1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is hij.
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik denk dat er niemand van Barcelona gaat komen. Al die jongens die nu bij Barcelona B spelen hopen dat ze een keer worden uitgenodigd om mee te doen met de A selectie en zo toch wat minuten mogen spelen en heel misschien doorbreken en ze willen die kans niet missen moest deze er toch komen. Zelfs niet als ze 1 jaar bij Ajax mogen spelen en elke week uitkomen in de CL.


    edit: niet elke week in de CL, in de eredivsie :+
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik las ergens juist dat die Dos Santos wel interesse had, maar die andere gast (verdediger) niet uit Spanje wilde vertrekken.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is die broer van Giovani toch?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En gister nog zeggen dat het niet om het geld ging en hij maar een beetje meer wilde...

    Daarnaast is hij de helft nog niet eens waard.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik word dus zo moe van zulke figuren. Een salaris waar menig Nederlander een moord voor zou doen, en dan doodleuk 500k meer eisen? Ze hebben allemaal de zicht op de realiteit verloren. Wees gezegend dat je van je hobby je baan hebt weten te maken en dat je daar sloten aan euro's mee naar binnen sleept.
     
  8. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, wat een kansloze gast is dat!:lol: Als ik Ajax een warm hart zou toedragen zou ik die gast niet eens in mijn team willen zien.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij wil gewoon 450% maar verdienen dan dat die nu doet. Pff..
     
  10. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit!
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Echt populair maakt hij zich nu niet, ik ben er zeker van dat de meeste supporters geen zin hebben in deze drama en dat hij al mag oprotten voordat hij zelfs al aankwam. Straks krijg je weer zo'n elham soap. :x
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Grote vraag is hoeveel hij bij Heerenveen verdient.

    O, 350.000 zie ik nu... Wat een klaploper :lol:
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Die gozer denkt waarschijnlijk dat hij meer dan 1,5 miljoen kan verdienen als hij straks transfervrij is (Galatasaray?) Volgens mij wilt hij gewoon transfervrij weg bij Heerenveen en zich nu niet vast laten leggen voor 3 á 4 jaar á 1.1 miljoen euro.

    De gasten hebben het steeds hoger in de bol. Als dit hele verhaal waar is (het blijft Derksen) kan Assaidi natuurlijk nooit meer voor Ajax tekenen. Als die nu nog tekent kan Ajax geen contract meer verlengen of speler vast leggen, want dan willen ze allemaal een Assaidi-salaris.

    Goed van Ajax dat ze hun rug recht houden.
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ajax doet er goed aan niet nog een keer een El Ham binnen te halen.

    Iemand de penalty van Jonathan Sorian gezien van Red Bull Salzburg? Stam^2!!

    (kan link niet delen via iPad)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee nog niet gezien. Schoot ie over?
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze dus ;):

     
  17. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zweite rang
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    ZWEITE RANG
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over Assaidi: Hij gaat niet naar Gala denk ik want zowat elke positie bij ons is driedubbel bezet :'). Middenveld zit vol met b-spelers die allemaal wegmoeten (kutbeleid van de afgelopen paar jaar). Plus ze hebben Amrabat gekocht. Is gewoon blufpoker van Raiola.
     
  20. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar misschien heeft Galatasaray wel toezeggingen gedaan voor volgend seizoen als hij transfervrij is. Natuurlijk niet op papier, maar ik vermoed dat hij een indicatie heeft gekregen wat hij zou kunnen verdienen. Anders zou hij lachend een contract tekenen wat hem 3x zoveel laat verdienen als wat hij nu verdient bij Heerenveen.

    Overal lees ik maar over de invloed van zaakwaarnemers, en ik weet dat dat heel erg gevoed wordt door de verhalen die Derksen verteld. Ik ga ook niet zeggen dat zaakwaarnemers helemaal geen invloed hebben, maar een speler is uiteindelijk ALTIJD diegene die de beslissing maakt. Ik kan mij niet voorstellen dat spelers niet een heel klein beetje sceptisch zijn op het moment dat zaakwaarnemers hun gouden bergen beloven.

    Ok, er zullen spelers zijn die geen idee hebben en ontzettend naïef zijn. Maar je kan mij niet wijsmaken dat er geen spelers zijn die zelfstandig nadenken en niet blind hun zaakwaarnemer volgen. Het is mij te makkelijk om Raiola overal de schuld van te geven, die spelers zitten ernaast en kunnen toch ook voor zichzelf denken en praten.
     

Deel Deze Pagina