1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Als de bal gevangen wordt in de eigen endzone en je gaat op 1 knie zitten mag je de aanval beginnen op de eigen 20 yard line. Dus als de kick returner denkt dat hij verder komt dan die 20 yard line gaat hij rennen en als hij denkt dat niet te halen dan gaat hij op 1 knie zitten.
     
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel gaaf dat gamepass. Zit een beetje te 'zappen' nu. Beter dan die gare streams kijken. ESPN heb ik ook, maar die zenden "altijd" de Patriots uit... Redskins zijn lekker bezig nu tegen de Saints. Vannacht komt mijn team in actie; [​IMG]Steelers [​IMG]
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ook die gamepass, en volgde de NFL eigenlijk zijdelings. Vanavond ben ik maar eens gaan kijken, en doordat bij de meeste wedstrijden het puntenverschil al vrij groot was ben ik blijven hangen bij Jacksonville vs Minnesota.

    Wat een wedstrijd, ik heb geen idee of er goed gespeeld wordt maar spectaculair is het zeker. De laatste paar minuten van de reguliere wedstrijd zijn de moeite waard om nog even terug te kijken.
     
  4. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat noem ik nou: Opening a can of whoop@$$ muhahaha.
    Ik ben heeeeuul benieuwd naar donderdag... Ik heb al kuipjes besteld om de smeerkaas in te stoppen :p
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nice meteen gewonnen ja! \o/ Straks even de samenvatting kijken en natuurlijk de andere wedstrijden.

    Ik doe overigens niet mee met de Fantasy League. Ik heb al bijna geen tijd om alles fatsoenlijk te volgen. :'-(
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    We hebben tot noch toe voor de league:
    -jeast
    -pacboyslim
    -remcorevolver
    -mcbbvb
    -Flix

    Nog 3man om een leuke league op te kunnen zetten.

    Overigens voor de mensen die denken er geen tijd voor e hebben, je hebt 1 keer een draft welke met 18 man 2,5 uur duurt(8)) dus met 8 zal het een uurtje zijn denk ik.
    Verder moet je wekelijks even je team opstellen, wat je 5 min kost.
    Maargoed, het is natuurlijk wel het leukst als je met actieve mensen speelt.
     
  7. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie wedstrijd tussen Arizona en Seattle. Skelton geblesseerd en Kolb maakt koud van de bank de winnende touchdown drive! Go Cardinals!:D
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Acrisius heeft zich ook aangemeld.
    Zitten nu op 6 deelnemers. Nu zou dit geloof ik wel kunnen, maar het leukste zou nog 2 mensen erbij zijn.
    Nog liefhebbers?

    Geloof dat we uiterlijk tot week 4 kunnen draften dus opzich hebben we nog wel even, alleen de laatste 2/3 weken(afhankelijk van hoeveleheid deelnemers) zullen playoffs zijn en hoe later deze zijn, hoe groter de kans natuurlijk dat je sterspelers geblesseerd is(AP week 16, Wes Welker week 17 etc)

    Ik zal zo de league wel vast opzetten zodat de mensen kunnen joinen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  9. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb je uitnodiging gehad maar ik ken echt totaal geen spelers, dan vind ik het ook niet leuk om te gaan draften want dan doe ik maar wat.

    Die game pass is wel geniaal zeg, begin het steeds meer te snappen. Wat is offside eigenlijk met football?
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als een defensieve speler over de bal heen staat op moment van het snappen van de bal.

    En ja kan ik begrijpen. Heb gewoon iedereen die hier regelmatig post een uitnodiging gestuurd.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had trouwens met Madden dat ik een keer met m'n QB ging rennen, toen de ball passte. Deze pass was toen gegeven voorbij de line of scrimage. Nu lijkt het erop alsof dit wel vaker gebeurd in de NFL, maar dan wordt er niet voor gefloten. Hoe kan dit?
     
  12. remcorevolver

    remcorevolver Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ingeschreven op de website. Woensdag dus de draft?
     
  13. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt dan misschien zo maar het mag niet en gebeurt ook niet :p
     
  14. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Dat was niet best...
     
  15. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope...
     
  16. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff. Heb een shitload aan coments op de games van week 1 maar is er niet van gekomen ze te posten.
    Beperk me nu even tot de korte notities over mijn ploegie. Defense bedroevend zowel tegen running game als passes. Zwakke tackling. Geen running game. Had dus een hard hoofd voor de rest van het seizoen en zeker voor de game tegen de gangsters. Vanavond dus maar mijn pas verworven Packers jearsy aangetrokken want je moet toch wat.
    How things can turn. Hoe smaakt gegiste kaas? Rodgers had het in week 1 niet echt en vond hem nu ook weer niet super maar ineens was daar een sterke defense en Benson. Loved it
    Anyway de belevenis blijkt een stuk leuker als je voor een ploeg gekozen hebt.
    Enige goede aan de replacement officials is dat je minder flags ziet. De meesten zijn tamelijk blind voor holdings en pass interference.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah heel goed, nu ook een Kaaskop erbij hier!

    Zwoeger, heb je ook interesse om mee te doen met de XBW FAntasy football league?
     
  18. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Flix waar kan ik de regels vinden en hoe wordt het spel gespeeld?
    Je zegt wel uurtje voor de draft maar de voorbereiding vereist denk ik toch veel inlees en speurwerk.Evenzo voor opstellen team: wie zijn er heel , wat zijn de match ups en zo.Gaat denk ik ook aardig wat tijd inzitten als je het goed wil doen.
    Voordeel is wel dat ik meer inzicht zou krijgen in de diverse teams wat handig kan zijn bij thet spread bet spel dat ik speel op TYT.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Regels op nfl.com denk ik.

    Wat voorbereiding betreft valt wel mee omdat we met 8 man zijn, dus zul je veel no brainers hebben.
    Ik zit met de jongens uit m'n team met 18 man in een league, dan moet je idd wel je huiswerk doen.

    En ik denk dat je per week ongeveer een half uurtje bezig bent wat rooster updaten. Spelers die ernstig geblesseerd zijn moet je idd vervangen en je moet rond gametime even opletten wie er actief zijn en wie niet. Dat weet je soms pas 30 min voor de game, maar dan zit ik toch voor de buis met laptop.
     
  20. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal morgen even kijken naar de regels maar vooral hoe het spel gespeeld wordt en hoe het draften in zijn werk gaat en zo.
    Tot wanneer heb ik de tijd om te beslissen?
     

Deel Deze Pagina