1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Whaha echt he :lol:
    Adriano was echt not done...
    Kon je nog van die tekstjes zelf maken voor na een doelpunt, zaten vaak dingen over adriano in :+
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht altijd dat ik heel goed was in PES5 omdat ik altijd van mn huisgenoten won, kwam er later pas achter dat t voornamelijk lag aan t feit dat ik met FC Adriano (Brazilie) speelde en zij met Oranje/Italie :+
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Koeman twittert net dat de spelersbus weg is :confused:

    Klote Babel :+
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ja, want als het waar is is het heel netjes van Ajax. Zoals in dat stukje te lezen is hebben ze dat al eerder gedaan blijkbaar.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ze probeerden ook Brenet over te nemen vorig jaar, maar die koos voor een contract bij PSV. Maarja, zo gek is het niet, PSV heeft blijkbaar ook ooit geprobeerd Van Rhijn te verleiden. Het is alleen zuur als in het nieuws komt dat zo'n toptalent misschien weggekocht gaat worden, en dan ineens blijkt dat Ajax nu ook interesse heeft. Staat het in heel ander licht.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als je dat artikel zo leest dan denk je ook van pff, dat doe je niet maar andersom gebeurt het ook gewoon. Je weet natuurlijk ook niet wat die jongen zelf wil, als hij niet aan de bak kan komen bij PSV, waarom kan Ajax dan niet informeren? Las ook dat hij 7e in rang is, na Marcelo, Derijck, Bouma, Zanka, Koch en Hendrix. Nu lijkt me dat raar want ik verwacht niet dat een Bouma en Derijck lang bij PSV zullen blijven. En hoe oud is dat ventje nou, 16?
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Van beide kanten wordt dat dus niet echt nageleefd die afspraak? 8)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, Van Rhijn was volgensmij al profspeler en geen jeugdspeler meer. Dat over Brenet zou ik graag wat onderbouwing van willen zien. Weet ik helemaal niets van. Peeters heeft PSV zelf verpest omdat ze eisten dat hij in de omgeving Eindhoven ging wonen, waar Ajax hem met een bus wilde ophalen.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is inderdaad ook een bullshit smoesje om weg te mogen, want juist de jeugd kreeg dit jaar al meer kansen dan de jaren ervoor met Rutten. Koch is al wat verder (fysiek zeker), maar met Hendrix staat hij gewoon ongeveer gelijk, alleen is Bazoer gewoon een groter talent. Bouma valt inderdaad binnenkort sowieso weg en Derijck blijft ook niet heel lang, denk ik.

    (van onder naar boven lezen ;))
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Een gentlemens agreement is dan ook geen afspraak in de schriftelijke of mondelinge zin van het woord. :+
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou, ik ben benieuwd. Zal wel weer naar het buitenland gaan. Als hij echt zo'n top talent is dan mag hij best komen hoor. :+
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als Bazoer weggaat, gaat hij gewoon naar City hoor. Ajax maakt zich met deze (op eerset zicht) kansloze poging alleen maar meer gehaat.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lekker boeiend.
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    [​IMG]

    Volgende week een aantal zeer interessante duels. Zo ongeveer de hele top speelt tegen elkaar.

    FC Dordrecht - MVV (nummer 2 tegen nummer 1)
    Fortuna Sittard - Sparta (Nummer 4 tegen nummer 3 )
    Helmond Sport - FC Volendam (Nummer 5 tegen nummer 7)

    Zie het ons echter enorm lastig krijgen tegen Sparta, die momenteel in vorm zijn. Hopelijk Fernando Ricksen weer op tijd fit, en hopelijk voor een stunt zorgen. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand de nieuwe paint job van Balo al gezien?

    [​IMG]

    :lol:
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Heeft ie dat door de lokale kleuterschool laten doen? :lol:
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik wil hem net posten! 8)

    Ik vind hem wel baas.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Man. City wagenpark: Hij parkeert hem voor een andere Bentley en naast een Porche Panamera :lol:
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook interesse tonen in een speler om zo mensen in je eigen selectie rondom die positie op scherp te krijgen :thumbs:
     

Deel Deze Pagina