De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben jaloers op elke voetballer bij een (Nederlandse) topclub 8)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een afzichtelijke vertoning zeg...

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Overigens kan ik nu wel weer verwachten dat de eerste seizoenshelft pure plakpoep wordt met een betere 2de seizoenshelft waarin Ajax een inhaalslag gaat maken richting de koppositie.

Want het zal gewoon een keer goed gaan vanaf het begin..

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    True, wat kan ik die drie slecht uitstaan zeg. Vooral Strootman met zijn misselijke rotkop..

PSV wel verdiend gewonnen, wat wordt er soms toch laf verdedigd (Blind) :emo:.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ja idd, daarom kan ik van Bommel altijd wel waarderen. Die gozer maakt altijd de tegenstander gek. Altijd zie je hem praten, smerige lach op z'n gezicht. Hij weet altijd wel wat ie aan het doen is.

Zo'n strootman bv zie je alleen maar blerren en heeft zichzelf niet echt onder controle. Dan is het irritant. En zo Janssen ook irritant zijn.

Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Everybody hates lag

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oopsie, ben geen ster in Nederlands maar zo'n fout maak ik normaal nooit. Doe ook altijd teveel dingen tegelijk :)

Edit; dacht misschien een foutje met de autocorrectie maar dat was het ook niet. Ach, kan gebeuren :D

Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oké, Theo gaat waarschijnlijk dus Ajax vertrekken gok ik.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste helft was wel echt dramatisch. Het middenveld leek niet te bestaan, de enige kansjes die we kregen waren uit lange ballen die bij toeval goed vielen. De Jong onzichtbaar en Janssen deed helemaal niets goed. Tweede helft ging het IETS beter, maar het bleef behelpen voorin. Sigthorsson heeft ook wel erg weinig goed gedaan, net als Fischer, viel me ook tegen. Ik ga hier echter geen conclusies aan verbinden, gaat toch nooit ergens over deze wedstrijd.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Enige die mij positief opviel was Dijks, maar dat kwam vooral door mijn verwachtingspatroon gezien zijn fysiek en zijn tegenstander, Narsingh.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar gezien zijn fysiek, zou hij niet veel beter in het centrum kunnen staan?

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo, frustratie van de zaad tweede helft en irritante Ajacieden is weg.

Wat was Lens de eerste helft sterk zeg. En die goal, daaamn. :D

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Even serieus gast, wtf?

Wat was er zo irritant?

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Bommel is gewoon een manupilator. steeds irriter en zorgen dat hij op tijd weg is om een kaart te ontwijken. Hij naait zo slim kaarten aan. ook onderdeel van het spel. weet nog wel een zekere urugaanse aanvaller die pas echt op een smerige aanstelligere manier kaarten aan naaide.

Dat gezegd toivonen is gewoon een smeerlap ( gisteren toevallig noet omdat ze voor stonden) en strootman denkt ook dat hij al een voetbalgoed is en elke overtreding persoonlijk is.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Waarom is het bij Van Bommel 'slim' als hij kaarten aannaait, maar bij een speler als Suarez niet?

Het is beide gewoon asociaal gedrag op het veld.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik vond het ook maar irritant wat suarez zo vaak deed. Pas de tijd voordat hij vertrok bij Ajax begon hij eindelijk andere spelers op te merken. Daarvoor was het een egoïstisch klein kind.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is meer dat Van Bommel kaarten wegpraat dan aannaait hoor. Slaat hij een armpje om de scheids en begint hij hem in te praten. Altijd al zo geweest.

Zou wel tof zijn voor Janssen als hij naar Vitesse gaat, gewoon een vaste plek.. En gewoon vet om te zien :).

Alderweireld dacht gisteren even dat hij de leider moest worden, nu Jan weg is, of wat? Al vanaf de eerste minuut opgefokt lopen zeiken naar de scheids, kaarten aannaaien en ook nog een vuile overtreding van achteren waar hij met geel wegkwam.

Wat heeft Ajax nog voor de LCV nu, als er geen vervanging wordt gehaald? Denswil, is dat wat? En kan Van Rhijn ook centraal?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.031
    *kuch* Dries Mertens *kuch*

PSV heeft gisteren degelijk gespeeld (tweede helft was idd erg matig) en Ajax was over het algemeen vreselijk. Blind wil ik nooit meer zien, behalve als waterdrager.

En uiteraard zou Alderweireld dat een beetje over moeten nemen, wie moet het anders doen? Van Janssen hoef je het niet te verwachten, De Jong vind ik niet de goede man als aanvoerder en de rest is gemiddeld 12 jaar oud.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond PSV qua opbouw en positiespel eigenlijk best wel matig. Waar ze heel gevaarlijk mee werden was hun diepgang en snelheid voorin. Daar konden ze dan ook goed van profiteren doordat de achterste linie van Ajax steeds ver naar voren geschoven was, waarna het middenveld van Ajax dom balverlies leed. Middenveld was echt dramatisch.

En zeggen dat Van Bommel alleen af en toe een armpje om de scheids heen doet om vervolgens te gaan lopen janken over Alderweireld. :lol: Open je ogen zou ik zeggen.

Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  20. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Blind heb ik nu wel genoeg wedstrijden zien verneuken, heeft een soort gemakzucht over zich, beetje wat Vertonghen ook had maar die kon het nog compenseren met ongeloofelijk veel talent. Blind denkt op de één of andere geloof ik zelf als dat hij de nieuwe LCV en het wel eventjes allemaal oplost.

Zie, als er geen nieuwe LCV wordt aangetrokken, het liefst dan Denswil als LCV, misschien nog jong maar kan tot in tegenstelling tot blind veel compenseren met zijn snelheid.

Deel Deze Pagina