1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

  1. Richvd

    Richvd Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand nog de directe link van de TYT tracker?

    Heb nu een andere computer en ben de links kwijt.

    Ik weet dat die vorig jaar veranderd is, dus geen idee of ik nu de goede heb.
    Kan namelijk niet inloggen met mn paswoord en als ik recover doe, krijg ik een nieuw password, maar dan kan ik nog steeds niet inloggen...

    Geen idee of ik nu de juiste link heb....

    Alvast bedankt!
    :thumbs:


    EDIT:

    Nevermind..is gelukt!
    Blijkbaar copy/paste gedaan met spaties..
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2012
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Patriots eindelijk weer gewonnen.

    Arizona echt ziek goed bezig trouwens. Vond ze tegen de Pats ook erg indrukwekkend, nu weer Miami. Vorige week ook gewonnen geloof ik.
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    De Arizona wedstrijd tegen Miami was juist niet zo heel dendernd van ze.
    Vorige week tegen de Eagles, toen speelde ze echt lights out die Defense!
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja die heb ik gezien en die tegen patriots uiteraard. Deze nog niet, alleen nog die van Patriots.

    Wat verwacht jij van de Cardinals dit seizoen? Ik vind ze echt indrukwekkend.

    Lullige is voorlopig dat ik amper spelers bij naam ken. Dat is wel irritant, maar het is ook zoveel om bij te houden.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    De defense is gewoon sterk. Docket en Campbell op de Dline, Washington als LB, Wilson en Peterson op DB...

    Offense gaat ze uiteindelijk games kosten.
     
  6. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Giants

    Nou dit was geen fijn weekend voor de Giants :mad: en the Jets hebben helemaal hoofdpijn denk ik haha, damn wat een slachting was dat. En veel geblesseerden :mad: Zou Rex Ryan het einde van het seizoen halen denken jullie?? En de hamvraag,,,, Tebow OF Sanchez??? Ik zeg Tebow time :D

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
  7. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de meeste van jullie het al hebben, maar zet het toch maar eem voor de zekerheid hier weg, hier kan je je gratis aanmelden en alle wedstrijden live bekijken of een registratie ervan :) plus alle nfl programma's live bekijken :)

    Gamepass NFL :)

    Veel plezier ermee :)
     
  8. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh en ik ben fan van the New York Giants, GO ELI, GO VICTORRRRR woooot :D
     
  9. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor, met Fitzgerald heb je een echt gevaarlijke, ook als hij de bal niet krijgt heeft ie vaak 2 verdedigers bij zich, waardoor er dus ruimte komt voor de andere receivers, alleen de rungame kan wel een probleem worden.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je alleen wel een QB voor nodig en een oline die m tijd kan geven.

    Verder in het jaar gaan ze flink op hun kloten krijgen.
     
  11. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrijf elke week van alles op bij de games maar het komt er maar niet van om het te posten.
    Wat korte soundbites:
    Mijn ploegie was bijna weer royaly shafted maar kwam goed weg.Bu QB Harrell heeft niet alleen de uitstraling van een soepstengel hij speelt ook nog eens als een slappe.
    Hoe fijn het ook is de regulars weer terug te heben een aantal moeten toch echt vervangen worden.
    Geinige vondst van de 49ers tegen NYJ: Wij hebben wel twee goede QB's .
    Het prettige aan Peyton Manning is dat hij nauwelijks ergelijke fouten maakt.
     
  12. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh my goodness Flix, wanneer ga je mij nou de Chicago D geven? Ruilen voor Tony Romo? :p
     
  13. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Na een slechte start kwamen mijn mannen goed terug om vervolgens de Browns ass te kicken whehe :D en de Colts hebben het goed gedaan tegen jouwn teampje Zwoeger :eek: had dat niet verwacht.. :mad:
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ravens hier!
     
  15. Lynn1997

    Lynn1997 Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    4
    Ravens vind ik ook leuk :D Ray Lewis \o/
     
  16. Dronk

    Dronk Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dit jaar echt op een SB tussen de Ravens/Texans en Falcons/niners
    Ik heb het wel een beetje gezien met de giants, patriots, steelers.

    Ik vind de Vikings ook zeer verrassend goed presteren.
     
  17. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet lekker met me ploegie. Okay doen ze eindelijk weer de running game raakt Benson geblesseerd. Hoef je het toch niet direkt op te geven. 2e helft viel Rodgers weer terug, beetje naar het niveau dat we al vaker gezien hebben sinds pre season al. Krijg bijna het idee dat ie problemen met zijn partner heeft.En McCarthy vind ik ook niet lekker bezig.

    Krijg ook het idee dat de helft van de regulars niet veel beter zijn dan de replacements.
    Was toch tamelijk slecht wat ik in diverse games gezien heb op het gebiedd van holdings en pass interference.

    Fantasy Football gaat ook al niet goed. Zo'n beetje iedereen raakt geblesseerd en toppers als Graham en Megatron leveren geen ruk op sinds week 4. Iedereen eigenlijk die de eerste drie weken goed presteerden.Nah ja we blijven proberen.

    Lichtpuntje is dat ik deze week 4 van de 5 spread bets op tyt goed had.Dat de Cardinals zo dik van de Rams zouden verliezen heeft denk ik niemand voorzien.
     
  18. Jeast

    Jeast Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat prima met jouw ploegie ;-)
     
  19. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke wedstrijd tussen de Cowboys en de Ravens _O_
     
  20. zwoeger

    zwoeger Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    The Week 6 Hunger Foul goes to Toilers for leaving 55.38 points on the bench and losing to Revolver Ocelot. You're not you when you're hungry. Eat a Snickers and stop committing hunger fouls.

    Yep had Archie gebenched vanwege die hersenschudding vorige week.Speelt ie de sterren van de hemel.
    Spiller scored vorige 2 games 2.1 gemiddeld dacht zal tegen de Cardinals niet veel beter worden pakt ie er 17.
    Gaat lekker zo. Dat wordt geen Shiva bowl.
     

Deel Deze Pagina