Euro 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 13 okt 2011.

1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Noem eens 'n land dat dat niet heeft. De kleintjes zijn gewoon bijzonder gedisciplineerd, en worden steeds beter in het ontregelen.

2. Slumdog ILLionaire

Slumdog ILLionaire They see me trolling

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij onderschatten ze die wedstrijden gewoon...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Plus dat het voor die kleine landen alles betekend om te kunnen winnen van een groot land.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mag dan misschien wel zo zijn maar:

Waarom perse met al je topspelers spelen waardoor ze op posities komen te staan die ze niet beheersen?
    Waarom een linkspoot op rechtsbuiten die zo de trechter van 11 verdedigers inloopt?

Opstelling van zaterdag sloeg nergens op.

Ik denk overigens dat we wel de poule doorkomen. Denemarken en Portugal gaat je op kwaliteit overheen. Portugal wordt wel extreem spannend heb ik het idee, omdat die verschrikkelijk Ronaldo toch wel z'n momenten krijgt. Denemarken wordt echt een waardeloze pot, net als twee jaar terug.

Laatst bewerkt: 28 mei 2012
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Denemarken is zo'n zaadploeg. Alleen Eriksen kan daar voetballen, heb ik het gevoel. Ik zag ze ook tegen Brazilië.. nou, ik hoop dat die Sorensen ook tegen ons in de goal staat, wat een faalhaas. :emo:

1. Ik denk dat je hiermee verwijst naar Van Persie als rechtsbuiten in die oefenwedstrijd? Ik weet het niet, het is maar wat je wilt. Kuyt op rechtsbuiten of Van Persie. Dan heb ik toch liever Van Persie, ookal heb ik me aan hem kapot geërgerd tegen Bulgarije. Zijn handelingssnelheid was tragisch traag (:+). :mad: Ik neem hierbij aan dat Narsingh geen basis zal gaan spelen, en Afellay niet direct na zijn blessure (en 2 wedstrijdjes bij Barça?) weer het hele EK gaat spelen..

2. Robben zal misschien ook wel als linksbuiten gaan spelen, en dan Van Persie als rechtsbuiten. Tja, twee linkspoten. Dan heb ik liever Robben rechtsbuiten, die met explositiveit naar binnen kan komen, dan Van Persie met zijn traagheid.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niemand hier die ook dat WK 2010 programma zit te kijken?

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel. Vind het wel tof in beeld gebracht allemaal, ook die randzaken etc. Is de eerste keer dat ik iets van de finale terugzie eigenlijk en het komt nu allemaal weer terug. Heel diep weggestopt maar nog steeds een open wond.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Heb daar totaal geen last van eigenlijk. Na de wedstrijd even, dat was het.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoeveel oefenduels heb je nodig om te weten dat het niet verstandig is om met twee vleugels te spelen die beide naar binnen komen, waar al 11 tegenstanders staan en wat resulteert in dat KJH wel thuis kan blijven?

Robben kan gewoon op rechts, omdat hij met z'n kwaliteit het verschil kan maken. Die komt vaak nuttig naar binnen en schiet zo vaak raak, dan is het geen probleem.

Op links moet je dan wel een echte linksbuiten houden, die het veld breed houdt en een voorzet heeft.

Twee jaar terug hadden Denemarken en Japan beide een zaadploeg. Beide wedstrijden konden we niet overtuigend winnen. Tegen Denemarken hadden we zelfs hun hulp nodig om voor te komen.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hij is geblesseerd geraakt en behoort niet tot de EK-selectie van Denemarken. :+

11. Seh

Seh Guest

voetbalpings: Van de 517 basisplaatsen die Van Marwijk van 2008 tot heden verdeelde gingen er slechts 10 naar een rugummer hoger dan 11. (@InfostradaNL)

Kleine kans dus voor Van Persie. :+

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
  13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Had Afellay wel met #7 willen zien. :9

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dit gaat fout=(

Ik begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen. Huntelaar gaat het echt niet beter doen met diezelfde twee spelers naast hem. En we gaan waarschijnlijk ook weer lelijk voetbal krijgen zoals in 2010.

15. Seh

Seh Guest

Met Afellay links en Robben rechts heb je gewoon goede flanken hoor.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Robben links en Narsingh op rechts svp. Huntelaar krijgt van Narsingh sowieso 5 goede voorzetten per wedstrijd.

Persie op '10' en Sneijder lekker banken.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    \o/

18. Seh

Seh Guest

Narsingh? Doe eens normaal man. 8)

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dirk Kuijt heeft nummertje 7 gekregen dus ik denk dat hij er gewoon weer in staat om weer lekker te gaan falen.

20. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Narsingh heeft na Huntelaar en Persie het hoogste rendement van alle spelers in de selectie. Hoezo niet opstellen?

Deel Deze Pagina