1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. mabo11

    mabo11 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij jersey777 hebben ze nu ook PSV en Ajax shirts.
    Weet iemand of het shirt van ajax echt lijkt, dus inclusief het oude logo verwerkt in de rode baan?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ajax shirt ziet er wel een beetje vaag uit op die foto's t.o.v. de echte.
     
  3. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het uitshirt gehaald bij http://www.thesoccershirtstore.com/. Ziet eruit zoals op de foto. Net shirt, wel dun maar denk dat orgineel ook niet dik is.

    Die bij jersey777 ziet er veel minder echt uit. Uitschirt verhoudingen kloppen niet en kleuren ook niet. Bij thuis shirt zie je geen watermark op de buik. En ook lijken de kleuren niet te kloppen.

    thesoccershirtstore en soccertriads en maxxsoccer lijken trouwens erg op elkaar. Denk dat ze allemaal van de zelfde eigenaar zijn. Alleen weet ik niet of ze ook paypal accepteren.
     
  4. jancees

    jancees Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    De achterkant van het Ajaxshirt klopt niks van. Rode baan loopt niet door.. en het logo vind ik altijd lelijk bij namaak
     
  5. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg even over welke winkel en versie je het hebt. Wel zo makkelijk om te kijken.
     
  6. mabo11

    mabo11 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er bij thesoccershirtstore.com wel het watermerk in de rode baan?
    Verder hebben ze daar officiele bedrukking met het ajax logo erin (uit/thuis)?
     
  7. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het plaatje moet geloven dan zit die erin, ik heb uitshirt bij hun vandaan, die is zeer netjes, zoals hij staat op de foto op hun site.

    Bedrukking weet ik niks vanaf. Heb zonder naam. Heb wel een echt thuis shirt met bedrukking, de bedrukking is niet bijzonder van echte shirt.

    Echte shirt is trouwens niet bijzonder dik... zeg maar gerust dun! Replica is dat ook. Denk dat alle Adidas shirtjes dat zijn dit jaar.
     
  8. mabo11

    mabo11 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal eens kijken, ik ga er Sana achterop zetten.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ... kan ik nou nergens met PayPal betalen?

    Zit op 9Footballshirt, maar ... helaas!
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Even zoeken en je zal er achter komen dat je alleen een mailtje hoeft te sturen om met PayPal te kunnen betalen bij 9footballshirt. ;)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Thanks man...
     
  12. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gemaild maar krijg geen reactie op wanneer de thuis shirts er zijn.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Is het Feyenoord uitshirt nog ergens verkrijgbaar voor cheap?
     
  14. DirkH

    DirkH Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurde het voordat je je shirt van thesoccershirtstore binnen had? Ik wacht al meer dan een maand, alleen 2x een mailtje gekregen dat ze het geld binnen hebben gekregen. Verder reageren ze nergens op al vraag je naar het trackingno. etc.
     
  15. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het duurde bij mij ook aardig lang. Ook wat gemail. Maar kreeg plots een mail met track code en week later binnen.
    Gok op anderhalve maand.
    Welk shirt wacht je op?
     
  16. DirkH

    DirkH Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV shirt met Narsingh 17 achterop. Enige site (op jersey777 nu na) die het shirt verkocht dus daar eens geprobeerd.

    Ik wacht nog even geduldig af, meer kan ik niet doen. :thumbs:
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Enige wat ik heb gevonden is het thuisshirt zonder ASR :+ Heb al verschillende sites getweet en die zegggen "wanneer we ze hebben laten we het weten."
     
  18. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf op aliexpress staat er nog geen. Blijkbaar niet zo populair.
    Psv shirt is toch van Nike? Ben wel benieuwd of shirt zelfde kwaliteit is als andere nike shirts? Tot nu toe bevalt me de kwaliteit wel van thesoccershirtstore.com. Alleen jammer dat ze traag reageren en traag zijn. Is soccertriads en maxxsoccer niet van dezelfde mensen? Ow en zoek op korting codes van die sites, 10% korting altijd mooi meegenomen... ;)
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ga denk P$G shirtje met #23 vd wiel bestellen :thumbs:
     
  20. DirkH

    DirkH Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    UPDATE:

    Vandaag me PSV thuisshirt binnengkregen na 1 maand en 5 dagen via thesoccershirtstore. Kwaliteit velemale beter als ik had verwacht! Voelt wel vrij dun aan, M valt ook iets groter uit als gemiddeld voor mijn gevoel. Voor de rest er echt blij mee.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina