1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die is vet ja.

    Yes_r vindt het ook:
    [​IMG]

    :lol:
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    [​IMG]

    Doet Nike toch nog wat goed.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    @ RM shirt: Ik vind 'em maar matig. Die van afgelopen seizoen was beter. Die van Valencia en zeker die van Roma (als de geruchten kloppen) zijn wel nice.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vet! :cool:
     
  5. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Shirts binnen!

    Vrijdag dus T&T (DHL verzonden) gehad, zou eigenlijk dinsdag al bezorgd moeten worden, maar helaas gemist.

    Gebeld naar DHL, afgesproken dat hij tussen 8-13 op mn werk afgeleverd zou worden...15.00 nog niks, gebeld..Was er dus iets misgegaan, waardoor hij in de middag-levering zat. Kantoor zat al dicht echter toen ze kwamen, dus WEER niet..Afspraak weer gemaakt dat hij (gegarandeerd!) vandaag tussen 8-13 op het werk geleverd zou worden...12 uur...Geen pakketje nog..Ik gebeld..Lag hij dus nog gewoon in hun opslag distributie -_-. Maarrr..."Ze snapte er niks van, want normaal was die vestiging heel stipt/strict.."...Right..

    Na toch wat duidelijk maken dat ik het enorm slecht vond, hebben ze hem 'versneld' in de middaglichting, waardoor ik ze eindelijk vandaag binnen heb! Maar als het kan, voorlopig even geen DHL meer :p

    Foto's volgen nog!
     
  6. SoccerStar

    SoccerStar Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een shirt besteld bij 9footballshirt besteld. Op welke site kan ik zien waar mijn shirt is. Ik heb op 14 mei besteld.
     
  7. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan met welke vervoerder hij is meegegaan. Dat moet je even kijken en kan je zien a.d.h.v. je trackingnummer.
     
  8. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je ook ff laten weten hoe het zit met de pasvorm? Welke maat je normaal hebt en hoe die valt en hoe dit zit in vergelijking met echte shirts, als je dat natuurlijk weet :)
     
  9. solidsnake101

    solidsnake101 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook rond die tijd verstuurd gekregen en die van mij zijn bij de douane voor een onderzoek ofzo. Ik denk die van jou ook, anders had je ze al wel moeten hebben. Heeft iemand hier ervaring mee? Baal wel.
     
  10. EVH001

    EVH001 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is 11 Mei verzonden met Deutsche post. 17 Mei in Nederland aangekomen. Nu nog steeds niks....
     
  11. Ik heb een NL shirt te veel (authentic/L) met kleine beschadiging achterkant..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Op een xboxforum een account aanmaken om een voetbalshirt te koop te zetten :cool:.

    Geen interesse btw, maar gok dat je op marktplaats meer respons hebt.
     
  13. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Ziet er niet uit als een authentic anders..
     
  14. Njaa, ik had er 4 besteld en kreeg er 5.. dus wil ik hem kwijt! Gewoon zelfde prijs (inclusief verzendkosten) als wat je daar ook zou betalen dus verdien er niks aan..
    Heb vrij weinig aan een dubbel shirt en als iemand anders er blij mee is \o/
     
  15. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Maar daar is die niet beschadigd neem ik aan?
     
  16. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Pasvorm is gewoon zoals je hier ook shirts zou halen.

    Draag normaal L, maar wilde een M bestellen (voetbalshirts vallen op de 1 of andere manier altijd groter uit), maar toch maar voor de L (ben 1.94) gegaan.

    Goede keuze achteraf, want hij past precies! Anderen voor wie ik besteld heb (maat M en S), zaten ook bij hun als gegoten!

    Shirt is goeie kwaliteit, T-bar erop (voor zover het interessant is ;)), gaatjes aan de zijkanten van het shirt. Enkel de EURO patch (zoals in het shirt hierboven ook te zien is), zat er wel belabberd op. Die 'trok' je er zo af, alsof hij gekleefd zat ofzo. Vond het niet heel erg, want vond dit de lelijkste patch. Rest (zoals ook de Respect patch) zien er wel allemaal goed uit!
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Een shirt aanbieden en claimen dat het "echt" is? Smerig hoor =(

    Shirt is niet echt. Een authentic shirt word niet geleverd met de EURO2012 en RESPECT badges op de zijkant van de mouw.
     
  18. EVH001

    EVH001 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet liegen tegen deze mensen he dennis. Dit is een ander forum maar het principe is hetzelfde

    http://forum.fok.nl/topic/1822935/10/25#112290315

    Bij shirley besteld dus.
     
  19. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil nu mijn Manchester City away shirt bestellen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om met paypal te betalen.

    Als het goed is staat mijn paypal nu verbonden met mijn bankrekening. Ik heb 2 bedragen van hun ontvangen en hiermee mijn bankrekening geverifieerd.

    Hoe kan ik nou betalen? ik krijg alleen maar de opties: Creditcard toevoegen, of geld toevoegen via bankrekening dat weer minimaal 4 en maximaal 6 dagen duurt?:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina