Ja was een vermakelijke en interessante episode...toch qua villain...
Gaat het allemaal wel, het is opzich wel een aardige villain. Toch blijven een Icetruck Killer, Lila, Miguel, Arthur Mitchel veel beter. Met Jordan Chase ging het al wat bergafwaarts, Colin Hanks was ook niet heel erg top...maar goed, de russiche villain is opzich wel ok.
Wat weten jullie eigenlijk over Yvonne Strahovski's rol? Want ik las net iets, en dat is een keiharde spoiler volgens mij en gewoon gepubliceerd door een website nog dik voordat S7 begon.
Verder..
Ben ik zeker wel benieuwd wat er gaat gebeuren nu die russische dude van Dexter afweet. En wat een dikke pech voor die stagiair joh, lol. Hoe kwamen ze echt precies op dat punt uit van Dexter's boot? Hij was vermoord op het vliegveld..dus hoe konden ze erachter komen dat dat het precies van die boot kwam?
Dex en Debra....
Accepteert zij nu eigenlijk gewoon wie hij is en laat hem zijn gang gaan? Het is misschien nog niet eens zo vergezocht. Ze komt er nu immers volop achter dat zijn 'werk' nog zo slecht niet is, als hij zijn gang had kunnen gaan, was dat ene grietje nog in leven geweest.
Die stukjes in het begin waren ook cool...
Dat je hem een soort visioen of wat dan ook ziet hebben dat hij die chick's keel doorsnijd of later met die pen in Masuka...volgens mij gewoon puur omdat ie al een tijdje niet meer zijn 'ding' heeft gedaan, toch?