1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Formule 1] Seizoen 2012

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 8 jan 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuke Q. Maar eigenlijk had iedereen het wel kunnen halen.
    Morgen is de race en gaat het ook regenen. Dan kan je bijna de Q uitslag wel weer schrappen hehe.
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Daar gaat de race van Perez. Zat er dit weekend de hele tijd mooi bij. Maar ik heb hem ook niet meer gezien in die laatste 6 minuten op de baan..
     
  3. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ach jochie toch. De snelste tijd rijden is inderdaad een kwestie van mazzel. Of had Alonso gewoon geluk dat Kimi een keutel dwars had zitten en daardoor niet iedereen het snot voor de ogen heeft gereden?

    Leuke quali om te kijken, Alonso op pole is helemaal mooi! Zin in de race van morgen! \o/
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Watskebeurt met Perez dan?
     
  5. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Tegen BBC zei hij, dat de snelheid goed was, maar het goede rondje er niet uitkwam. Er zat steeds ergens een fout in.
     
  6. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Die heeft steeds de verkeerde bandenkeuze gemaakt. Toen er nog op full wets gereden moest worden, ging hij op Inters. Toen zag ie dat het niet ging, dus wisselde hij. Maar daarna werd het juist weer wat droger, dus ging het weer niet en moest ie weer wisselen. Steeds verkeerd gegokt dus.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Intro van de BBC. :cool:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weer Maldonado. Die gast moet echt weg..
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Niet vergeten dat hij nog niet heel ervaren is en dat het op sommige plekken nog glad is, maar toch en domme egoïstische fout.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Webber, niet verwacht. :thumbs:
     
  11. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Maldonado krijgt echt nog eens een payback. Perez was echt kwaad en terecht.
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Respect voor Kimi die nu al veel te vaak naast Maldonado een bocht in gegaan is :cool: Dat is altijd billetjes knijpen.

    Verder wel een aardige race, maar toch tegenvallend gezien ik regen verwacht had. Kimi nog 4 keer een FL en hij staat 2de in de all time list en wtf is Mclaren aan het doen?!

    Nu wachten op het eerste bericht van Ferrari/Alonso dat hun auto echt nog niet snel genoeg is, dat ze flink moeten verbeteren en dat ze er eigenlijk het hele seizoen al surrealistische dingen mee doen. Ik zeg binnen 2 dagen!
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Webber ! Heerlijk man had 2 Alonso fans naast me te vloeken _O_
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik vond de race minder spectaculair dan Valencia. Opmerkelijk ook die gevaarlijke blunder van Kobayashi. Zit je daar als monteur klaar met je luchttol, word je effe overreden door een f1 wagen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat stuk heb ik helaas gemist. Wat gebeurde er precies?
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Perez was bezig met een mooie inhaalactie buitenom, maar toen gleed Maldonado naar buiten omdat ie niet wilde opgeven. Olav Mol noemde het een race-ongeluk, maar ik vind het de fout van Maldonado. Die verliest gewoon de controle over z'n auto en kegelt daarmee Perez uit de race.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij kan gewoon niet accepteren soms dat die ingehaald wordt en dan gaat die over de limiet om het goed te maken. Je kan zeggen dat heeft met jong te maken. Dat klopt wel een beetje maar genoeg andere jongeren doen het prima en het is ook niet zijn eerste keer in een race wagen. Perez is zelfs nu boos op hem naast de andere rijders en dan heb je het wel bont gemaakt. Mag Maldonado al niet sinds die in F1 kwam. Mede door dit soort momenten en ook in interviews waar die altijd de schuld bij iemand anders legt. Zelfs in Spa vorig jaar. Hij heeft een goede reprimande nodig. Een hele goede.

    Vergeleken met andere incidents niet veel. Maar het is gewoon een optelsom aan het worden.
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Die Ken Clarke was een held op het podium trouwens :D
     
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het wel een goede race alleen die actie van kobayashi8) En ferrari kan ook wel ophouden met zeggen dat de auto nog niet goed is:x
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het zo doorgaat dan zie ik Alonso wel kampioen worden.
    Hij rijdt constant en maximaliseert erg goed , al ben ik geen Ferrari fan zou ik het wel erg knap van ze vinden.
    Maar gelukkig is het seizoen nog lang :)
     

Deel Deze Pagina