Vanmiddag geen last van gehad, kon gewoon inloggen. Bidden dat dat nu ook lukt. Niks aan de hand op Runetotem. Achievements van anderen vliegen me wel om de oren.
Een ander kan lachen, zelf loop je die godsvergeten server te vervloeken als je een disconnect hebt Ik heb hetzelf op Outland vroeger ook gehad, na 2,5 uur wachten, eindelijk in het character menu, daarna een disconnect Sinds ik daarna van server ben verhuisd ben ik blij dat ik die lange wachttijden niet meer heb.
godverdomme. log ik in op school (stagedag was nog niet begonnen, dus don't hate me) zegt ie: Due to suspicious activity, this account has been locked. A message has been sent to this account’s email address containing details on how to resolve this issue. Visit http://eu.battle.net/account/locked.html for more information. terwijl ik gisteravond nog gewoon gespeeld heb.. dus ik probeer mijn wachtwoord te resetten.. alles goed ingevuld, en ik ontvang maar geen mail. (niet in spamfolder; de mail van de blokkade kreeg ik gewoon binnen) Terwijl er op mijn g-mail account(die had ik gemaakt toen ik gehacked was) de passwordreset gewoon werkt..
klopt, ik denk dat dat inderdaad het probleem is, maar dat vind ik op zich niet erg, maar; ik kom nu helemaal niet meer in mijn battle.net account omdat de password reset gewoon niet werkt. RESET YOUR PASSWORD Action Required: Confirmation E-mail Sent A confirmation e-mail has been sent to your registered e-mail address. Click the link in this e-mail to complete the password reset process. You will be prompted to create a new password during this final step. Die stap dus.
Raar dat hij meteen moeilijk doet. Vriend aan andere kant van NL heeft ook even gespeeld op mijn account, op authenticator vragen na niks aan de hand.
Huiy zojuist MoP binnen gekregen, geen bevestigings mail of w/e gehad dat ie was verstuurd. Wel tof tho nu kank alsnog spelen inplaats van een week wachten.
Zitten best gave dingen in MOP. Tot nu toe minder grinden dan bij vorige expansions, maar ik klop dat wel even af.
Nope, werkt niet.: RESET YOUR PASSWORD Contact Customer Support You have made too many unsuccessful attempts. In order to continue the password reset process, please contact Customer Support. kooom op! dit gaat nergens meer over. kutsysteem. Ik heb alles juist ingevoerd maar ik krijg geen mail, en dan moet ik weer gaan bellen.. en ik heb al een hekel aan bellen.
Eerste rare ook gedood. Dropte een niet bruikbare 420 epic axe en leggings waar ik ook niets aan had. Wel een achievement. Thank God for add ons and low pop servers.
In mijn geval wel, want destijds met de release van Cata was het niet te houden in de nieuwe gebieden.