1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Inderdaad... Staat ook al in de preorder hoor. Krijg zo'n gevoel bij dit spel dat de multiplayer beter is, dan we op voorhand denken. Of misschien ben ik h'm voor mezelf aan het hypen ;) Maar in verschillende previews lees je dat skills in dit spel belangrijker zijn dan XP en dat staat me wel aan :)
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nergens definitief gelezen maar ga maar uit van 30FPS. Volgens mij is er nog geen BF of MoH op de consoles geweest die sneller draait (helaas)
     
  4. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    vette singleplayer trailer! twijfel er over of ik deze game nog ga halen. vond de beta zeer tegenvallen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zalig geluid zoals we het gewend zijn :)
     
  6. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het draait wel op ongeveer 30 volgens mij, BF3 draait wel een stuk lager merendeels van de tijd heb ik het gevoel als ik het speel.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn dit is toch gewoon toffe gameplay?
    Heerlijk geluid.

     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zekers... Heerlijke shootouts :9

    Heb een hekel aan die ronde maps waar zo constant in je rug aankomen zetten, dat is hier dus niet :)
     
  10. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0





    Multiplayer ziet er goed uit!! En ja dat geluid al, dat doet DICE altijd goed!!!
    Met hoeveel man kun je multiplayer spelen??
     
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld Danger Close, niet Dice.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    hele gave map lijkt me dat ook zeg!
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Zoveel maakt het waarschijnlijk niet uit. Bij Danger Close zitten gasten die komen van Dice en Treyarch...
     
  14. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoel ik hehe, geluid is net als battlefield
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook mooi dat de loop van die MG zo rood word van de hitte..
     
  16. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is fakking nice gedaan, misschien wat te realistisch maar goed het is wel netjes
     
  17. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat je vijand zichtbaar rood zijn door muren, en je teammates ook, had niet gehoeven.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is volgens mij alleen wanneer een vijand iemand van jouw team neerhaalt en vice versa.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Klopt... Dat maakt de teamplay juist zo tof. Het is ook niet voor iedereen in je team zichtbaar, alleen voor je buddy. Ook als jij een vijand spot, kan je buddy h'm geloof ik kan zien. Toch wel handig om campertjes vroegtijdig te elimineren :) Een Tier1 weet altijd waar zijn buddy zit, in de game proberen ze dat te realiseren op deze manier. Ik vind het wel handig, zou voor mij niet voor het eerst zijn dat mijn buddy heel ergens anders zit, op deze manier blijf je misschien toch wat dichter bij elkaar. Het geeft ook voordeel als je elkaar helpt.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2012
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waar blijven de reviews? Of is EA bang dat het spel alleen maar matige cijfers krijgt?
     

Deel Deze Pagina