1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wat gefrustreerd allemaal. Natuurlijk had hij mazzel maar hij en zijn team maakten niet de fouten die anderen wel maakten. Hij zal het vanochtend zelf waarschijnlijk ook niet gedacht hebben, maar als je nou eenmaal strak rijdt en anderen verkloten het dan vind ik het wel verdiend.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het ook maar overdreven om te zeggen dat dit een cadeautje was. het is ook een kunst om bij zoveel ongelukken en chaos alsnog overeind te blijven staan en de buit binnenhalen. Snap eerlijk gezegd niet wat daar zo erg aan is.
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Oh, nee, echt gefrustreerd ben ik niet hoor (wel toen Maldonado de deur veel te hard dicht gooide bij Kimi tijdens de start), maar toen Vettel uitviel riep ik al ''jahooooooor, tuuuuuuurlijk, kut Alonso'' :+

    Een keertje is ook niet erg hoor, maar wat ik al zei: Alonso heeft 1/3de van zijn overwinningen zo behaald.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Rammer Pastor een penalty, voor wat het waard is.
     
  5. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Tsjah, het is maar hoe je het wil zien. Er is op dit moment niet 1 coureur die zo optimaal gebruik weet te maken van zijn materiaal, en tevens gewoonweg foutloos weet te rijden, als Alonso. Kun je fan van de man zijn (zoals ik), of je kunt een pesthekel aan hem hebben, prima, maar als je dat weet te ontkennen heb je toch een aardig bord voor je hoofd..

    Tuurlijk, een paar beste mazzeltjes gehad, maar ook dát hoort bij F1. Weet wel uit alle gezeik te blijven, weet als enige binnen no-time door die hele groep te glijden die achter Schumacher vastzat, en weet gewoon van P11 een prachtige overwinning binnen te halen. Terechte en verdiende leider van het kampioenschap.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Schumache heeft eindelijk eens mazzel_O_ awwhhhhhyeaahhhhhh
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Vettel.

    Toffe pic trouwens. 7 jaar later.

    [​IMG]

    die bovenste overwinning van Alonso is tevens te danken aan een motorplof van Kimi 8)
     
  8. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Minder goed dan Alonso. Vettel staat zelfs nog onder Webber in het WK, dus dat geeft aan dat die Red Bull een goede wagen is. Beter dan de Ferrari, want Massa die bakt er echt helemaal niets meer van. Massa is normaal gesproken ook weer niet zo slecht als nu. Alonso rijdt dus gewoon sterker dan Vettel en dat blijkt ook uit de WK-stand.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Jij hebt ronde 33 gemist afgelopen race?
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Inderdaad Alonso kreeg weer eens zo als zo vaak het ene na het andere cadeautje.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hou op zeg..
    Ik heb helemaal niks met Alonso. Maar haalt echt het maximale uit de wagen en daar moet je hem krediet voor geven. Tuurlijk had die mazzel toen Vettel eruit ging door die safety car. Maar dan moet je er wel zijn om die kans te pakken.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Maar Alonso krijgt imo al jaren teveel krediet. En Seb al jaren (veel) te weinig.
    "Wat een beest, wat een held, dit dat alles". Alsjeblieft zeg. Nog ff en hij werd gelapt door iemand die bezig was een Grand Chelem neer te zetten.

    Sterke geruchten trouwens dat Vettel naar Ferrari vertrekt in 2014. Inderdaad, naast Alonso. Kan nu al niet wachten op het gejank naar de teamleiding als Vettel gewoon de snellere is _O_
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan natuurlijk naar wie je luistert die dat zegt. ;)
    Ik bekijk het vanuit een persoonlijke hoek.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Eens. Ik ben geen fan van Alonso, maar het feit dat hij zondag vanaf de start vanaf de 9e positie opklom naar de 2e plek, maakt dat hij ook toe kon slaan op dat moment. Dat is geen geluk imo, daar had hij zelf voor gezorgd.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Hij heeft inderdaad zelf voor die safety car gezorgd. En hij heeft er zelf voor gezorgd dat Hamiltons jack niet werkte. En dat Kimi's pitstop dikke stront door een trechter was. En dat Maldonado als moker fungeerde. Dat is geen geluk inderdaad. Pure skills. Niks meer, niks minder.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pure skills van het team die dan geen fouten maken. Snap de haat niet op die gast.
    Als je objectief kijkt naar wat Alonso en dat kan ik tenminste is het super wat die doet. Ze hadden begin van het seizoen een draak van een auto en nu nog steeds vergeleken met de concurrentie maar toch heeft die al 111 punten en heeft die iedere wedstrijd gefinished.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vettel naast Alonso zou wel heel vet zijn
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    En Hamilton dan naar RBR?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vettel te weinig krediet? Haha JeePee gast wtf.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :emo: je klinkt echt een een gefrustreerd kindje zo zeg. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal, als je dat niet kan accepteren kan je beter gelijk stoppen met kijken.
     

Deel Deze Pagina