Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.016
    Snap het wel wat je zegt (het laatste), maar dat kan je bij zooveel vragen hier doen.
    'Is Saturn van Mediamarkt'? 'Heeft deze game co-op'? etc. etc. Dus je punt slaat dan in deze trant weer nergens op. Iedereen vreet verder Dextro op een andere manier. Gravehart dus tijdens de training, sommigen erna. Je kan toch ook gewoon melden hoe jij het doen Flix? Ipv elke keer whinen van zoek het maar op. Kan je veel shit op het forum sluiten hier.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En wat als je je vraag stelt;
    Ik heb hier en hier dat en dat gelezen *link naar artikel*
    Snap het niet helemaal, hoe doen jullie het?

Snap je wat ik bedoel. Eerst zelf onderzoek doen, mocht je er niet uitkomen kan je altijd naar ervaringen of om tips vragen.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.016
    Zucht, nevermind.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zou 2x 500 gram kwark op één dag te veel zijn? 8) Ik eet 's avonds altijd al een bak zonder iets erbij, maar in de middag lijkt het me ook wel lekker met wat fruit. Dit zou dan de vervanging zijn van wat brood met pindakaas op dat tijdstip.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dan vervang je dus KH en vetten door eiwitten en lactose?

- Past dat in je voeding?
    - Wil je dat wel? (lactose)

Wat is er mis met 40 ~ 80 gram aan amandelen en walnoten?

6. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ja ik dacht dat ik anders misschien te veel brood zou eten op een dag en ik wou tussen de middag door dus eigenlijk wat anders proberen wat een beetje snel en makkelijk te maken is.

Ik zou anders misschien ook wel een kom brinta kunnen pakken, maar dat eet ik 's ochtends ook al.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat eet je over de hele dag?

8. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het niet echt gaan beweren eigenlijk. Ik heb het ook nog maar 1x gedaan en op zich merkte ik geen verschil. Maar die dude van Leangains beweert wel dat het niks uitmaakt. Hij heeft dit gewoon getest door een paar dagen in de vast te trainen en een paar dagen niet. Hij kwam tot de conclusie dat het vrijwel niks uitmaakte. Toch stelt ie in zijn programma wel voor dat je BCAA's voor de tijd neemt of een kleine maaltijd.

Ik zeg ook niet dat het beter is, want daarvoor heb ik kortweg de kennis niet. Maar het is puur om aan te geven dat het eten voor een workout misschien wat overrated is.

Daarnaast zegt hij wel dat het ontbijt niet de belangrijkste maaltijd van de dag is maar je post-workout maaltijd. Hij noemt het een urban myth dat het overslaan van je ontbijt ongezond zou zijn. Uit onderzoeken bleek dat vele mensen die hun ontbijt overslaan overgewicht hebben. Maar er is nog een derde variabele, en dat is een slechte levensstijl. En die laatste variabele verklaart dus die andere twee. Hij zegt ook dat het niet uitmaakt hoe vaak je op een dag eet, want het gaat puur om hoeveel je eet. Je verbranding gaat ook niet omhoog als je vaker eet. Dit hangt dus puur af van de hoeveelheid.

Ben nu 2 weken bezig met IF. En gaat opzich lekker. De maaltijden zijn groter, waardoor ik zelf het makkelijker volhoud in de cut. Moet alleen nog even mijn macro's aanpassen aan de Leangains principes. Heb daar eerder nog geen tijd voorgehad ivm tentamens. Hoop dat ik nog wat resultaat ga zien, aangezien de vakantie nu af en toe al zin tol eist:+

9. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Yeaah, eindelijk 5x5 57,5 gehaald op de overhead press! Moest wel van diep komen, maar toch ein-de-lijk gehaald. Was bang dat ik moest overstappen op 3x5, want was er al 2x op vastgelopen. Deadliften gaat daarentegen wel weer kut. Alweer een deload moeten doen, terwijl ik nog maar op 125 zat. Wordt er niet goed van.

Cutten wordt ook steeds lastiger. Zelfde probleem als vorig jaar: in het begin gaat het erg lekker en snel eraf, maar op een gegeven moment blijf ik gewoon steken. Heb al wat aanpassingen doorgevoerd in m'n voedingschema, maar echt resultaat blijft nog uit. En dit zal waarschijnlijk nog verder uitblijven, gezien de verleidingen van de vakantie:+

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff
    Train partner is momenteel helemaal gek van het Cross-fit gebeuren.

Zojuist een X-fit WOD gedaan.
    200M sprint
    30 Deadlifts
    30 Pushups

en dat 5 keer zonder rust tussendoor.
    Tijd was 15 min en was echt helemaal gesloopt!

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Pff slopend

Maar waar doe je die 200m sprint dan?

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Buiten.
    FFF in Hilversum zit op een rustige ventweg dus we rennen vanuit de zaal naar buiten.
    Op ~130m zit een grote paal v/d Mercedes dealer. Deze nemen we dan als punt wat je moet aantikken en dan weer terug naar de zaal rennen om de deadlifts en pushups te doen.

Dus denk intotaal zo'n 1500m gesprint

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Aha okee, ja dat gaat bij mijn sportschool wat lastiger haha (drukke straat).

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je het echt zou willen zou je het ook op een loopband kunnen doen maargoed, dat is het toch ook net niet helemaal.

Moet zeggen dat ik er zelf niet zo gek op ben, dat crossfit.
    Is niet helemaal mijn ding.
    Maargoed, het heeft heel veel verschillende onderdelen en het is ontzettend zwaar en dus lekker uitdagend dus het heeft ook wel weer wat.

Zo heb je ook een deadlift onderdeel.
    Dan liggen er olypmic bars naast elkaar. De eerste 30 kg, daarna 60 kg, daarna 80 kg, daarna 90 kg, daarna 100 en dat loopt flink op, geloof dat het tot 300kg gaat. Dan moet je overal een rep halen en zo de ladder opgaan. Dit moet ook zo snel mogelijk. Diegene die het hoogst op de ladder komt en wie dit het snelst gedaan heeft, heeft dat onderdeel gewonnen.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Shit dat is zwaar, zou het wel eens willen doen. Helaas is daar echt 0 ruimte voor bij mij (het is al aardig volgepropt).

16. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Ongeveer halverwege die trap van deadlifts zou mijn bovenlichaam compleet van de rest van mijn lijf zijn afgescheurd.

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    OMG, zag vanmorgen zo'n figuur bij ons:

:lol: Ik kon echt mijn lach niet inhouden :D

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jezus wat een spillebeentjes, ziet er echt niet uit 8)

19. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Oke dat is echt absurd gewoon 8)

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb sinds vandaag wat pijn in mijn rechter schouder. rechts boven mijn borst zeg maar aan de voorkant.

Alleen met bepaalde posities en niet de hele tijd, wat kan dit zijn? Ik heb gister wel een hele intensieve borst dag gehad, misschien dat het daar aan ligt?

( voor mensen die niet weten waar ik bedoel, Vanaf je elleboog naar boven gaan tot je bovenaan bent, dan naar de voorkant van je arm )

echt zwaar kut uit te leggen maarja, you get the point denk ik:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina