1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    enige waar je als ajax op kan hopen is dat de ploeg denkt: "ohhh dat ajax ja dat hebben we al opgerold, die winnen we met gemak". en dan hopen op een geniale actie/counter/lucky goal
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Toen Ronaldo scoorde rende hij naar voren, en op z'n knieën schoof hij juichend op het veld, haha.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hahaha, gewoon met dat pak. _O_
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die toevallig het nummer weet. Dat werd gebruikt in de aftiteling van NOS champions leaque? deze??
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    1 ding waar ik me de afgelopen tijd wel meer aan erger bij de Boer... waarom niet wisselen als je ziet dat een speler als Erikssen als een dweil staat te voetballen? Goed, dat hoeft niet gelijk binnen 20 minuten ... maar man-o-man, wat was hij slecht. Had hem gewisseld voor Schöne? Over Alderweireld, van Rhijn en Moisander kan ik kort zijn. Die stonden waar ze hoorden te staan. Babel deed zijn werk goed, hopelijk gaat Ajax daar volgend seizoen nog wat voor vangen.

    Bij vlagen vond ik Ajax goed spelen. Alleen word er gedurende zo'n wedstrijd pijnlijk duidelijk dat Ajax te "lief" en te onzorgvuldig de wedstrijd speelt. Vlammen, knallen, gemeen spelen ... ballen WILLEN veroveren. VECHTEN. Tegen Dortmund had je punten kunnen pakken, al was het er maar één. Nu heb je niks en liggen er NOG zwaardere wedstrijden op de loer.

    Sorry Frank, ik begrijp je filosofie. "Verjongen" en met de jeugd proberen prijzen te pakken. Dat verhaaltje is leuk voor in de Eredivisie ... maar op Europees TOP niveau kom je toch echt tekort.


    EDIT
    Ik mag dan wel NAC supporter zijn ... maar als een Nederlandse club ver kan komen in de Champions League hoop je natuurlijk ook dat dat gebeurd. Uiteindelijk is het alleen maar goed voor het Nederlands voetbal. Don't get me wrong :+
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Fucking schijtpeuterspeelzaal. Ik word zo moe van dat ineffectieve gekut voor het doel. Als die klootjes van Eriksen eindelijk eens in gaan dalen trapt hij zo'n bal gewoon in één keer snoeihard de rechterhoek in. En idem voor Boerrigter die al angstig naar die bal gaat en daardoor gewoon het momentum mist. Of Siem die weer zo blind als een paard volleert, recht door het midden, i.p.v. de bal in ieder geval richting een hoek te rossen. Babel die geen stap achteruit zet om de kopbal zonder moeite in een hoek te kunnen plaatsen.

    Wat een ergernis. En die smerige moffengoal in minuut 86 voel je dan natuurlijk een half uur vantevoren aankomen. Die op dat moment inmiddels VOLKOMEN terecht was overigens. Echter, als Ajax 'gewoon' twee kansjes had gemaakt dan win je hier.

    In de eerste wel dan? Heb me KAPOT zitten ergeren aan het verstoppertje spelen van Eriksen en De Jong. Wat een stel initiatiefloze losers. Geen enkele branie, brutaliteit, lef.

    Van Milan inderdaad.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik begin me trouwens inderdaad wel steeds meer aan Eriksen te ergeren. We wachten nu al 2 seizoenen tot het er een keer uit komt, maar hij lijkt het gewoon niet te kunnen.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gelukkig was ik niet de enige. Ik vind dat hij veel te nonchalant speelt in dit soort wedstrijden. Daardoor slappe aannames, duels en dus veel balverlies. Wordt tijd dat hij in dit soort wedstrijden zich laat gelden en ook duels gewoon wint. Maar vooral die nonchalante aannames moeten eruit. Niet alles hoeft mooi en elegant. Soms moet je gewoon hard voetballen.

    Voor de rest vind ik het vooral erg jammer; je voetbalt gewoon 85 minuten voor niks....
    Babel was prima. Die mag wat mij betreft ook in de Eredivisie in de spits staan. Goed aanspeelpunt, wint duels, was sterk aan de bal en had hier en daar ook nog eens een leuke actie die i.t.t. Eriksen functioneel was. Je ziet duidelijk dat hij fysiek ook veel verder is (logisch door jaren PL en Bundesliga) dan de jochies voorin bij Ajax.

    Wat ook wel schrijnend duidelijk werd is dat de selectie voor de CL niet breed genoeg is. Een breekijzer inbrengen is niet eens mogelijk, want die is er niet.. :mad:

    Edit: niet heel verwonderlijk dat de spelers met de meeste Europese ervaring het bij Ajax het beste deden: Poulsen, Babel en in minder mate Moisander.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2012
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Daar stoor ik me ook ongelooflijk hard aan, trap gewoon eens tegen die bal en schiet op doel. Ze hadden 1 kans waar de bal een tijdje in de 16 bleef, en dan zie je iedereen treuzelen en wachten op de perfecte kans. Ik had ondertussen al 100x tegen die bal getrapt.



    Ik had trouwens meer lange ballen willen zien van Poulsen (of Toby), er was toch geen doorkomen aan want Dortmund speelde ongelooflijk compact. Als je dan een lange bal trapt, net op de rand en iemand is er mee weg...

    Sana moet trouwens op links spelen, Boerrigter op rechts. Sulejmani had ik al in de 2de helft of de 55-60ste minuut in gebracht.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Blablabla :+
    Boeiend.
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Als Feyenoord nu als enige in de CL speelde had je wel anders gepraat.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Sowieso vind ik dat je als er een nederlandse club europees speelt, je die hoort te supporten of je nou voor die club bent of niet.
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Eens.
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom?

    Voor de punten? Hebben we toch niks aan want we doen toch niet mee in Europa.
     
  16. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak volgens mij altijd zelf wel uit of ik voor een club ben of niet...
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die negatieve gedachten hebben veel clubs ook helaas. Ik denk dat als clubs als Ajax, PSV (op dit moment echter niet maar qua selectie wel degelijk) en twente geloven in een overwinning, je best mee kan doen met de middenmoot.
    Daarnaast vind ik het persoonlijk altijd mooi als een nederlandse club europees wint, ook al is dat feyenoord of PSV. Zal vast niet voor iedereen zo gelden, maar ik ben dan toch een beetje trots op Nederland :+
    Uiteraard, daarom zeg ik ook "ik vind" ;)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Uiteraard ja. Maar dat is niet zo.

    8)

    Hou toch op.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lees eerst mijn uitleg waarom ik dat vind, ipv gelijk te zeggen hou toch op.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hoeft ze niet te suporten maar als Feyenoord ofzo CL speelt zit ik niet op de bank te juichen als ze verliezen.
     

Deel Deze Pagina