1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vond viergever anders prima uit de voeten kunnen op de LCV positie. Itt BMI die af en toe een rare actie in huis heeft, maar dus wel goed aanvallend spel liet zien die eerste 10 minuten.
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Pieters een goede? die man is/was zwaar overschat ! Echt een houthakker psv had hem destijds gelijk moeten verpatsen aan newcastle (als ik het goed heb)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En dan nog Viergever :).
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En Gouweleeuw!

    Die de Vrij begint ook al lekker op te drogen. Was altijd een beetje een slungelig ogende jongen maar qua fysiek gaat dat al de goede kant op.
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja vriend,zo af en toe kom ik nog eens een kijkje nemen,en weten jullie dan gelijk dat die ouwe nog altijd netjes meeloopt...;)

    En nu gebeurt nét wat ik al jaren zeg,géén evenwicht in de ploeg...

    En Defour had de sleutel in handen om oranje af te remmen door kort op Sneyder te spelen ...

    Het ontbreekt jullie aan een stabiele achterlijn,klasse genoeg vooraan en in het middenveld ,achterin is het wachten op beterschap....;)
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    En Douglas.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja,als en als,vijgen na pasen mijn beste...

    En wat had Bommeltje kunnen uitrichten,overal een stap te laat komen,of enkele knoken doormidden schoppen...

    Nog niet zolang geleden werd Bommeltje hier gewoon afgemaakt vanwege zijn prestatie op het EK ...

    Kom ,kom,kalmeer nu eens,het is maar voetbal hoor....

    Niets aan de hand dus,verliezen hoort er nu eenmaal bij...
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar weten jullie alles van ;)
    Mij maakt die nederlaag niets uit. Nederland speelde met zoveel debutanten, die jongens moeten nog groeien en ervaring opdoen.
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Gewoon de beste 11 de eerste helft?
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    België is gewoon beter dan Nederland. Doe je niks aan.. als je al ziet hoe het hele Nederlandse voetbal is gericht op het scouten en opleiden van aanvallers e.d. .... en nu hebben we geen verdedigers. Too bad...
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou het was echt niet dat België steeds de overhand had, die debiele actie van de jong en daarna die fout van stekelenburg zorgde er gewoon voor dat de wedstrijd gekanteld werd. Daar kan de rest van het team of het spel van NL weinig aan doen.
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Say what? Misschien de 11 met de meeste ervaring/interlands (afgezien van Van Rhijn), maar de beste? Niet bepaald.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hebben we een keer een bondscoach die daadwerkelijk iets wil proberen en die open staat voor veranderingen is het ook niet goed....

    Voor mijn part verliezen we iedere oefenwedstrijd. Zolang ze er voor zorgen dat er resultaat komt in de wedstrijden waar het om draait is het goed.
     
  14. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zo werd het voor de wedstrijd gebracht door de coach/de media. Dat jij/andere het daar niet mee eens zijn is wat anders.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit dus. Belangrijkste is dat we gewoon klaar zijn voor Turkije.
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Michu (vorig jaar Valleycano, nu Swansea) heeft de eerste goal gescoord. Jammer dat QPR - Swansea niet wordt uitgezonden, zijn beide teams die een stuk verder zijn dan vorig seizoen :)
     
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Ik praatte ook poep, leek me toch wel duidelijk.
    Kan me geen reet schelen dat NL verloren heeft van de Vlaming.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Liverpool weer hetzelfde als vorig seizoen, zeer matig in de aanval en dan door fouten van Skrtel en Agger een penalty en rood voor Agger. Nog steeds 1-0 omdat Long de penalty echt verschrikkelijk zacht inschiet :lol:
    3 minuten later weer een penalty voor WBA, op een erg knullige manier.. 2-0
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2012
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Tweede penalty veroorzaakt door Skrtel en deze keer wel raak. Ferron heeft z'n portie PL weer gehad voor dit jaar. :+
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja de eerste was eigenlijk door Agger, toen Skrtel uitgleed had hij nog makkelijk Long vast kunnen lopen..

    Lukaku _O_ bij de eerste bal die hij krijgt aangespeeld beukt hij Johnson omver en biedt hij een niet te missen kans aan Morisson.. die hem mist.

    En Lukaku 3-0 8)

    QPR - Swansea 0-5 :eek: terwijl QPR zo lekker bezig was op de transfermarkt..
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2012

Deel Deze Pagina