1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ook dat ze al met familie had gesproken en inderdaad buiten levensgevaar is. Positief dus, maar wat een bizar ongeluk zeg.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel haar rechteroog verloren zeggen ze.
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Las het net ja, erg triest.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Erg nat weekend wordt dit.
    Senna z'n Williams volledig afgeschreven in de muur. Alonso ook stom bezig door een nieuwe voorvleugel af te schrijven (tetst 'm in de muur in z'n inlap, haha).

    Omdat ze nu al aardig wat gereden hebben en dus weten waar de plassen liggen, hoop ik dat ze zondag wat minder snel de Safety Car gaan inzetten...
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal dan wel weer starten worden achter de safetycar.. altijd saai maar goed.

    Morgen eerst maar eens zien wie pole gaat trainen :)
    Hopelijk Zondag één van de Renault's op het hoogste podium!
    Hoe meer verschillende winnaars hoe beter , en ze zaten er al een aantal keer dicht bij.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Valt best wel mee. In de recente jaren is het maar een paar keer voorgekomen. Suzuka meende ik een keer, maar toen was er net een tyfoon langsgeweest en dan lijkt het me vrij logisch. Maleisie ook een keer, maar ook daar spookt het vaak heftiger dan in Silverstone.

    Silverstone zou ook wel eens een zogenoemde SCS gehad kunnen hebben, maar van Suzuka en Maleisie weet ik het eigenlijks heel zeker.

    Silverstone is echter wel een circuit met snelle stukken en dan moet je altijd oppassen met je Italiaanse hoofd, verwijzend naar Hungaroring geloof ik 2008. God wat was dat commentaar van Mol briljant toen, maar die race had ook anders aangepakt moeten worden.

    Iemand trouwens dat moment met Mol zijn commentaar erbij gevonden op YT?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Was Nurburgring 2007. Volgens mij is dat stukje in een RTL compilatie te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Meen je dit?

    "Je kan een keertje punten halen met je Italiaanse hoofd", Nurburgring 2007.

    Lekker bezig Yellow.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh we hebben het toch over Luizzi en dat die bijna die tractor aanrijd?
    Dan zegt die" Zo de knetters dan mis je er een paar met je Italiaanse hoofd"
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Niet.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zucht.



    1:16
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Houdoe hè.

    [yt]69JUz9BDrXQ[/yt]
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat houdoe?
    Kan ik niet veel aan doen dat ze andere dingen editten. En hij zegt het gemixed. Van beide momenten eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hahaha heerlijke wedstrijd was dat, kan me herinneren dat ik de hele wedstrijd met een grijns op mn gezicht zat te kijken :D.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Hahaha ja, maar Brazillie 2003 beats all. Volgens mij was toen die megaklapper van Alonso ook, maar ik hou me er lang niet zoveel mee bezig als MikaKimi en dat had JP ook wel door moeten hebben. ;)
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Een van de stomste acties die ik ooit heb gezien in de F1 inderdaad. En dat zeg ik niet wegens mijn haat richting Alonso, maar dat na dat incident zijn race licentie niet is ingetrokken verbaast me nog steeds. Maldonado, Hamilton en Massa bij elkaar in één auto kunnen niet eens zo'n domme actie uithalen.

    @ Yellow, prima dat je het niet zo intensief volgt, maar reageer dan ook niet met 'valt wel mee, is amper voorgekomen de laatste jaren' ;)
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Maar Schumacher wel, in die zelfde race nog. Afpakken al die WK-titels. De man had nooit een licentie mogen krijgen!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nou, had er ook bij moeten zeggen de laatste 6 jaar ofzo. Daarna kijkend zou ik 10 keer nog niet echt veel willen noemen. Je moet immers ook naar de duur kijken van een SC start.

    Maar goed, je hebt je punt gemaakt. ;)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ja? Eraf aquaplanen in de grootste rivier in de geschiedenis van de F1 terwijl je niks ziet door de spray van je voorligger, of, nadat de Safety Car al 1,5 minuten op de baan is bij een dubbel geel situatie volgas met 200 +km/h in de puinhoop van een ander rijden vind je even zwaar?

    En met licentie intrekken bedoel ik niet voor altijd. Maar een race of 5 was op z'n plek geweest.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2012
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Daar hadden echt doden kunnen vallen idd, want er ging rotzooi alle kanten op en bovendien is het daar best open.

    Zo'n ''klein'' ongelukje als met Jacques die Ralf ff banged in Melbourne 2001 had ook een dode tot gevolg, evenals Monza 2001 of 2002 als ik me niet vergis in het jaartal. Moet een beetje gokken op 2001.

    Alonso had idd een aantal GP's geschorst moeten worden, want je weet al binnen circa 30 seconden na een crash ergens op de baan dat je rustig aan moet doen en die gozer ging er toen ook vol overheen. :emo:
     

Deel Deze Pagina