1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind haar ogen eng 8)
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Debra? Pff... Alleen al die stem die steeds overslaat. En die kleding!

    Echt 3x niks.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind haar schijt irritant vaak, die trekjes van dr. Kan er maar niet aan wennen :+
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind dr hoofd een beetje nasty op een 1 of andere manier.
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom speelt ze ook zo goed, ze komt echt altijd hysterisch vreemd over. En over het uiterlijk, tja, ze heeft inderdaad wel een soort typisch vreemd gezicht ja :)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mag hopen dat het iets gespeeld is :+ dan is het zeker goed ja.

    Maar elke acteur/actrice heeft wel zijn of haar 'ding' als je begrijpt wat ik bedoel. Ken geen verder werk van haar, dus zou best kunnen dat ze dat alleen bij dexter doet. Dan is het inderdaad een knappe prestatie.
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Vette ep :cool:
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oeh Strahovski. :9
    Was vergeten dat ze idd in dit seizoen zit.
    Cool dat die gast dood is. Beetje toevallig maar ik vond hem altijd niks. En ik vergeet altijd zijn naam. Zoals nu dus. lol.
    Eens kijken hoe het nu verder gaat met Deb en Dexter nu zo het toch geaccepteerd heeft.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Was weer nice.

    Dexter is iig van die stagiair af. Vraag me af of die lui nog achter Dexter aangaan, nu ze weten dat het zijn boot is.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk. Anders is die hele verhaallijn voor niks. :+
     
  11. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje raar dat ze zo'n hele verhaal lijn gaan opbouwen tussen die stagiair en Dexter en nu is het opeens allemaal voorbij tussen hun :x. Ben ook benieuwd wat die Yvonne Strahovski voor rol gaat betekenen, lijkt me niet dat die voor 1 rolletje van 2min langs komt.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wel een mooi WTF moment toch? Dat heeft zo'n serie ook af en toe nodig, het moet niet te voorspelbaar worden immers. En ook dat muisje krijgt vast nog wel een staartje
     
  13. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Wow _O_. Die scene aan het einde

    in dat huis

    was érg vet gedaan.

    En die actrice

    Yvonne Strahovski, had niet eens door dat zij het was. Die naam kwam me al bekend voor; zij doet ook de stem van Miranda Lawson in Mass Effect (en haar gezicht is gebaseerd op Yvonne).
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dexter gaat haar regelen :+

    Vette aflevering weer. Ben benieuwd wat die Russen van plan zijn voor Dexter.
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Leuk om mijn grote liefde uit Chuck terug te zien in Dexter :D Prima episode in vergelijking met vorige week.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja was een vermakelijke en interessante episode...toch qua villain...

    Gaat het allemaal wel, het is opzich wel een aardige villain. Toch blijven een Icetruck Killer, Lila, Miguel, Arthur Mitchel veel beter. Met Jordan Chase ging het al wat bergafwaarts, Colin Hanks was ook niet heel erg top...maar goed, de russiche villain is opzich wel ok.

    Wat weten jullie eigenlijk over Yvonne Strahovski's rol? Want ik las net iets, en dat is een keiharde spoiler volgens mij en gewoon gepubliceerd door een website nog dik voordat S7 begon.

    Verder..

    Ben ik zeker wel benieuwd wat er gaat gebeuren nu die russische dude van Dexter afweet. En wat een dikke pech voor die stagiair joh, lol. Hoe kwamen ze echt precies op dat punt uit van Dexter's boot? Hij was vermoord op het vliegveld..dus hoe konden ze erachter komen dat dat het precies van die boot kwam?

    Dex en Debra....

    Accepteert zij nu eigenlijk gewoon wie hij is en laat hem zijn gang gaan? Het is misschien nog niet eens zo vergezocht. Ze komt er nu immers volop achter dat zijn 'werk' nog zo slecht niet is, als hij zijn gang had kunnen gaan, was dat ene grietje nog in leven geweest.

    Die stukjes in het begin waren ook cool...
    Dat je hem een soort visioen of wat dan ook ziet hebben dat hij die chick's keel doorsnijd of later met die pen in Masuka...volgens mij gewoon puur omdat ie al een tijdje niet meer zijn 'ding' heeft gedaan, toch?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Eindelijk verlost van die stagiair. Er werd wel even extra op het bloed ingezoomed op Dexter's boot. Kan nog moeilijk worden. Was trouwens geniaal hoe Dexter er voor zorgde dat hij zijn baan en vriendin kwijt raakte. Dat kleine glimlachje van Dexter ook.
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    moah, vond het niet echt geniaal.
    gewoon de stommiteiten die hij heeft begaan aan de wereld tonen, vond het zelf behoorlijk zwak, hij heeft problemen genialer opgelost. Hier weet je dat er wraak komt, maar misschien was dat ook de opzet om de russen zijn naam te laten weten.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh wat heeft die gedaan?
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina