1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2013

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 24 apr 2012.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Rechter stick indrukken en kant op sture.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Cyrax, hoe werken die combinatie schijnbewegingen ofzo? Ik bedoel, als ik op '(RS) naar boven' iets als 'duiken' zet.. dan werkt dat niet. Als ik in game dan (RT) + (RS) naar boven doe, gebeurt er niets.

    :mad:

    Alvast bedankt :).
     
  3. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de standaard instelling van de kmoppen heb dan is eerst de Linker trigger indrukken en dan met de recht thumstick een kant op wijzen bv na boven dus LT+RS een kant dduwen
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    FIFA is gewoon een veel betere game. Als ik mensen zou een footie moet aanraden zeg ik dat ze FIFA moeten kopen.


    Maar PES heeft gewoon that special something...

    En nu oprotten
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind van niet. FIFA ziet er qua animaties en qua entourage veel beter uit. Helemaal eens. Ook speelt het tegenwoordig (sinds 09) prima. Maar de 'core' van PES is gewoon beter in mijn optiek. Dat 'special something' inderdaad. Helaas komt dat door de gebrekkige animaties niet helemaal uit de verf in een direct vergelijk. Toch denk ik dat veel PES liefhebbers van het eerste uur veel plezier kunnen beleven aan PES 2013. En daar gaat het om. Die weten namelijk wat PES is en kan zijn. Dat 'special something'.
     
  7. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik kom in dit topic elk jaar weer om te kijken wat andere oud PES'ers van de game vinden.
    En elk jaar hoop ik weer dat ik weer het oude gevoel krijg van vroeger.

    Ik ga niet weer heel mijn geschiedenis met de game vertellen, als je wilt kun je deze oude quote uit 2008 lezen:

    Ik kom dus niet om anderen af te zeiken wel om te zien wat anderen nog pikken van de game.
    Net als alle oude PES'ers weet ik dat Pes en vooral Winning Eleven dat speciale gevoel had. Ik kon echt met een aantal gasten zaterdagmiddag beginnen en zondagochtend stoppen met spelen. En zelfs nadat je het spel al een maand speelde, zag je opeens een nieuwe animatie.

    Ik wil zo graag dat PES zijn oude magie terugkrijgt en vind het dan ook storend dat mensen sommige dingen voor lief nemen. Ik denk dat dat ook de grootste frustratie is bij sommige oud PES'ers die hier soms komen posten.
    We zijn nu al denk ik 7 jaar bezig om een goede PES te maken voor de next(current) gen te maken. Dat vind ik echt heel erg lang. Te lang nog om dingen te pikken die in mijn ogen net iets te veel irritatie geven om het spel leuk te vinden.

    Ik heb deze demo nog niet gespeeld, maar ik hoop van harte dat het de goede kant op gaat, maar als ik de beelden bekijk zie ik nog steeds een oude engine en matige collision detections.

    Aub Konami get a grip on yourself!!
    Misschien met de nieuwe studio in Engeland dat het beter gaat.

    Laat aub de avondjes weer terugkomen waar mensen hun eigen tv (oude crt's :) ) meenamen en je toernooitjes speelden tot diep in de nacht.


    Echt waar iedereen zijn mening en ben je blij met het spel, goed zo, veel plezier, want daar gaat het immers om, maar het had allemaal zoveel beter kunnen zijn.

    Ik hoop dat ik met deze post dus niemand tegen zijn zere been aan schop. Zoals je ziet heb ik het netjes geprobeerd te formuleren. ;)
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je hebt het inderdaad netjes geformuleerd :) Het is jammer dat sommigen met hun negatieve posts ervoor zorgen dat goedwillenden er nu nadrukkelijk bij moeten zeggen dat ze goede bedoelingen hebben.
    Het enige wat ik van je argumenten omtrent PES jammer vind is dat je dit plaatst zonder eerst de nieuwe demo uit te hebben geprobeerd, dan had je misschien een groot deel van je bezwaren niet meer hoeven te plaatsen, zó goed is de demo in mijn ogen ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2012
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik verschil denk ik wel dat ik vind dat PES2011 echt de perfectie van 5 benaderde... Toen dacht ik echt, ja, we zijn er. Maar waarom ze toen weer met 2012 op de proppen kwamen, geen idee.

    Als ik dan de 2013 demo eventjes speel denk ik alweer, dit jaar ga ik gewoon het hele jaar NBA 2k13 spelen ipv die kutfooties. Het verschil in kwaliteit is echt schrikbarend zeg. Die basketbalgames zijn helemaal netjes verzorgd tot in de puntjes en dan voelt PES helemaal als een wanproduct. Stiekem heeft NBA het ook een beetje verneukt voor mij :9
     
  10. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bent de enige die ik echt negatief hoor praten over de demo, het is nu gewoon goed imo. Wat vind jij dan zo slecht van PES 2013?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2012
  11. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Grappig dat jij over dat special something hebt. Dat speciaal gevoel is nou juist hetgene dat is verdwenen bij pes. Dat gevoel dat je bij elke potje echt een nieuwe potje speelt. Er gebeurde altijd wel iets onverwachts. Ik drukte dan op pauze om vol verbazing de replay te bekijken van weer een prachtige aktie :eek: Dat gebeurde echt elke potje meerdere keren. Elke goal die je maakte voelde anders, en het gaf je het gevoel dat jij het helemaal zelf voor elkaar hebt gekregen. Strakke voorzetten die vervolgens snoeihard duikend worden ingekopt. Keepers die schitterende reddingen maken. Wauw het zat er allemaal in. Tuurlijk er zaten ook de gebruikelijke pes frustraties in, maar die nam je voor lief, want het spelplezier overheerste. Dit noem ik het special something gevoel. Dit vind ik gewoon ontbreken bij de afgelopen pessen en ook pes2013. Het grijpt je niet meer als de oude pessen, waar het spelplezier steeds groter werd. De nieuwe pessen frustreren meer dan dat ik plezier erin heb. Ik denk dat ze proberen meer de simulatie kant op de gaan en dat vind ik jammer. Ik vond de oude pessen de perfecte cocktail van arcade en simulatie, heerlijk. Maar ja ieder zijn ding }:] Ik blijf voorlopig ver weg van deze pes
     
  12. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de keeper de bal uitgooit, gebeurt dat vaak met een raar pisboogje zonder kracht, erg raar. Voor de rest vind ik de demo erg tof en vind hem erg lekker spelen.

    Ben nu met manual schieten aan het klote, erg leuk die vrijheid, net heerlijke goal met Balotelli uit een onmogelijke hoek gemaakt, heerlijk gevoel. Moet wel toegeven dat ik ook al voor opengoal heb gemist door verkeerd te mikken met manual schieten. ;)
     
  13. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    De demo rockt zwaar...

    Top dit
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik zal morgen een stukje plaatsen, moet echt nog wat langer gaan spelen!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    O jee, berg je, mannen :D
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eindelijk begin ik wat beter te worden , al lukt scoren me echt nauwelijks met dat manual schieten (net schoot ik gewoon een 1 op 1 vanaf rechts bijna naar achteren 8) ).

    Die RT knop is trouwens goddelijk.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe bedoel je?
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    RT + Linker pookje. Lekker je tegenstander op de vierkante meter dollen.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ah! Zodoende herkende ik het niet; ik doe niet zoveel tricks, speel veel de passing game :)
     
  20. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik speel ook meer passing game. Ik zou wel graag een beweging weten waarmee je als je op een speler afgaat erlangs kan dribbelen. Gewoon een simpele beweging. Iemand tips? Speel wel op ps3
     

Deel Deze Pagina