1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik DL het gewoon, ook de pre-season matches, in 720p...
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Tenyardtorrents?

    Dat doe ik ook met de Philly en Miami Dolphins, Miami Hurricanes wedstrijden.
    Heb van die teams alle wedstrijden v/a 2007:+

    HEb zo'n 2TB aan football materiaal op m'n HDD's staan haha
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Zou ook kunnen ja. Maar als dit daadwerkelijk voor het hele seizoen gratis is, ben je gek als je het niet doet. Ik had zelf ook al een paar wedstrijden gedownload, maar dit is veel makkelijker en er zitten nog een paar handige opties bij. ;)
     
  4. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet alleen pre-season dus, ze hebben het gratis gemaakt in bepaalde landen. Ze zetten er wel bij dat ze niet garanderen dat dat zo blijft.
    Commonwealth landen hebben pech en mogen wel betalen. Wij KUNNEN niet eens betalen (zoek maar op de site ;-))
    Supertof! HD kwaliteit en alle wedstrijden zo terugkijken etc.
     
  5. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Flix, jij wordt trouwens helemaal op je wenken bedient dit jaar... Hard knocks... (nuff said)

    *EDIT (Ik trouwens ook wel, wij gaan de SB winnen dit jaar :p)
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. Bij ons staat er nog dat het bedrag nog vastgesteld moet worden.
    Vorig jaar was dit geloof ik 200 euro.

    Je schijnt het ook via een app op de phone en iPad te kunnen kijken.
    Ook dat maar eens gaan installeren dan.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup was wel erg blij en ook heel erg verrast toen dit nieuws uitkwam.

    Wel jammer dat Johnson nu weg is maargoed, uiteindelijk vind ik het wel de juiste beslissing v/d coach.
    Heb sowieso echt een goed gevoel bij Coach Philbin en ben ook erg onder de indruk van Tannehill!
    Zal me niets verbazen als hij voor week 10 al de starter is.

    Anyhow, ik geloof ook dat je naast de games ook NFL network kan volgen.
    Ik zit nu op m'n tweede scherm NFL AM(ochtend editie van nfl network) te kijken naast m'n werkzaamheden:+
     
  8. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm wat ik van de site haal is het bedrag echt op FREE vastgezet.

    Ik probeer het ook op m'n 2e scherm @ work maar daar zijn ze niet heel blij mee hier waarschijnlijk haha.

    Wat trouwens ook wel een leuke optie is is dat je meerdere wedstrijden tegelijk kunt kijken op 1 scherm.
    Coach cam doet het niet in pre-season zo te zien.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is het mooie van thuis werken:cool:


    Hoppa, oude helm was een beetje busted na 3 jaar gebruik dus vorige week nieuwe gehaald. Volgende week begint trainen weer!
    Oude:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Nieuwe:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  10. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Ik kom binnenkort een (paar) keer mee trainen.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    In Hilversum?

    Volgende week zondag beginnen we weer met trainen voor het tweede deel van het seizoen. Nog 3 wedstrijden(2 thuis 1 uit) en dan playoffs als we minimaal 2 v/d laatste 3 winnen.
     
  12. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke goed om te weten, dan wacht ik denk ik tot begin nieuwe seizoen. Heb ik mooi de tijd om m'n conditie nog wat op te krikken.

    Dat Condensed kijken van wedstrijden op Game Pass is echt awesome! Alleen maar actie zonder alle losse tijd tussendoor. 30 minutes per game.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Awyeah. Tannehill krijgt de start vanavond
     
  14. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dan zeker UPC, Flix?
    Bij mij (Ziggo) zit ESPN America gewoon in het standaard pakket en hoef ik dus gelukkig niks (extras) te betalen....
    Maar ja, het hangt er wel vanaf wat ze live uitzenden, maar in de dagen erna zenden ze nog wel een game of 5 uit (zonder de reclames dan).

    Maar bedankt voor de Gamepass, Jeast!
    Zal hem eens gaan checken.
    Heb helaas geen geluid op mn comp, maar goed....
    :thumbs:

    Was er ook niet een topic met football gerelateerde films / series?
    Kwam er vandaag toevallig langs een redelijk nieuwe serie op kanaal 5 van Film 1: Necessary Roughness.

    Geen idee of het goed is...het is wel een dramaserie, dus niet zoals Blue Mountain State.

    Heb het laatste deel van aflevering 3 van seizoen 2 gezien.
    Zal ook nieuw zijn, want seizoen 1 is van 2011-2012.

    Wat info opgezocht:

    Het gaat dus over een van de beste therapeutes / psychiaters van Long Island voor beroemdheden die erachter komt dat haar man vreemdgaat.
    Ze moet dan alleen voor haar 2 tieners gaan zorgen, wanneer ze een telefoontje krijgt of ze wil komen werken als therapeute / psychiater van het fictieve pro football team, de New York Hawks.

    Haar meest bekende cliënt wordt dan ster wide receiver Terrence King die allerlei problemen heeft. Zij krijgt dan ook een relatie met de coach van het team.

    Blijkbaar zijn er ook afleveringen die gaan over andere clients, dus niet alleen over football, maar zo te zien wel het overgrote deel.

    Zag in ieder geval wel dat de boosaardige eigenaar van het team wordt gespeeld door die kale uit Californication.

    Zal eens een paar afleveringen bekijken of het wat is..
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt, heb UPC.

    En Jeast, ik geef 't niet graag toe, maar zit nu de Pre-season wedstrijd v/d Bears te kijken maar verdorie zeg, die offense gaat wel wat schade aanrichten dit jaar zeg my goodness!
    En de defense zit ook wel goed, denk dat als ze een beetje healthy kunnen blijven dat ze nog best ver kunnen komen. Miss zelfs wel zo ver tot de NFC championship game, waar ze gaan verliezen v/d Eagles.
    Vorige jaar waren ze ook 7-3 geloof ik toen Cutler geblesseerd raakte en ik geloof dat ze 8-8 eindigde?
     
  16. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit gaat de goede kant op! Vorig jaar was het een ramp toen Cutler eruit vloog, voornamelijk omdat Hanie er niks van bakte. Gister deed de nieuwe 2nd stringer het ook behoorlijk lekker (Campbell). Een betere backup dan Hanie iig.
    Nu hopen dat Urlacher op tijd terug is...
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Cutler is ook echt een goede QB!
    Was echt fan van m toen bij de broncos(nu ook nog wel)
    Bears hebben er ook echt heel goed aan gedaan door Marshall binnen te halen, ten koste van de dolphins helaas.
    Bears moeten m alleen meer gebruiken zoals de broncos dat deden.
    Veel rollouts, elimineer je ook de grootste zwakte v/d Bears, de o-line.

    Moet echter wel snel gaan gebeuren voor de Bears. De d word wel erg oud met briggs, urlacher, de cb's
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik support ook de Bears! :cool:
     
  19. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    You should O-)

    Hebben jullie de nieuwe Madden demo al geprobeerd?
     
  20. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat Beckham bij LA Galaxy blijft dan worden ze weer kampioen met 2 vingers in de neus.
     

Deel Deze Pagina