1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    OMG wat een geniale serie hahaha

    Eerste 12 minuten van aflevering 1 van seizoen 1 is al geniaal :D
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja absoluut!
    Met die kinderen toch.

    Hebben ook best wat nfl spelers een gastrol.
    En geloof dat deze week ergens S4 begint.
    grapje, 11 oct is dat.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  3. remcorevolver

    remcorevolver Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ook totaal vergeten de draft. Gelukkig wel een paar bazen in mijn team zoals Tom Brady, Rob THE GRONK Gronkowski , Miles austin en Victor Cruz
     
  4. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga gewoon vanaf seizoen 1 kijken.

    Wat zijn trouwens de leuke teams in de NFL om wedstrijden van te zien?
     
  5. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik was geloof ik dan de enige die live bij de draft was en heb nog niet eens een goede bench :) Miles Austin baal ik wel van dak die niet heb. Kreeg we een mail van NFL dat die draft er was en hoe laat. Eerste week gelijk al head to head met e.o.a. teddybeer.
    Mag ik voor elke speeldag trouwens mijn team aanpassen of staat het team gelijk voor de hele week?
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2012
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan tot het moment van dat de speler zijn wedstrijd begint deze wisselen.
    Ds als je een speler hebt wie maandag avond speelt, kan je deze maandag nog wisselen. Maar niet met een speler die dus al gespeeld heeft.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Yes refs zijn terug!!
     
  8. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    HEHE Goed nieuws!
     
  9. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Wel interessant, alleen als je een stuk begint met te zeggen dat je de pass interference buiten beschouwing wilt laten geef je eigenlijk al toe dat het geen TD was. Het argument dat er vaker geduwd en getrokken wordt bij zo'n hail mary en dat er vrijwel niet voor wordt gefloten doet niet ter zake. Een fout is een fout.

    Het simultaan vangen van de bal is m.i een interpretatie kwestie. In dat stuk schrijft hij dat ze beide in full control waren. Ik denk dat als je één hand aan de bal hebt je niet over full control kan spreken. Maar ik ben een leek wat American Football betreft, dus misschien zit ik er compleet naast.

    Maar gelukkig zijn de scheidsrechters weer terug, en ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat er veel eisen door de NFL zijn ingewilligd om beslissingen als afgelopen maandag niet meer voor te laten komen. (de NFL heeft zich er iig voor ongedekt en zullen er niet op worden aangesproken mocht iets soortgelijks nog eens voorkomen).
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2012
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Je spreekt van Full control wanneer er possession is van een ball. Dus dat een vangende speler de bal klem heeft.
    Van een gelijktijdige catch, word de bal vaak door 2 spelers tergelijk aangeraakt in de lucht en blijven ze deze vasthouden tot aan de grond.
    In dit geval liet de speler van Seattle de bal even los om zijn handen te repositioneren.Toen sprak je niet meer van en gelijktijdige catch.
     
  12. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ok, weer wat geleerd. Als het seizoen voorbij is zal ik de regels wel kennen. ;)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  14. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kan er nu gewoon weer over mooi football gesproken worden overal, nu de refs weer terug zijn!
     
  15. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Het argument van die goser is dat je ook met één hand een bal onder controle kan hebben.
    Hier wordt echter gesproken van een simultanius cath.
    Als je beeldje voor beeldje afspeel zie je dat Jennings de bal in beide handen heeft en is niet te zien of Tate er al één hand tegenaan heeft laat staan onder controle.
    Er is dus al geen sprake van een simultanius catch.
    Jennings maakt het hele proces af tot aan de grond en daarna.Tate doet dat niet.
    Zijn tweede hand komt er pas later bij. Hij heeft dan weliswaar twee voeten aan de grond en Jennings nog niet maar ondertussen herpositioneert Tate zijn hand.Hij heeft dan geen volledige controle meer over de bal.
    Hij maakt het proces dus ook nog niet eens af. Jennings doet dat wel van begin tot eind.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Succes.
    Speel al 15 jaar en leer nog steeds nieuwe regels.
     
  17. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Gene Steratore is overigens de ref vannacht. Goeie keus.
    Mag die gozer zijn stijl wel . Alsof tie uit little Italia komt, de mob wel spannend vindt maar er niet toe behoort.

    Edit:
    Ja die regels worden elk jaar aangepast maar al zouden ze een paar jaar hetzelfde blijven weet ik ze nog niet allemaal.:)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond Ed Hochuli echt de ultieme baas!
    De gast heeft grotere armen dan de meesten cb's en wr's!
    Op z'n 50ste ofzo
     
  19. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das ook een mooie. Bescheiden man ook , kan zo snel zijn reactie niet vinden toen er naar gevraagd werd. Maar hij had een blown call een paar jaar geleden las ik, dus dat zal de reden zijn . Heeft wel de rest bij de les gehouden tijdens de lock out. Volgens mih had ie vorige jaren wel strakkere shirtjes.:) Of hij is wat spiermassa kwijtgeraak. :)
     
  20. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond de pot van vannacht gekeken en wat een verschil in officiating. Werden als ware helden binnengehaald. Maar dat is volgende week wel weer over.:)
    Natuurlijk waren er zoals altijd als was wat missers maar niet in verhouding tot de replacements. Alles ging lekker vlot en met een zekere autoriteit.
    Nu zie je dus pas wat die gasten in hun mars hebben. Niet allemaal maar velen wel.
    Wijselijk genoeg hadden ze wel een top team voor deze game genomen.
    Ben wel blij van dat gestuntel af te zijn. Kijkt een stuk prettiger.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2012

Deel Deze Pagina