Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik kom in dit topic elk jaar weer om te kijken wat andere oud PES'ers van de game vinden.
En elk jaar hoop ik weer dat ik weer het oude gevoel krijg van vroeger.
Ik ga niet weer heel mijn geschiedenis met de game vertellen, als je wilt kun je deze oude quote uit 2008 lezen:
Ik kom dus niet om anderen af te zeiken wel om te zien wat anderen nog pikken van de game.
Net als alle oude PES'ers weet ik dat Pes en vooral Winning Eleven dat speciale gevoel had. Ik kon echt met een aantal gasten zaterdagmiddag beginnen en zondagochtend stoppen met spelen. En zelfs nadat je het spel al een maand speelde, zag je opeens een nieuwe animatie.
Ik wil zo graag dat PES zijn oude magie terugkrijgt en vind het dan ook storend dat mensen sommige dingen voor lief nemen. Ik denk dat dat ook de grootste frustratie is bij sommige oud PES'ers die hier soms komen posten.
We zijn nu al denk ik
7 jaar bezig om een goede PES te maken voor de next(current) gen te maken. Dat vind ik echt heel erg lang. Te lang nog om dingen te pikken die in mijn ogen net iets te veel irritatie geven om het spel leuk te vinden.
Ik heb deze demo nog niet gespeeld, maar ik hoop van harte dat het de goede kant op gaat, maar als ik de beelden bekijk zie ik nog steeds een oude engine en matige collision detections.
Aub Konami get a grip on yourself!!
Misschien met de nieuwe studio in Engeland dat het beter gaat.
Laat aub de avondjes weer terugkomen waar mensen hun eigen tv (oude crt's
) meenamen en je toernooitjes speelden tot diep in de nacht.
Echt waar iedereen zijn mening en ben je blij met het spel, goed zo, veel plezier, want daar gaat het immers om, maar het had allemaal zoveel beter kunnen zijn.
Ik hoop dat ik met deze post dus niemand tegen zijn zere been aan schop. Zoals je ziet heb ik het netjes geprobeerd te formuleren.
Klik om te vergroten...