De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heren goed nieuws

PSV WORDT GEEN KAMPIOEN

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Leuke wedstrijd.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jup, vermakelijke wedstrijd :)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ongelofelijk dit..

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja kansloos dit, maar dat had ik wel kunnen voorspellen met zo'n opstelling. Sowieso mag Blind er nooit meer in , kansloos beleid van Ajax dat ze nog steeds geen LCV hebben ondanks dat het al 3 jaar duidelijk was dat Vertonghen weg zou gaan. Janssen mag er ook echt niet in, had dan Schone of Serero erin gezet.

Voorhoede vond ik ook maar vreemd, geen Lukoki en Sana bij de selectie. Sana is dan wel pas sinds woensdag bij Ajax, maar was al wel helemaal wedstrijdfit.

Overigens krijgt PSV wel weer even de prijs voor kwallerigste middenveld met Van Bommel, Strootman en Toivonen (niet dat Toivonen wat deed deze wedstrijd), tering zeg. Dat aanstellen van Bommel en daarna die opgefokte kutkop van Strootman, bah.

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dat idee had ik helemaal niet dat ze geschrokken waren. Altijd als er een team terugkomt dan gaan ze ff wat sneller liggen zodat er weer wat rust in het veld komt.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Boutwedstrijd. Verdiende nederlaag want als je zo staat te verdedigen, dan schiet Peter Beense er nog eentje in.

9. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Second this. Snapte Janssen ook enigzins wel bij die actie op de achterlijn. Vooral die Strootman, vies ventje vind ik dat maar.

Overigens wil ik wel Siemenn en alle andere PSV'ers feleciteren, gewoon verdiend gewonnen. Vond Ajax erg zwak vandaag. Duidelijk is het in ieder geval dat er een nieuwe CV mag worden gehaald, alles beter dan Blind. Komt snelheid tekort en kan dat niet compenseren met tactisch inzicht.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Alderweireld mag echt een nekschot krijgen. Al van begin af aan zeiken en zich als een randdebiel gedragen. :F:

Janssen mag zich wel schamen trouwens, wat een debiele, opgefokte vetklep zeg. Kan het niet meer belopen. :emo:

Eerste helft was het echt tof met de snelle voorhoede, maar tweede helft was het wel echt zaaaad. En lekkere goal van Marcelo trouwens.

MOTM: Blind :lol:, die zien we niet meer terug, toch? Ajax moet wel een nieuwe LCV kopen.

Strootman had groot gelijk met zeiken.

Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Strootman is idd heel irritant. Die zou je toch zo op z'n muil willen slaan als die zo voor je staat. Als toivonen blijft dat word het echt een middenveld waar je je het hele seizoen aan gaat irriteren.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry hoor, maar als PSV supporter zou ik dit echt niet roepen na deze wedstrijd 8)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol, omdat Toby protesteerde bij het vieze duwtje van Mertens? 8)

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik was alweer bijna vergeten hoe het was om Von Bommel bij de tegenpartij te hebben 8)

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Toby zich als een randdebiel gedragen 8)?

en janssen is altijd al opgefokt geweest, alleen met die actie niet meer dan terecht. V. Bommel is altijd al iemand geweest die tegenstanders probeert te ontregelen en het was volgens mij ook zijn doel om janssen uit te dagen vandaag. Tsja gewoon stom om daar dan in te trappen, maar zoveel meer kan je van janssen niet verwachten.

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Dat duwtje van Mertens deed me denken aan dat duwtje dat ie gaf in die wedstrijd tegen Engeland, volgens mij doet ie dat iedere wedstrijd wel een paar keer.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar bij dat opstootje deed van Bommel toch weinig? Ben het wel met siemenn eens, die vetklep is ook irritant.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens, nekschot? :emo:

@ Danny: Bij dat opstootje ging Van Bommel doen alsof hij werd nagetrapt of wat dan ook terwijl er niks gebeurde.

19. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Idd, dat soort dingen mogen van mij best zwaarder bestraft worden.
    Beiden zijn irritant, alleen van bommel is alleen wat 'slimmer' in opstootjes.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Overigens heeft die van Bommel het wel goed voor elkaar, zakken gevuld en lekker gevoetbald in Duitsland, Spanje en Italie om lekker af te bouwen in een Mickey Mouse competitie en je carriere buiten het veld in een vertrouwde omgeving te starten.....

U Jelly?

Uhuh :)

Deel Deze Pagina