1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcel_NL

    Marcel_NL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee doe dat toch maar niet :p


    Oke, hartstikke bedankt! Ik ga gewoon de M bestellen :)
     
  2. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    1.94 met een M?? ik ben ook rond de 1.95 en draag altijd XL of L. de XL viel bij mij kleiner dan verwacht maar dat kan per merk verschillen? adidas, nike etc
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net ff gekeken. Mijn Marseille shirt is M en die valt vrij lang. Thuisshirt van Nederland 2 jaar terug is ook een M en die is echt net aan. En mijn uitshirt van Nederland is ook een M en die achterkant is iets langer dan de voorkant (weet niet of dat zo hoort?!) en die valt eigenlijk ook net aan. Maar vind het anders niet mooi als die bij je schouders zo slobbert, daar zit die namelijk goed. En anders doe ik 'm half in m'n broek. Gebruik 'm toch alleen maar tijdens training.
     
  4. Marcel_NL

    Marcel_NL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 50 minuten geleden besteld op 9Footballshirt via Google Checkout, het is betaald maar mijn order staat nog niet op de website van 9Footballshirt, is dit normaal of duurt het gewoon langer?
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    9footballshirt heb ik al een tijdje niets besteld, dus zou dat eigenlijk niet weten. Laatste order van mij was van soccertriads, niet echt goede ervaringen mee qua bedrukking shirts en levering.
     
  6. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stond het er (volgens mij) direct op.
     
  7. Marcel_NL

    Marcel_NL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    De website ligt er nu ook uit dus misschien dat het daar mee te maken heeft, in Google Wallet staat wel dat ze mijn bestelling hebben ontvangen. Heb maar even een mailtje gestuurd voor de zekerheid.
    Edit: De website doet het weer en mijn order staat op de website, problemen opgelost :)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  8. Janmaas

    Janmaas Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, niks bij Thesoccershirtstore.com bestellen het zijn vieze oplichters!
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom?
     
  10. Janmaas

    Janmaas Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al 2 maanden geleden een bestelling geplaatst, en nog helemaal niks ontvangen enige wat k van ze heb gekregen zijn fake tracking systems en elke keer als ik ze een mail stuur krijg ik reactie met we have dispatched a new shirt maar heb helemaal niks ontvangen zware oplichters zijn het!
     
  11. EVH001

    EVH001 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo jongens, Nadat ik goede verhalen had gehoord over 9football heb ik daar ook besteld. Namelijk NL Thuisshirt op 9 Mei. Pakketje is verzonden op 11 Mei.

    Heb het pakketje getracked op Deutsche Post site en er staat dat het pakketje is overhandigd aan het land van bestemming (Nederland) Maar heb tot op de dag van vandaag nog niks ontvangen. Iemand tips of ervaring hiermee?????
     
  12. bassie008

    bassie008 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad, denk dat je vandaag of morgen je pakketje wel thuis krijgt. overhandigd aan land van bestemming houdt in dat waarschijnlijk Post NL je pakketje heeft ontvangen en hem één dezer dagen bij je aflevert. Heb ik zelf ook gehad.
     
  13. bassie008

    bassie008 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    www.thefootballshirt.com

    Erg goede site, betrouwbaar en binnen 14 dagen thuis.
    De kwaliteit is te vergelijken met 9football.

    Bij beiden vaker besteld en over beiden zeer tevreden
     
  14. EVH001

    EVH001 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik dan maar :p Hij zei dat als hij er na 30 dagen nog niet was dat ik een refund zou krijgen maar er is dus nog hoop :D
    Maar dan is PostNL wel erg traag. Dan zou het ze 14+ dagen duren voordat ze een pakketje binnen Nederland afleveren.

    PostNL -.-
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij teveel op die Mannschaft =(
     
  18. Marcel_NL

    Marcel_NL Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Voelt Özil zich wel in thuis ;)
     
  19. ahtheking

    ahtheking Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ervaring met de levertijd van www.gigameshop.com?
    Mijn bestelling is volgens de tracking van ThailandPost & packagetrackr.com verzonden op 11 mei (Outgoing International) en ben benieuwd wanneer ik het ongeveer kan verwachten....
     
  20. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Huidige status via Hong Kong Post:
    "The item arrived at Hong Kong or its destination on 31-May-2012 and is being procesed for delivery to the adressee."

    Spannend. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina