[Enquête] Scriptieonderzoek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Beumah, 1 mei 2012.

1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Beste dames en heren van XBW,

De laatste stap van mijn pre-Master is in zicht. Ik heb alleen nog respondenten nodig voor mijn vragenlijst om mijn scriptie af te maken.

Het zijn allemaal geen ingewikkelde vragen (tenzij er nog niet uit ben of je een jongen of een meisje ben). Het enige wat je hoeft te doen is een aantal advertenties te bekijken en volgens de producten beoordelen op 7 punten.

Thanks alvast voor het invullen!:thumbs:

Klikken om naar de vragenlijst te gaan.

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heb hem voor je ingevuld :). Mocht je mij nog willen helpen (moet nog 50 reacties), dan kun je mij enquête hier invullen ;).

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha geniaal, de eerste twee posters heb ik bij alles op 1 gestemd, zie ik plots het gezicht van Morgan Freeman... dan ben ik al geneigd hoger te stemmen. Fucking reclamemakers!

Uiteindelijk wel overal 1 ingevuld. Ik vraag me zeer af wat je wil bereiken met deze enquête. Ik zie namelijk allemaal fictieve producten. Zelfs als ik me inbeeld dat het bestaande producten zijn, dan is mijn beleving dat het onbekende merken zijn. De merkbeleving is er dan ook niet, waardoor ik het ongeloofwaardig vind dat Morgan Freeman en Tom Hanks hun naam er aan verbinden. Ik weet ook dat zij puur reclame maken en hun paycheck innen. e overige personen ken ik niet eens, waardoor er ook hier geen impact was.

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De overige zijn experts m.b.t. het soort product ;)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Ik heb geen ster gezien :eek:

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vertrouw alleen Jeremy Clarkson :+ De rest is omgekocht!

7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx iedereen!

@ Tyrant: Er zijn verschillende versies, en jij zit dan waarschijnlijk de controle groep.

@ Willem: Het bij dergelijk onderzoek juist van belang dat je een "merkloos" product neemt. Juist omdat, zoals je al zegt, je dan je mening baseert op je eerdere ervaringen en niet op de advertentie. Counter effect is dan wel weer dat je het product slecht beoordeeld juist omdat het een onbekend merk is. En de personen die je niet kent zijn idd zogenaamde "Experts", zoals Rigest al zei.

8. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Het loopt nog niet echt storm. Dus even een kickje.

Thnx voor degene die hem al hebben ingevuld!!

Deel Deze Pagina