1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan, ff afwachten dus. Thnx voor je reactie Oscarito, en ik hoor nog van je man! Ik houd dez site in de gate, fijne avond straks!

    Ciao ciao
     
  2. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    To keep you guys up to date, mijn opnieuw verzonden shirtje van 9football:

     
  3. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ralph Lauren

    aangezien Shirley (jersey-777) geen ralp lauren polo kan leveren heb ik tot heden nergens een site kunnen vinden die goedkoop ralph lauren polo's verkoopt. (goeie replica van china) of elders.

    P.S. Kwam wel een site tegen ergens (ben ik weer kwijt) maar dat was echt voor handelaars, ik heb 2 a 3 stuks nodig voor mezelf. Daar op die site was de verzendkosten al meteen 30 euro hahaha. (omdat alleen DHL hier kan leveren vanuit china)

    Beetje duur vind ik!

    Iemand enig idee waar ik ralph lauren polo's kan vinden ? Verzendkosten moeten wel max 10 euro zijn.
     
  4. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ga voor 9football man! Geweldige shirts met geweldige service.
    Oke, je moet er zelf achteraan en het kost meer tijd maar ik heb mijn opnieuw verzonden gratis shirtje vandaag binnen gekregen. Wat een geweldige kopie is dit van het echte shirt. +1 LIKE voor 9footballshirt.com!

    Beetje offtopic en iets waar ik totaal geen verstand van heb.
    Ik zeg google er ff op los ;)
     
  5. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog niets van gehoord. Nadat ze raar deden over de betaling heb ik nu eindelijk een trackingnumber.
    Ik moet het alleen volgen via een rare site en er staat alleen iets van 2 augustus op :confused:

    @Mogart: Advies?:confused:
     
  6. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil het nieuwe thuis tenue van Arsenal bestellen via 9footballshirt. Iemand ervaringen met de verschillende Maten. Ben zelf 1.87 en vrij tenger, dus moet ik gaan voor L of XL..?
     
  7. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat er bij 2 augustus?

    Als er staat: "departure from outward office of exchange" op een bepaalde datum, dan duurt het doorgaans maximaal een week voordat het aankomt bij je thuis.

    Dus staat dat er op 2 augustus, dan zou het 9 augustus ongeveer moeten aankomen.

    Via de twitter van PostNL Webcare kun je je trackingnummer omlaten zetten naar een Nederlands trackingnummer zodra het in Nederland is.
     
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    www.nr1store.com

    Een paar pagina's terug had ik er een stukje over geschreven. Heb er zelf alleen voetbalshirts gehaald. Ik kan je dus niks vertellen over de kwaliteit van de polo's.
     
  9. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    hey super bedankt man, (Erasmus) ik ga er binnenkort 1 bestellen, als je meer sites hebt kun je deze mailen naar john.barca@hotmail.com.

    Mocht je interesse hebben in foto's van de polo's, ben ik bereid deze te mailen naar je, beetje of toppic als ik het hier gaat plaatsen.

    mijn dank is groot!
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2012
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    You're welcome. Ik heb niet meer sites daarvan. Het was meer dat ik het zag op die site toen ik daar voetbalshirts ging bestellen. Ben zelf niet echt geintresseerd in nepmerkkleding. Alhoewel je wel mag laten weten hoe de kwaliteit is. Als je nog vragen heb over die site moet je me maar een pm sturen om niet te veel off-topic te gaan hier.
     
  11. sharwien22

    sharwien22 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik laat je weten hoe de kwalteit is, stuur je dan wel een PM, n
     
  12. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok een L maar onderaan elke pagina staat een maattabel.
    Gewoon ff nagaan met een meetlint, weet je altijd zeker dat je goed zit ;)
    Dat staat er inderdaad, ik weet nog niet of het al binnen is omdat het op een ander adres bezorgd wordt.
    Zou je mijn tracking number kunnen laten omzetten? (ik heb zelf geen twitter)
    RA579234207CN
     
  13. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Is op 8 augustus al bezorgd!
     
  14. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ik heb het pakketje net opgehaald.:thumbs:
    Goeie kwaliteit, niet perfect toch. Zo is de sponsorsticker op de buik erg plastic-achtig, de serieA-patch lijkt me het niet heel lang uithouden en het nummer op het broekje is een beetje slecht geplakt. (wel recht en goed van kleur hoor!!) en is het logo niet perfect recht. (ik kijk heeel precies)
    Ook is het authentic-merkje rechtsonderin het shirt niet glinsterend zoals op mijn echte NLshirts.

    Kleine details, niet heel duidelijk, maar voor de kritische reviewer niet te missen. Overal dus een supermooi shirt met minieme verschillen van het originele tenue. Perfecte pasvorm en mooie kleuren, zit lekker en mooie namaak van het originele Dri-Fit van Nike.

    Het shirtje krijgt van mij een dikke 8,5!:thumbs:

    Edit: fotos en reviews van andere shirts en broekjes volgen!!
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2012
  15. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    "Account suspended" staat er inderdaad
     
  17. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst wat shirtjes besteld bij Jersey777
    Ik plaats even wat foto's:

    Barcelona Thuis 2012-2013:
    [​IMG]

    Manchester United Thuis 2012-2013:
    [​IMG]

    Real Madrid Thuis met Broekje 2012-2013 Ronaldo Nr. 7:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    PSG Thuis 2012-2013:
    [​IMG]

    Manchester City Thuis 2012-2013:
    [​IMG]
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe bevallen ze qua stof?
     
  19. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer goed, behalve het City shirt. Dat lijkt wel van de Vietnamese markt te komen...
     
  20. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     

Deel Deze Pagina