer begonnen. Uiteraard weer op Net 5 en ze zenden het uit om 20.30.

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waar is het gestopt op de TV? En komt iig iets heel grappigs.. een plotwending die niemand had verwacht :)

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    het stopte ergens met die duivel...meer weet ik niet meer :9

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmmm slecht nieuws voor de Buffy en/of Angel fans. Ik las op een Nederlandse Buffy site die meerder keren hadden gemaild naar Net 5 om te vragen hoe het nu zit wat betreft de uitzenddatum van de series, en wat denk je dat ze voor antwoord kregen?

Januari 2004 :mad:

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Potver... :mad:

Maar gelukkig heb ik de laatste afleveringen begin dit jaar al Live vanuit Amerika gevolgd. :cool: De finale is spannend, ontroerend, romantisch... gewoon geweldig!

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Meld ik pas geleden dat zowel Buffy als Angel pas in januari weer wordt uitgezonden en dan zie je onder het zappen ineens Angel op Veronica. :confused:

Ik weet niet of het een herhaling is aangezien ik Angel zelf niet volg, maar de fans kunnen er iig weer naar kijken op zaterdag van 9 tot 10. Buffy staat overigens (nog?) niet in Veronica's serie lijst op teletekst, maar we blijven hopen. :)

20. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    huh dat zou net zijn geweest?

GVD mis ik dat weer

Deel Deze Pagina