Ach ik heb niet zoveel medelijden met Silicon Knight, met veel plezier aan Too Human begonnen, maar de laatste helft was echt te saai voor woorden. En dan noemt de eigenaar het een trilogie ala star wars..
Maargoed, ze hadden ook alleen een licentie voor Too Human he? De X-men game hebben ze gemaakt nadat ze de unreal engine hadden nagebouwd en dingen hadden gejat, dus ja, vandaar deze uitspraak en het lijkt me de juiste beslissing..
De werk condities schijnen ook heel erg geweest te zijn, mensen die eraan hebben gewerkt werden niet in de credits genoemd, precies zoals Team Bondi met LA Noire deed.. Voor het volledige verhaal zie http://kotaku.com/5955223/what-went-wrong-with-silicon-knights-x men-destiny is interessant om te lezen.
"But the former employees I spoke with painted a very different picture: an environment in which one man wields absolute power over everything that went on within the studio's four walls. One source described SK president Denis Dyack as a man who has "repeatedly stated to the company that artists are ‘a dime a dozen' and can be replaced." The same source described Dyack as a man who "proudly smiles in staff meetings and describes his role as a ‘benevolent dictatorship.'... Dyack is SK; SK is Dyack. They are one and the same — a single unchanging entity."
Laatst bewerkt: 9 nov 2012