Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Registreer je op DBB en ga daar naar de voedingssectie, lees een topic van iemand die een eetschema heeft en daar zal wel een excelletje in staan met alle voedingswaarden enzo.

Je ontbijt is imo te weinig om hard te trainen. Sta om half 9 op, eet brinta/havermout want juist dan heb je je kh nodig voor je training. Je traint nu praktisch met een lege maag.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.016
    Is al 10x gevraagd hier geloof ik maar care..ff snel tussendoor.. hoeveel dextroblokjes raden jullie aan om te nemen na de training? 2 ofzo?

4. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het niet uit wat je ontbijt is. Ben nu een weekje ofzo bezig met intermittet fasting. Heb ook wel eens in de vast getraind, merk niet echt verschil. Die kerel van Leangains zei dit ook al.

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Wat kan ik eigenlijk het best voor en na het trainen eten en drinken?
    Na mn ontbijt(3 à 4 broodjes of een bakje cornflakes met melk) wacht ik meestal een uur waarna ik ga sporten, en na het sporten eet ik meestal wat fruit en/of brood.

6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lees het topic eens door, als je toch al weet dat het antwoord gegeven is.

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dus jij beweert dat je even hard traint als je geen tot weinig kh neemt dan dat je een hele dag kh neemt en dan traint?

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.016
    Serieus, welk nut heeft het voor jou om te reageren? Geef dan tenminste gewoon antwoord op m'n vraag, doe je iig nog iets goed hier. |:- Snap wel dat veel mensen in dit topic people doorverwijzen naar allerlei shit (beginnersregels, e.d.), maar op een gegeven moment gaat het nergens meer over. Kan je net zo goed helemaal niks meer vragen. Ook in de andere topics. Alles valt toch wel vrijwel op internet te zoeken/antwoorden zijn al ergens gegeven.

Laatst bewerkt: 12 jul 2012
  9. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ga maar rukken dan. Heb ik ook zoiets als advies gekregen. Kun je van hem verwachten dan he..

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.016
    Dat was een grap. Met je ene sterk armer dan de andere was wel een erge inkopper, vind je ook niet? :emo:
    Daarna heb ik gewoon serieus antwoord gegeven.

11. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Ik weet best dat het een grapje was. Mij maak het ook geen reet uit. Maar dat serieuze antwoord gaf je alleen omdat Graveheart er wat van zei.

Mij kan het niet boeien, maar kan zijn reactie wel enigszins begrijpen.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.016
    Het is al de tweede keer dat Graveheart loopt te whinen hier, vandaar. Er is nog niks nuttigs uitgekomen.
    Aan de ene kant wel ja, er valt zat op te zoeken, maar aan de andere kant heb ik hier vaak het idee dat er helemaal niks meer 'simpels' gevraagd kan worden omdat alle 'fitness goeroe's' hier meteen gaan bitchen dat het allemaal op te zoeken valt. Tsja, dat kan je over alles wel zeggen, maargoed.

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het punt is, je geeft zelf al direct aan dat het al 10 keer eerder gevraagd is.
    En toch vraag je het direct weer. Algemene luiheid en een simpel antwoord verwachten terwijl het antwoord kennelijk al 10 keer in het topic staat.

Daar struikel ik over. En tja, nutteloze reacties als 'stoppen met rukken' kun je zelf ook wel een reactie op verwachten, toch? :)

Maargoed, om toch nog even inhoudelijk antwoord op je vraag te geven, ik doe zelf 1 eetlepel dextrose in een liter water.
    Geen idee of het voldoende is, of teveel, maar voor mij schijnt het te werken.
    (Goh, doe ik toch nog iets goed, right? :))

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.016
    Oke man, dat water drink je op tijdens of na de training? Iig thanks voor je antwoord/bevindingen ermee.

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tijdens de training.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.016
  17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
  18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Geweldig.

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.016
    Awesome.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ontbijt is wel de belangrijkste maaltijd v/d dag.
    Zou zelf eerlijk gezegd het antwoord niet weten, maar ga het wel even uitzoeken.
    Best interessant vraagstuk.
    Denk dat het namelijk wel wat uitmaakt.
    Direct na je training moet je je lichaam uit het afbreek process halen en het omzetten in herstel. Dit doe je door een insuline piek te creëren door veel 'suikers'(dextrose) tot je te nemen. Banaan is hier goed voor. Je hebt ook speciale dextrose tabletten. Dextro zou ook kunnen alleen daar is ht dextrose gehalte niet heel hoog dus zul je er stuk of 10 moeten nemen voor optimale hoeveelheid.
    Glas chocomel kan evt. Ook maar zit natuurlijk ook zuivel in.

Doe je dit niet en neem je direct je shake na de training, worden die eiwitten direct verbrand omdat je lichaam nog aan 'stoken' is om energie te leveren om te presteren, en pis je het later dus gewoon uit.
    Wat het punt met jou is, is dat dit al je 100ste vraag is die letterlijk met één zoekterm op Google en 5 min te lezen te beantwoorden valt.
    Je verwacht van ons altijd maar steekt er zelf 0,0 moeite in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina