1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is ook echt om van te huilen ook hoor, met die reffs.

    Word hoog tijd voor een nieuwe commish. Goodell maakt het spel kapot met al die vage dingen van m
     
  3. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    @Jeast. Tsja als Bear heb je ook weinig anders te genieten natuurlijk:)

    Ondertussen nog 3 games gezien en officiating was weer but.Eagles - Cardinals je ziet de ref een volle blik hebben op een horse collar maar hij calt hem niet.Skins - Bengals wilde geen thuisfluiter genoemd worden dus laten we die overduidelijke interference maar niet zien enz. Wel leuk om ook eens de officals in een hudle te zien.
    Jags - Colts
    Colts zijn dus echt genaaid door die bleekscheet LJ nr. 63 ziet gewoon twee essentiele interferences achter alkkar niet. Koste ze de game. Luck moet nog groeien lijkt het. Te vaak duurt het te lang eer de pas komt. Staat ie te trappelen met zijn voetjes en uitgebreid aan te leggen komt de pass nog niet aan.Hij is vaak een stuk beter als tie wel snel moét gooien. Zag ook geen slimme play calling bij the Colts. Had voorspeld op TYT dat als de replacements aanblijven steeds meer spelers een visor zullen gaan dragen. Nr 63 zag natuurlijk ook niet de elleboog die in de facemask van Luck werd gepland. De dame aan de overkant zag de zaken trouwens wel goed.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
  4. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, daarom had ik van jou hetzelfde verwacht.
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Niet normaal packers-seahawks. :emo:

    Dit is toch te triest voor woorden.
     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  7. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Terechte win voor de Seahawks :)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha classic
     
  9. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsjonge. Denk je dat het na week 2 niet slechter kan met de replacements kan het dus wel.
    Titons - Lions pracht game maar die offcials hé. Over Packs en Ravens ,dat kon wel eens de opening zijn naar de regulars, want wat ze daar lieten zien in de laatstre drive tart elke beschrijving.
    Bij beide games zien ze het under de hood nog niet.

    En mijn draft ging ook al niet naar wens . Alleen pick 3 en 4 en vanaf ronde 9 zat ik ineens in de autopick en wist niet hoe die uit te schakelen. Zit ik met 2 D's op de bench.??? Wel goeie :)

    Tis maar een spelletje sak maar segge.
     
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    In het voetbal willen ze het gebruik van camerabeelden graag invoeren om het spel eerlijker te maken. Maar zolang je scheidsrechters hebt die na meerdere keren de beelden te bekijken hun eigen fout niet willen toegeven dan maakt het eigenlijk niet uit.

    Hoe kunnen die scheidsrechters nou na meerdere keren die beelden te bekijken een touchdown geven aan Seattle? Zoiezo waren er veel disputabele beslissingen in die wedstrijd naar beide kanten, maar uiteindelijk wordt Green Bay wel genaaid.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Probleem was hier zeer waarschijnlijk dat de refs de regel verkeerd geïnterpreteerd hebben.
    De regel is, dat bij een gelijktijdige catch, de bal voor de offense is.
    Echter had hier de defenders eerst possessie, maar kwamen ze uiteindelijk beide neer met de bal.

    Blijft natuurlijk een slechte call en is echt zaak dat de normale refs terug komen.
    Vind het niet eens zon slecht idee wat die tackel van green bay voorstelde. Spelers ook met staking zolang de refs er niet zijn.

    Wat ik ook wel heel kwalijk vind, is dat de nfl geen verantwoordelijkheid neemt.
    Zoals ook met deze call, nfl heeft de refs gewoon gelijk gegeven, spelers zie de waarheid spreken en twijfels hebben bij de refs krijgen hier een boete voor!!
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  12. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ahhh crap zeg. Ik dacht dat de draft vanavond was. Ik had ook geen autodraft ingesteld. Nog wel het e.e.a. aan spelers gekregen maar niet om over naar huis te schrijven...
    Helaasch.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    De fuck... De draft stond ook op vanavond!:confused:
    Wanneer is de auto draft geweest dan?!

    Heb overigens wel echt een top team:+
     
  14. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij wel ja, vuile mazzelaar haha ;-)
    Geef mij de Bears D#!! Krijg je van mij de Seahawks D. Die zijn goed in fake interceptions. ;-)
    Hij is gister geweest zo te zien.
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag wel dat ik in ieder geval Fitzgerald in mijn team heb, nu hopen dat ie wat meer catches maakt dan de eerste twee wedstrijden. Wel jammer dat ik geen sub heb voor Hernandez, die is de eerste weken nog wel geblesseerd...
     
  16. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, het past er wel goed bij zo. Met die replacement refs is de hele NFL al zo onvoorspelbaar als het maar kan, zo'n autodraft erbij maakt het nog net wat spannender waha.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ff kijken wat we hieraan kunnen doen.

    Nieuwe league opstarten en draft houden of laten voor wat het is en onderling beetje traden.

    Trouwens, kennen jullie de serie The league.
    Gaat over een vriendengroep wiens leven helemaal draaid om fantasy football. Geniaal
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  18. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is dit van The League?

    [yt]qNcxFUHcgqk[/yt]
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Jup!
    En zo gaat het de hele tijd door! Geniale serie
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina