1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    soccertriads.com
     
  2. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er dingen afvallen heb ik juist met een officieel shirt van Ajax. Climacool en de (gedrukte) sterren beginnen te vervagen en raken los. Maar dat komt lijkt me door het veelvuldig gebruik
     
  3. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ooit ook gehad met een shirt van Manchester United, bedrukking is gewoon altijd minder!
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Omg, terug van twee weken Tenerife en daar waren een officiele Nike en Adidas outlet. Echt een hemel en ik heb iets van 500 euro uitgegeven aan voetbal spullen :p De oogst:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Hoewel die hier niet in dit topic horen, ook nog schoenen

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2012
  5. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  6. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de kwaliteit in deze winkel hetzelfde als bij bijvoorbeeld 9footballshirts, soccertriads e.d.?
     
  7. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee van, denk het wel!

    Ben zelf erg tevreden over Jersey777, alleen is dat weet iets duurder dan soccertriads en 9footballshirts.
     
  8. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie :) Soccertriads en 9football heb ik zelf ook al besteld. Misschien toeval, maar de laatste 3 (van de 4 bestellingen) zijn ingenomen door de douane, wel kloten.. Vraag me af wat de gemiddelde pakkans is per bestelling :p ik bestel dan maar 1 of 2 shirtjes per keer.

    Wel raar dat bij nr1store bij 'about us' staat dat hij er naar streeft om iedereen 100% tevreden te houden en dat hij daarom graag feedback ontvangt. Vervolgens verwacht ik dus een contact pagina o.i.d., maar die zie ik dan weer niet :p hoe kan ik contact opnemen met die gast? Zou graag eerst wat 'persoonlijk' contact hebben voordat ik bestel.
     
  9. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals geen idee van.

    Bij Jersey-777 zijn tot nu toe al mijn bestellingen aangekomen (4 in totaal). Dus daar vrijwel zeker geen last van de douane.
     
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als je je heb aangemeld staat er linksbovenin een kolom met "your account".
    Als je daarop klikt kan je de optie "contact" kiezen.

    Email-contact gaat overigens via de mailbox van die site, en niet via je normale gmail/hotmail mailadres. (tenminste je ontvangt het wel in je gmail/hotmail account, maar dan kan je niet replyen).
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  11. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0


    Wie snapt dit?
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Als het verzonden is neem ik aan?
     
  13. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt het trackingnummer als zij het verzonden heeft.

    En ze verzend pas, als je betaald hebt!
     
  14. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik ook, maar ik heb op 25 juli al betaald. :confused:
     
  15. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Voetbalshirts vernietigd door douane!

    boys helaas was mijn vorige shirt in beslag genomen tijdens het EK. Ik had deze besteld bij footbalkitstore. En kreeg later een brief van post.nl. Dan mijn shirt vernietigd zou worden onder toezicht bla die bla!

    Gister eens gaan kijken op jersey-777 bij Shirley. Wat een vreemde vogel is dat geworden zeg. Er staan allemaal ralph lauren polo's en ze zegt dat deze niet op vooraad is, en als ik zeg dat ik wacht tot ze op vooraad zijn reageert ze er niet op. |:-

    Voor mij geen jersey-777 _0/

    Wie weet trouwens nog of er een strenge controle is op voetbalshirts door onze grote vrienden van de doane ? Of was het alleen tijdens het EK ?

    En best verschil tussen 9footballshirt en footballkitstore. Bij footballkitstore kom je totaal uit op ongeveer 19 euro incl. verzendkosten en bij 9footballshirt kom je uit op rond 25 euro incl. verzendkosten.

    Welke van de 2 raden jullie aan en waarom ???

    let me know please, ciao ciao!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  16. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad geen van beide aan, deze zitten in Thailand en worden streng gecontroleerd.

    Jersey-777 zit in Hong Kong, dit levert geen enkel probleem op bij mij tot nu toe.
     
  17. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das jammer, ik zag bij Jersey shirts waarbij kleine foutjes worden gemaakt zoals de nieuwe shirt van Chelsea.

    Adidas logo is hier geborduurd, orginele shirt is de adidas logo een print. Je ziet dus gelijk dat dit echt fake is. Let hier goed op jongens. kleine moeite, ff naar intersport gaan of een andere zaak waar ze voetbalshirts verkopen en ff vergelijken en dan bestellen. Jammer dat de spullen van thailand goed worden gecontroleerd van 9footbalshirt had wel de juiste chelsea shirt :mad:

    Mogart thnx voor je reactie man, :)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2012
  18. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg 9footballshirt.
    2x Besteld, 1x problemen gehad met een shirtje dat miste maar er is een nieuwe onderweg (deze gaat nu helaas via een DE trackingnumber, duitsland is bekend voor het onderscheppen van shirts:lol:)

    Ik heb ook mijn twijfels bij jersey777, maar het was de enige webshop die het vorige juventus uitshirt nog had. Je hoort nog van me wanneer de nog lopende bestellingen binnen zijn :thumbs:
     
  19. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey goed goos, laat het me ff weten ik twijfel echt om shirtje te kopen op 9footballshirt.com, heb de 1ste keer geld terug gekregen via creditcard, 2e keer gaan ze denk ik niet geven hahah. Stond in de brief van post.nl, zorg ervoor dat u in het vervolg niet weer nagemaakte artikelen gaat bestellen enz. (iets in die richting)

    vind het echt vervelend dat de douane dit soortje dingen onderschept, bestel je 30 stuks, zeg ik "ze hebben gelijk" maar kom op man 1 of 2 shirtjes, onderscheppen en vernietigen.

    men smokkelt ergere dingen het land in ;)
     
  20. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, er gebeuren ergere dingen die niet mogen.
    Ze moeten boeven gaan vangen ipv shirtjes op de open haard gooien...

    Ik heb echt een goede eerste bestelling bij 9footballshirt gehad.
    Het 3de shirt van Liverpool van vorig jaar, ziet er te gek uit en was binnen 2-3 weken binnen.
    Bij soccertraids had ik laatst broekjes besteld. Niet geweldige kwaliteit. (ook dit was omdat ze deze niet bij 9football niet hadden)
    Het was daar wel lekker goedkoop btw! ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012

Deel Deze Pagina