1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 8 mei 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nu moet je voor alle examens gemiddeld een 5,5 halen volgens mij. Siemenn jij weet het vast zeker?
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gemiddeld een 5,5 ja, echt zwaar klote. En als je na de examens twee 5'en staat, moet wel je gemiddeld een 6,0 staan. Pff.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Lastig... nouja niet dat dat had uitgemaakt voor mij maar ik ging met allemaal 7's en 8'en eindexamen in dus heb me om die examens geen seconde druk gemaakt, zat echt in zo'n flow van mag toch wel allemaal 4'en en 3'en halen en die haal ik sowieso wel minstens :+.. wat toen dus ook echt kon als je maar 5.5 gemiddeld per vak haalden. Wel weer 6/7 jaar geleden though.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Zoals het hoort. Als ik kijk welke figuren in het zelfde jaar als ik geslaagd zijn dan zie ik gelijk wat een HAVO diploma waard is. Zelfde geldt voor VWO, man zo'n chick die ook geslaagd was wist niet eens hoe ze waarom schreef. :emo: Het is goed dat de richtlijnen omhoog moeten, nu nog investeren ipv bezuinigen en Nederland kan weer slimmer worden.
     
  5. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik doe Havo via de LOI en kan me niet herinneren dat ik een samenvatting moest maken. Ik leer vanmiddag en vanavond nog wel even goed voor Nederlands.

    Knijp hem nu wel, heb over 2 uur examen..... |:-
     
  6. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat voor mij nu bijna beginnen, om half 2 staat het examen Biologie op het programma. Ik ben wel een beetje gespannen, maar ik heb er zin aan!
    Laat maar komen met dat papiertje..
    Ik wens iedereen veel succes met examens!

    Mag je overigens je aantekeningen en klad blaadjes mee naar huis nemen, zodat ik thuis kan nakijken?
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Pas als het examen is afgelopen. Dus eindtijd van jou examen.

    Is mij ooit verteld door mijn Frans docente, geen idee of het klopt.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Volgens mij wel. Succes!
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Succes heren!
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Succes allen!:) Komt goed!
     
  11. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vandaag schrijfvaardigheid voor Engels. Was wel rete gespannen maar vond het eigenlijk niet eens zo moeilijk. Kon alle punten opschrijven die erin verwerkt moesten worden. Alleen kwa zinsopbouw, grammatica en dat soort criteria heb ik mischien fouten.

    Weet iemand trouwens of je nou ook een betoog of uiteenzetting ofzo moet maken met Nederlands? Ben nu dus aan het voorbereiden voor NL maar in de exameneisen zie ik niet staat dat je zoiets ook moet schrijven.

    Wel dat je inderdaad een samenvattingsopdracht krijgt.
     
  12. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen tekstverklaring en samenvatten geloof ik.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik ben eens voor de grap de examens aan het doorlezen die ik heb gemaakt, ik weet er niet zoveel meer van :+

    Haha, een vraag van het VMBO Basis gebeuren:

    Schrijf 10 miljard als getal :lol:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    10 miljard als getal


    piece of cake
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Hadden mensen vandaag Nederlands (VWO) en Biologie? (HAVO) Zoja, hoe ging het?

    Morgen zelf examen Nederlands mear heb nog steeds het gevoel van : Meh fuck it hoef niks te doen, alleen ik zie alles en iedereen bezig zijn met hun Nederlands teksten oefenen etc. Denk dan bijmezelf van, wat heeft het voor nut om Samenvatten te oefenen ? Bedoel, je leert niet opeens hoofdzaken uit een tekst halen. Ben ik de enige die zo denkt of ?
     
  16. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even 2 uurtjes Nederlands geleerd. Valt allemaal wel mee eigenlijk.

    Ook nog even een eigen ezelbruggetje bedacht om de schrijfdoelen te onthouden:)

    IUBOAA

    Even in je mobiel zetten of onthouden en dan op je kladpapier zetten als je mag beginnen:)

    I= Informeren
    U= Uiteenzetten
    B= beschouwen
    O= overtuigen
    A= activeren
    A= amuseren

    Ik denk er eigenlijk hetzelfde over als jij. Ik ga ook geen teksten oefenen ofzo. Ik leer gewoon de tekstdoelen en opbouw enzo. Verder nog klein beetje spelling en moet het samenvatten nog even doorkijken. Dan vind ik het wel goed.
     
  17. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar die schrijfdoelen he, zijn die niet meestal meerkeuze? En ik heb ook het zelfde, tot nu toe alleen voor scheikunde geleerd wat ik 22 mei heb, en de rest komt nog wel :9
     
  18. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee moet je even in een oefenexamen kijken. Volgens mij zijn het open vragen. Als het meerkeuze is dan is het helemaal easy.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus, wat een kut examen. Had overal A als meerkeuze.. staat 0x A in dus. :'-(

    24 vd 51 punten.. Wow.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
  20. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Biologie gehad. Toen ik klaar was, had ik er een goed gevoel over.
    Gewacht tot 5u, zodat ik het kladblaadje mocht meenemen.
    Vervolgens nagekeken: 41/82 punten
    Valt me wel een beetje tegen, maar zal wel een voldoende zijn denk ik.

    Zijn er nog meer mensen die vandaag Biologie hebben gehad?
     

Deel Deze Pagina