Zo'n pack is eigenlijk nooit perfect, de enige die tof zijn de 302 Boss en ZL1 en C9 maar los kosten ze natuurlijk weer duurder dan de pack. Ik vind het wel triest dat een 'echte' supercar gewoon 80 points duurder is bovenop de al dure 240 points(€2) alsof hij per definitie vetter is
Na de MGA Twin Cam en de Jaguar XK120 had ik al wel een beetje hoop dat deze als DLC zou verschijnen: 1962 Triumph TR3B Hieronder overigens een tweetal kiekjes van de Le Mans Classic trip die ik met m'n vader heb gemaakt in 2006 met z'n 1973 British Racing Green Triumph TR6 (rechtsgestuurd). We waren met een aantal Triumphs TR3, 4 en 6.
Tja, gewoon niet kopen en hopen dat er een GOTY-editie ofzo komt. Zo doe ik het al jaren met Forza. Forza 3 UE (dus inclusief alle DLC) voor minder dan 10 euro nieuw gekocht.
November - VW Scirocco R December - Mazda RX-8 R3 Januari - Honda Civic Si Coupe Februari - VW Polo GTI Maart - Wiesmann GT MF5 April - Scion tC Mei - Chrysler 300 SRT8 Juni - Aston Martin Cygnet Juli - AMC Gremlin X 2013 SRT Viper Pack Hyundai Veloster Bonus Pack BMW M5 (?)
Startpost ziet er goed uit. Is het nog een optie om hem op zondag te houden aangezien Bassie op facebook ook aangaf minder tijd te hebben om te hosten e.d. ?
Wel een leuke DLC ben alleen bang dat die Mercedes C9 een lage R1 auto word waardoor die totaal niet competitief is..
Wil deze topgame graag halen wie weet waar hij het goedkoopst is? Hoe duur is hij bij MM Arena bijvoorbeeld? Bedankt!
Veel winkels vragen er nog €60 voor maar ik zie ze vaak genoeg en morgen ga ik naar de MM Arena voor onder de €30.