1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] "Silicon Knights ordered to recall and destroy all unsold copies of Too Human, X-Men"

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 9 nov 2012.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dit zie je niet vaak gebeuren:

    http://www.eurogamer.net/articles/2...unsold-copies-of-too-human-x-men-destiny-more

    "After Canadian developer Silicon Knights lost its legal battle against Epic Games over the use of the Unreal Engine earlier this year it was ordered to destroy all games it built with the tech, it's emerged."

    "Additionally, the embattled developer must cease production of these games and recall and destroy all unsold copies - at its own expense."

    Heb je nog één van deze spellen, of wil je ze nog ooit spelen? Na 10 december zal de waarde van bovenstaande spellen dus behoorlijk toenemen. Alle onverkochte games, gemaakt door Silicon Knight waarbij gebruik werd gemaakt van de Unreal 3 engine zoals Too Human, The Box/Ritualyst, The Sandman, X-Men: Destiny en Siren in the Maelstrom zullen worden vernietigd.

    Ik kan mij bijna niet voorstellen hoe zwaar deze klap aankomt voor de Silicon Knights studio.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  2. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Staat al in het nieuwtjes topic ;)
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    ^ Dat dus.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Kan juist leiden tot.flinke verkoopimpulsen.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ach ik heb niet zoveel medelijden met Silicon Knight, met veel plezier aan Too Human begonnen, maar de laatste helft was echt te saai voor woorden. En dan noemt de eigenaar het een trilogie ala star wars..

    Maargoed, ze hadden ook alleen een licentie voor Too Human he? De X-men game hebben ze gemaakt nadat ze de unreal engine hadden nagebouwd en dingen hadden gejat, dus ja, vandaar deze uitspraak en het lijkt me de juiste beslissing..

    De werk condities schijnen ook heel erg geweest te zijn, mensen die eraan hebben gewerkt werden niet in de credits genoemd, precies zoals Team Bondi met LA Noire deed.. Voor het volledige verhaal zie http://kotaku.com/5955223/what-went-wrong-with-silicon-knights-x men-destiny is interessant om te lezen.

    "But the former employees I spoke with painted a very different picture: an environment in which one man wields absolute power over everything that went on within the studio's four walls. One source described SK president Denis Dyack as a man who has "repeatedly stated to the company that artists are ‘a dime a dozen' and can be replaced." The same source described Dyack as a man who "proudly smiles in staff meetings and describes his role as a ‘benevolent dictatorship.'... Dyack is SK; SK is Dyack. They are one and the same — a single unchanging entity."
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb TH hier nog liggen... Wordt een collector's item ;)
     

Deel Deze Pagina