1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja i know maar die worden later geupdate dan de site ;)

    Oh my!

     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2012
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Sicke play inderdaad, denk niet dat een highlight uit het resterende preseason daar nog aan kan tippen.

    Ik erger me trouwens echt aan de technical fouls die scheidsrechters steeds vaker geven als je 1 seconden aan de ring blijft hangen, het slaat echt helemaal nergens op. Het is een beetje cliché om nu te zeggen, maar vroeger was de NBA leuker om naar te kijken. Daar zat nog echt emotie in het spel, passie. Als je nu naar een speler wijst nadat je hem hebt geposterized of met je vinger zwaait na een blok, of zelfs een seconde aan de ring blijft hangen, krijg je een technical.

    Het haalt echt iets weg, voor mij.
     
  3. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt, wat Shawn Kemp deed bij nummer 1 daar wordt je nu voor het veld uit gestuurd volgens mij :9 En ze kunnen niet verwachten dat wanneer jij in een voorgaande beweging bent dat je dan gelijk laat vallen. Wat Blake deed was terug zwaaien zodat ie recht hing en toen er af. Je hebt soms wel spelers die zich optrekken ofzo, dat vind ik dan wel terecht om een technical te geven. Overigens is die reactie van de tegenstander van Kemp op nummer 5 wel baas :D

    [yt]HQeMhYJe5JA[/yt]
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, en laatst Gerald Green ook al terwijl 'ie echt niet eens bleef hangen.

    Nummer 5 van dat filmpje is ook wel geniaal, die high five van de tegenstander.
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
  6. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt een baas is het. Nu heb ik wel weer de hele middag NBA video's zitten kijken, bedankt daarvoor hè :p
     
  7. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    :thumbs: one of the best ways to spend your time
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Roster van Boston

    PG: Rondo /Terry
    SG: Bradley/Lee/Barbosa
    SF: Pierce/Green
    PF: Bass/Sullinger
    C: Garnett/Wilcox/Milicic/Melo


    stacked _O_



    Enkel lees ik nu wel geruchten dat ze van plan zijn om enkele guards en nog een speler te traden voor een star-player. Zou imho jammer zijn, zelfs met de backups heb je een gigantisch sterke line-up.
     
  9. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las zelf dat t niet perse om star-player gaat maar een degelijke Big Man. En je hebt wel erg veel guards nu ook:+
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vraag me af wie beschikbaar is.


    Als het blijkt dat ze het over Josh Smith hebben vind ik het redelijk pover , plus hij is geen big men. Hij is net zoals James/Melo een SF die makkelijk op de PF kan spelen. En als ze hem een max. contract geven of één dat er in de buurt van komt is het al helemaal triest. Dan heb ik liever dat ze Oj Mayo of iemand anders halen.

    Ik vind Josh Smith een goede speler, defensive minded maar qua offense is het zo-zo. Maakt ook niet altijd de slimste beslissingen en hij heeft vaak problemen door zijn gedrag.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2012
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zit volgende maand een paar dagen in NY. Wou sowieso naar een nba wedstrijd gaan en toevallig spelen de Knicks die zondag tegen Indiana. Heb wel zin om te gaan enkel die prijs (voor redelijk goede seats anders is het de moeite niet imho), 280 dollar + 20 dollar fee. Begint al aardig te tellen. Morgen maar proberen te boeken.
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Serieus gewoon doen!

    De show,ervaring van de game,MSG = priceless! ;)
     
  13. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Plus dat het een leuke game is. Als het nou tegen de bobcats was ofzo..
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Sowieso heen gaan gek. Paul George vs JR Smith, by far mn favoriete spelers uit de NBA!
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, kun je niet missen als je daar bent. Gebeurt waarschijnlijk niet vaak dat je die kans hebt.

    Lakers nu 0-6 in het preseason, maar Dwight is wel weer terug!
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ps we hebben nog echt 1 persoon nodig voor de fantasy league!
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Heeft iedereen zich al aangemeld op de site dan?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Voor zo ver ik zie wel...

    Ik zal vanavond eventjes de league details posten zodat je ook zelf kan joinen..
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik moet nog joinen, enkel zie ik niet waar? Ik


    edit: heb het al :p
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe wordt de draft order bepaald?
     

Deel Deze Pagina