1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Zit al bijna 2 uur in de queue (Sylvanas) :mad:. Was op het begin in de 2600...
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Vanmiddag geen last van gehad, kon gewoon inloggen. Bidden dat dat nu ook lukt. :+

    Niks aan de hand op Runetotem. Achievements van anderen vliegen me wel om de oren.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Komt omdat je op een niet volle server zit.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Disconnect om vervolgens weer in een queue van 2000 te moeten wachten :mad:.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    :lol:
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Een ander kan lachen, zelf loop je die godsvergeten server te vervloeken als je een disconnect hebt :) Ik heb hetzelf op Outland vroeger ook gehad, na 2,5 uur wachten, eindelijk in het character menu, daarna een disconnect |:-

    Sinds ik daarna van server ben verhuisd ben ik blij dat ik die lange wachttijden niet meer heb.
     
  7. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze que maak ik voor het eerst mee, is geloof ik ook alleen rond launch van een x-pac.
     
  8. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand behoefte aan een scroll of resurrection? pm me even met je mail, dan stuur ik 'm vanavond
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    godverdomme. log ik in op school (stagedag was nog niet begonnen, dus don't hate me:+) zegt ie:


    Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit http://eu.battle.net/account/locked.html for more information.

    terwijl ik gisteravond nog gewoon gespeeld heb.. dus ik probeer mijn wachtwoord te resetten.. alles goed ingevuld, en ik ontvang maar geen mail. (niet in spamfolder; de mail van de blokkade kreeg ik gewoon binnen)

    Terwijl er op mijn g-mail account(die had ik gemaakt toen ik gehacked was) de passwordreset gewoon werkt.. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je logt in vanaf een ander IP-adres, het kan zijn dat hij dat ziet als 'suspicious activity'.
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    klopt, ik denk dat dat inderdaad het probleem is, maar dat vind ik op zich niet erg, maar; ik kom nu helemaal niet meer in mijn battle.net account omdat de password reset gewoon niet werkt.

    RESET YOUR PASSWORD
    Action Required: Confirmation E-mail Sent
    A confirmation e-mail has been sent to your registered e-mail address. Click the link in this e-mail to complete the password reset process. You will be prompted to create a new password during this final step.

    Die stap dus.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Raar dat hij meteen moeilijk doet. Vriend aan andere kant van NL heeft ook even gespeeld op mijn account, op authenticator vragen na niks aan de hand.
     
  13. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Op mmo-champion zei iemand dit erover:

    Klinkt aannemelijk, thuis maar eens proberen.
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Huiy zojuist MoP binnen gekregen, geen bevestigings mail of w/e gehad dat ie was verstuurd.

    Wel tof tho nu kank alsnog spelen inplaats van een week wachten. :D
     
  15. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Het begint toch wel weer te kriebelen om te gaan spelen nu, haha!
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zitten best gave dingen in MOP. Tot nu toe minder grinden dan bij vorige expansions, maar ik klop dat wel even af.
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    Nope, werkt niet.:

    RESET YOUR PASSWORD
    Contact Customer Support
    You have made too many unsuccessful attempts. In order to continue the password reset process, please contact Customer Support.

    kooom op! dit gaat nergens meer over. kutsysteem. Ik heb alles juist ingevoerd maar ik krijg geen mail, en dan moet ik weer gaan bellen.. en ik heb al een hekel aan bellen.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Eerste rare ook gedood. Dropte een niet bruikbare 420 epic axe en leggings waar ik ook niets aan had. Wel een achievement.

    Thank God for add ons and low pop servers. :)
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Uhh nee. =(
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In mijn geval wel, want destijds met de release van Cata was het niet te houden in de nieuwe gebieden.
     

Deel Deze Pagina