1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore spelers, voeg me maar toe: NickV#2165
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Verpats ik net ff gelijk een 230 dps one hand voor 108k. Gaat lekker zo. Was wel een mooi dingetje met flink wat VIT en INT.

    Nog tips waar ik mijn gold aan moet uitgeven wanneer ik 60 ding? Zit nu op 870K
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    De CD-Key had ik nog niet geactiveerd omdat ik een Amerikaanse ZIP-Code moest invullen ;).
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Vandaag krijg ik hem ook binnen, maar toch maar niet spelen, moet eerst 2 projecten nog even afronden :+
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat valt act4 tegen zeg :mad:
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Best te doen om te farmen hoor. Kwa verhaal is het een beetje kut inderdaad. Maar Diablo speel je ook maar 1 keer voor de story.

    edit:

    also

     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    wtf, dat is fucking veel voor 230 dps :eek:

    Uitgeven aan betere gear. Kijk rond in de AH of je iets goedkoops vindt, anders moet je ff wachten totdat de prijzen beter bekend zijn zodat je niet teveel uitgeeft. Verder kan je je stash uitbreiden en je Jewel en Blacksmith gast levelen.
     
  8. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Code:
    Le Lastpak - LeLas#2668
    Seh - Seh#2408 
    Jorrie- Jorrie#2684
    CheesieOnion#2768
    Marciiano#2269
    GForce - Predaking#2690
    Brocade - Brocade#2942
    OniRyo#1773
    Rbz NL - RbzNL#2805
    Tha Pielius - ThaPielius#2826
    Ook maar aangeschaft zo ff goed voor gaan zitten en eerste paar uurtjes doorspelen! :D
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Crafting is een goldsink waarin ik totaal geen interesse heb. Sowieso fix ik die shit die ik nodig heb dan wel via een ander.

    Met het uitgeven van geld bedoel ik dus wat voor gear ik moet halen. Legendary's sowieso niet. Slechte stats en kan je niet doorverkopen. Ga gewoon een dikke DPS boog halen. :cool:
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Blacksmith en Jewelcrafting geldt voor al je chars. Hoef je maar 1x te doen.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kweet, zelfde als je stash. Maar nog steeds een goldsink.

    Gelukkig is het nog niet zo'n erge goldsink als er daadwerkelijk gebruik van maken. Sjonge wat een crap komt eruit. :lol:

    Ik ontdek net dat je vrij je skills mag kiezen. Via options>gameplay>elective mode. Kan je alle skills overal plaatsen waar je wilt. Hoezo kom ik daar nu pas achter?! 8)
     
  12. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ja gear waar je wat aan hebt voor een redelijke prijs :p Wat voor race speel je?

    Farmde net met een vriend een gele monster op inferno, krijgt hij ff een one handed bow van 800+ dps, die is aardig wat geld waard :D
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Lol daar kom je laat achter. :+
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb nu de client met Guest pass, en de game in bestelling. Wel echt jammer dat een maat van me m niet heeft kunnen kopen.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Serieus? Ik heb echt goede items gecraft voor mijn level. Je moet inderdaad een beetje geluk hebben, maar het craften zelf kost niet zoveel rescources (uitgaande van maximaal upgraded blacksmith).
     
  16. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog een guest pass over? Mijn vriendin en ik zouden hem graag willen uit proberen.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had ik een paar dagen geleden nog gepost hier ;)
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Welk level ben je dan en wat craft je?

    Vandaag lekker 60 gedinged. Zal binnenkort de andere lvl 60's toevoegen aan m'n list. Twijfel nog wel hoe ik de DH verder ga spelen. Vooral mijn twijfels over DPS. Puur voor damage, AoE of critten? Wat een keuzes heb je toch in dit spel. :+

    Denk dat critten toch wel het meeste damage gaat doen. Maar zo lastig om de juiste gear ervoor te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2012
  19. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Too bad, peanutbutter.8)

    Achja, hij staat nog besteld dus zodra de leverancier hem heeft wordt ie opgestuurd. They better be quick about it. Douchebags. Zo eindelijk de client installeren, frickin' download was corrupt:'-( Gelukkig haal ik hem binnen in een half uur :9
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nu nu nog online, die me kan helpen met diablo nightmare?

    edit: nvm done :)
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012

Deel Deze Pagina