We zullen zien, maar over de aanvallers van Ajax valt alleen maar te lachen als PSV'er en te huilen als Ajacied. Is gewoon diep triest dat spelers als Lukoki, Boerrigter en Sana daar nu al zoveel spelen. Niveau van 'het' Ajax hoort toch echt wel hoger te liggen, IMO. Lukoki kan echt totaal niets, alleen rennen en zelfs zijn snelheid gebruikt hij niet goed. Als hij tegen Willems staat, heeft Willempie een makkelijk dagje. Atiba wordt zo te horen onderschat. Boerrigter zal het wel gaan merken, want die voetbalt de laatste wedstrijden meer tegen de zichzelf en de bal dan tegen de tegenstander. En Derijck is matig, dat weet ik, dat wordt interessant. En Marcelo wint gelukkig ieder (lucht)duel, nu nog leren voetballen.
Hopelijk stelt Ajax weer drie van die klasbakken op, op het middenveld. Poulsen, Schöne en Eriksen please. Als Van Bommel en Strootman kunnen spelen, eten ze hun op. 
Nep-aanvaller omdat ik Siem een zwakke speler vindt. Soms leuke momenten, maar totaal geen echte spits. En Eriksen zal ik maar niet over beginnen in de Eredivisie. Van hem kan Manolev de bal nog wel afpakken, slappe zak dat 't is.
Laatst bewerkt: 13 nov 2012