1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote Voetbalshirt Topic [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 1 jun 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Echt? Nog nooit last van gehad en vier shirts inmiddels van binnen gekregen.
     
  2. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor u uiteraard! Zelf mindere ervaringen, maar goed. Dat verschilt uiteraard per persoon.
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    20-09-2012 besteld bij http://www.jersey-777.com .. Shirley had speciaal voor mij weer een paypal geopend :thumbs: (je kan niet met MasterCard betalen :confused: )

    04-10-2012 ontvangen :thumbs:

    prijs: 54,21

    [​IMG]
    [​IMG]

    Shirtjes maat S
    Broekjes maat L (als je blijkbaar een shirt+broekje besteld doet ze er ook de nummers op :thumbs: )

    Prima spullen, Chelsea broekje valt alleen wat groot en heeft iets andere kleur dan het shirt (en zit een nike kaartje aan :lol: )
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ziet er erg goed uit, ga binnenkort ook maar op die site bestellen. Ook PSG en Chelsea haha.
     
  5. Mogart

    Mogart Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het inmiddels weer mogelijk daar via PayPal te betalen dan? Tegen mij werd verteld dat dit niet mogelijk was!?
     
  6. Jack9

    Jack9 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet of de ajax shirtjes bij jersey-777 ECHT de 3 sterren en de ajax watermerk logo hebben?
     
  7. P112

    P112 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij geen watermerk, achterkant klopt ook niet als je vergelijkt.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Iemand al het thuisbroekje van Juventus kunnen vinden? Ik wil heel graag een shirt van Pirlo maar ik wil er wel een broekje bij.
     
  9. monkeybusiness

    monkeybusiness Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Shirley al een link van de ajax site gemaild, ze heeft geen exacte replica, heeft ze me zelf aangegeven. (Logo en doorlopende lijnen op de rug)
     
  10. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Jersey-777.com heeft de combinatie voor 22$ liggen.
    http://www.jersey-777.com/Products/...PIRLO-21-Home-Soccer-Jersey-Shorts-p6554.html

    Ze hebben ook alleen het shirt.
    http://www.jersey-777.com/Products/...-Home-Soccer-Jersey-Football-Shirt-p6549.html

    Alleen het broekje kan ik niet vinden, of je moet zo'n oversized broekje willen.
    Is misschien wel te regelen met Shirley (jersey-777) via de mail.

    Tops Jersey-777: je krijgt het snel binnen, de maten zijn goed, goede kwaliteit stof, je krijgt een broekje in dezelfde maat als het shirt, er staat ook een nummer op het broekje, snelle reactie op mailtjes, mooi serie-a logo.
    Cons Jersey-777: mijn bedrukking laat een beetje los (alleen naam en nummer, de sponsoren blijven goed zitten, net als het seria-a logo)

    Dit komt allemaal uit 1 ervaring met jersey-777 van mij.
    Suc6 ermee! _0/
     
  11. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks man, al een hele tijd naar opzoek :thumbs:.
     
  12. monkeybusiness

    monkeybusiness Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met www.footballkitstore.com ?

    Kan nergens vinden waar het vandaan komt en wat shipping kost...
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het hele setje besteld kun je door middel van een mailtje aangeven dat je een andere maat broek wil hebben als het shirt :thumbs:

    mijn 2 setjes op de vorige pagina komen er ook vandaan
     
  14. oscarito

    oscarito Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik nog niet, bij mijn volgende bestelling ga ik dat zeker doen, het broekje vind ik een maat groter toch iets chiller denk ik. ;)
     
  15. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier een origineel shirt van Feyenoord liggen, bedrukking Nelom 18 + handtekening, ben zelf Ajacied en trek dit shirt dus absoluut niet aan. Iemand interesse?
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Maat?
     
  17. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    M is het
     
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je niet meer voor feyenoord?
     
  19. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit voor Feyenoord geweest?
     
  20. nickh90

    nickh90 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie de laatste tijd nog besteld van 9footballshirt? Hoor van veel mensen dat heel veel pakketjes onderschept worden, balen.

    Ik bestel nu veel van nr1store. Shirts kosten dan 29 euro per stuk (bedrukt en met verzending) dus 4 euro duurder, maar dan komen ze gegarandeerd aan, want ze worden hier in NL gemaakt. Echter scheelt je dat op 5 shirts toch al gauw (met verzending van 9footballshirts berekend) zo'n 40 euro, best veel dus.

    Kortom: Waar halen jullie (veilig, dus dat het ook daadwerkelijk aan komt) de voetbalshirts?
     

Deel Deze Pagina