Inderdaad... Staat ook al in de preorder hoor. Krijg zo'n gevoel bij dit spel dat de multiplayer beter is, dan we op voorhand denken. Of misschien ben ik h'm voor mezelf aan het hypen Maar in verschillende previews lees je dat skills in dit spel belangrijker zijn dan XP en dat staat me wel aan
Nergens definitief gelezen maar ga maar uit van 30FPS. Volgens mij is er nog geen BF of MoH op de consoles geweest die sneller draait (helaas)
vette singleplayer trailer! twijfel er over of ik deze game nog ga halen. vond de beta zeer tegenvallen.
Het draait wel op ongeveer 30 volgens mij, BF3 draait wel een stuk lager merendeels van de tijd heb ik het gevoel als ik het speel.
Zekers... Heerlijke shootouts Heb een hekel aan die ronde maps waar zo constant in je rug aankomen zetten, dat is hier dus niet
Multiplayer ziet er goed uit!! En ja dat geluid al, dat doet DICE altijd goed!!! Met hoeveel man kun je multiplayer spelen??
Zoveel maakt het waarschijnlijk niet uit. Bij Danger Close zitten gasten die komen van Dice en Treyarch...
Klopt... Dat maakt de teamplay juist zo tof. Het is ook niet voor iedereen in je team zichtbaar, alleen voor je buddy. Ook als jij een vijand spot, kan je buddy h'm geloof ik kan zien. Toch wel handig om campertjes vroegtijdig te elimineren Een Tier1 weet altijd waar zijn buddy zit, in de game proberen ze dat te realiseren op deze manier. Ik vind het wel handig, zou voor mij niet voor het eerst zijn dat mijn buddy heel ergens anders zit, op deze manier blijf je misschien toch wat dichter bij elkaar. Het geeft ook voordeel als je elkaar helpt.