Verpats ik net ff gelijk een 230 dps one hand voor 108k. Gaat lekker zo. Was wel een mooi dingetje met flink wat VIT en INT. Nog tips waar ik mijn gold aan moet uitgeven wanneer ik 60 ding? Zit nu op 870K
Vandaag krijg ik hem ook binnen, maar toch maar niet spelen, moet eerst 2 projecten nog even afronden
Best te doen om te farmen hoor. Kwa verhaal is het een beetje kut inderdaad. Maar Diablo speel je ook maar 1 keer voor de story. edit: also
wtf, dat is fucking veel voor 230 dps Uitgeven aan betere gear. Kijk rond in de AH of je iets goedkoops vindt, anders moet je ff wachten totdat de prijzen beter bekend zijn zodat je niet teveel uitgeeft. Verder kan je je stash uitbreiden en je Jewel en Blacksmith gast levelen.
Code: Le Lastpak - LeLas#2668 Seh - Seh#2408 Jorrie- Jorrie#2684 CheesieOnion#2768 Marciiano#2269 GForce - Predaking#2690 Brocade - Brocade#2942 OniRyo#1773 Rbz NL - RbzNL#2805 Tha Pielius - ThaPielius#2826 Ook maar aangeschaft zo ff goed voor gaan zitten en eerste paar uurtjes doorspelen!
Crafting is een goldsink waarin ik totaal geen interesse heb. Sowieso fix ik die shit die ik nodig heb dan wel via een ander. Met het uitgeven van geld bedoel ik dus wat voor gear ik moet halen. Legendary's sowieso niet. Slechte stats en kan je niet doorverkopen. Ga gewoon een dikke DPS boog halen.
Kweet, zelfde als je stash. Maar nog steeds een goldsink. Gelukkig is het nog niet zo'n erge goldsink als er daadwerkelijk gebruik van maken. Sjonge wat een crap komt eruit. Ik ontdek net dat je vrij je skills mag kiezen. Via options>gameplay>elective mode. Kan je alle skills overal plaatsen waar je wilt. Hoezo kom ik daar nu pas achter?!
Ja gear waar je wat aan hebt voor een redelijke prijs Wat voor race speel je? Farmde net met een vriend een gele monster op inferno, krijgt hij ff een one handed bow van 800+ dps, die is aardig wat geld waard
Heb nu de client met Guest pass, en de game in bestelling. Wel echt jammer dat een maat van me m niet heeft kunnen kopen.
Serieus? Ik heb echt goede items gecraft voor mijn level. Je moet inderdaad een beetje geluk hebben, maar het craften zelf kost niet zoveel rescources (uitgaande van maximaal upgraded blacksmith).
Welk level ben je dan en wat craft je? Vandaag lekker 60 gedinged. Zal binnenkort de andere lvl 60's toevoegen aan m'n list. Twijfel nog wel hoe ik de DH verder ga spelen. Vooral mijn twijfels over DPS. Puur voor damage, AoE of critten? Wat een keuzes heb je toch in dit spel. Denk dat critten toch wel het meeste damage gaat doen. Maar zo lastig om de juiste gear ervoor te vinden.
Too bad, peanutbutter. Achja, hij staat nog besteld dus zodra de leverancier hem heeft wordt ie opgestuurd. They better be quick about it. Douchebags. Zo eindelijk de client installeren, frickin' download was corrupt Gelukkig haal ik hem binnen in een half uur